paolo_novy Přidat reklamu

Téma: R1-čka LED relé
10.4.2010 v 09:05
Čaudy, máte někdo už vyměněné relé na blinkrech? Jde mi o to že jse koupil blinkry a s odpory mi blbnou-chvíli svítí silně pak slabě. Baterkou to není (zkoušeno v různých otáčkách), ani v kontaktech problém není. Porčetl jsem tady všechny podobná témata, ale nikde nikdo nenapsal, "vyřešeno takhle a funguje", nebo "je třeba tohle a tohle". Někomu funguje jen relé, někdo dává i odpory Aby se v tom čert vyznal. Mě se odpory povedlo srazit rychlost (blikají správnou rychlostí,frekvencí), ale s různou intenzitou světla. Našel jsem nějaká relé pro LED ale nevím zda budou stačit a co víc k tomu pořídit když samotné odpory (zátěžové rezistory) u mě nejdou a u někoho zas ano. Mám R1 rok 99. relé je dvoupinové úplně poslední pod příčkou pod sedlem. Kdyby ho někdo s R1 měnil a měl vyzkoušený přesný typ byl bych vděčný. Díkyrelé 1 relé 2 blinkry


1 reakcí na tento příspěvek R1-čka LED relé

10.4.2010 v 11:10 | Nahoru | #1
To relé v prvním příspěvku JE elektronický přerušovač, resp. časovač, nevím co vymýšlíte. Není to zátěžový, takže to nemůže s kolísáním výkonu blikačů mít souvislost.
Jestli chceš, až bude počasí, napiš, na motorce sem tam hned a vyzkoušíš si to.

Podas -> nevím co si tam měl za elektrikáře, ale jestli si neumí změřit příkony a spočítat podle nich potřebný odpor, pak zřejmě nebude za problémem technologie, ale pan elektrikář odpustí, pan elektrikář.

(reakce na) R1-čka LED relé

13.4.2010 v 11:37 | Nahoru | #2
athlan> Tak ten pan elektrikář je teda tady. Vysvětlíš mi,když jsi takový odborník,proč se led blinkr nerozsvítí ani při přímém připojení na zdroj 12 V =,tzn na baterii?Desetkrát to připojíš,z toho se jednou,možná dvakrát rozvítí pěkně plnou intenzitou,párkrát hádám čtvrtinouvou intezitou a ve zbytcích pokusů se nerozsvítí vůbec-třeba jen problikne?Veškeré laborace v diskuzích se týkají připojení s původním-sériově zapojeným přerušovačem,který se změnou zátěže změní frekvenci blikání,protože jde o elektromechanickou záležitost-bimetal.Tam se samozřejmě musí použít paralelně řazené odpory,které svou hodnotou odpovídají zátěži původních žárovkových blinkrů.Tam,pokud zvolíš nesprávnou hodnotu,pouze ovlivníš frekvenci blikání,případně to nebliká vůbec.My ovšem máme nové elektronické relé,na jehož funkci odběr blinkrů nemá vliv a stejně to nejede.Jak má ale toto relé spínat zátěž,která neumí svítit ani sama o sobě!!!!!To relé je tam jen kvůli tomu,aby blinkry blikaly a ne trvale svítily!Pokud se led blinkr neumí rozvítit sám o sobě,tak mu žádný přerušovač nepomůže,byť by to byl třeba urychlovač neutronů a může to být i ruskej TOKAMAK teď mudruj!Nejsem žádnej elektronik,ale v tomhle stačí znát ohmův zákon(a umět ho aplikovat!!!),který se bere ve fyzice v základní škole.Já sám jej jako elektrikář úspěšně používám asi 35 roků.Problém vidím v samotnejch blinkrech,ke kterým nemá majitel žádnou dokumentaci.Ty se tváří nerozebíratelně.Sorry.Poraď!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35873 Dnes v 06:00 Ghostik
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 600 Včera v 14:08 IvanDvoutakťák
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist