K čemu to vlastně je?
Zvyšuje to jezdci sebevědomí, či jeho ego, když si v provozu škrtne sliderem o zem a přitom motorka jede téměř rovně?
-----------------------------------------------------------------
Váš názor k této problematice?
Nemyslíte si, že může ono pověstné kolínko být důvodem toho, že ho někdo někde chce prostě v provozu "dát", a ve finále to pošle do kopru?
Naposledy editováno 13.04.2010 16:52:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???
sharkis>peetr> o naklopení nejde, ale jako příklad - představ si, že máš svižně najetou levotočivou zavřenou zatáčku, máš to s přehledem na kolínku u dělící čáry a vlítne ti tam z protisměru nějakej blb v plechovce, kterýho ta zatáčka vynesla Než se stihneš přemístit, abys změnil těžiště a mohl se vyhnout, tak seš buď rozpláclej na kapotě anebo po prudkym brždění mimo silnici
Při normální jízdě hrany fakt neobrousíš, za tím si stojím - naklopení motorky je přímo úměrný rychlosti a odstředivý (resp. dostředivý) síle, která na tebe v průjezdu zatáčky působí Aby byla zatáčka bezpečně projetá na koleno, tak už musí bejt odstředivá síla dost velká, z čehož plyne, že i v 70km/h můžeš jet v danym úseku "jako hovado", ač tam (co se týče rychlosti) něják extrémně rychle nejedeš
Všechno se dá vypočítat - každá zatáčka má nějakou kritickou rychlostní hranici, přes kterou se v sebelepšim autě při sebeideálnějších podmínkách nedostaneš Proto bývají u těch pomalejších či vynášejících zatáček značky omezující rychlost, ve který jí bezpečně zvládne projet každej
......TY JO!!