globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: škytá ale motor nenaběhne : (
8.4.2010 v 23:22
Zdravím.Mam enduro Yuki 125 GY4.Nabíjel jsem baterku,dolíval benzín ale muzu tocit klickem jak chci ale motor nenaskočí.Sice škytá pěkně ale motor proste nenabehne,jeste predevcirem mi naskocil ale od te doby nic.Muzete mi nekdo poradit ?Celkem to spěchá....díky všem.

škytá ale motor nenaběhne : (

8.4.2010 v 23:55 | Nahoru | #1
Mrkni na svíčku buď ti tam nejde benál nebo něco takovýho

škytá ale motor nenaběhne : (

8.4.2010 v 23:55 | Nahoru | #2
zkusil bych novou svíčku..

ed: druhej

Naposledy editováno 08.04.2010 23:56:16

škytá ale motor nenaběhne : (

9.4.2010 v 04:52 | Nahoru | #3
Zkusil bych zalit cerstvym benzinem.Svicky urcite pres zimu neubylo.Dalsi moznost je pouzit startovaci spray,nejlepsi pomocnik po zimnim stani

2 reakcí na tento příspěvek škytá ale motor nenaběhne : (

9.4.2010 v 08:45 | Nahoru | #4
Další možnost:Nemáš tam olej a je přidřený pís na kroužcích.Nehlídal si olej a je díra v pístu.Těsní ventilů je už v hajzlu,takže Ti to přisává olej a zamatlává svíčku.Ucpanej kohout v nádrži.Pokud máš dobrý víčko od nádrže tak ten benzín jen tak nezvětrá.Navíc enduro už chytlo,že? S nádrží jako má Gy 4 ze dvou půlek reciklátu nepřesně k sobě nalisovaných (může být toho tolik),že se to jen tak nedá.Vlhkost v elektroinstalaci.Probíjí nechráněný prodřený kabel na kostru: Skříplí krkem řízení,propálený od výfuku,rozdrbaný od sekundáru,vypadlí vybracemi s nekvalitního konektoru.To pak nechytne a mokrá svíčka jiskří takňák,ale nejvíc uvnitř sebe sama a prošlehne se. Proto se dávaj do různých motůrků,různé tipy svící.Musej se žárem sami vyčistit,ale nesměj se rožhavit natolik,aby zapalovali předčasně směs.To se pak moc hřeje a spolu s nedostatkem oleje udělá díru v pístu.Vyklopenej policajt u Číny znamenal,že nešlo nastartovat ani na neutrál,tak to raději odstřihávali,ale drát zamotanej nákou leukoplastí,tam určitě prodejce nechal a ted to může probíjet.Osobně bych sázel na tu elektriku,ale pokud Ti jde modrej dým s výfuku a je tam málo oleje,tak?Přicpanej přívod paliva-Motor chytí,ale přidáním se dusí.Zvětralej benál-škytne,ale pak už ani neškytá.U těchto skvostů to může být třeba i náká ta jejich krabička zapalování,která původně držela nějakou gumou co po týdnu praskla.Krabka se mele o rám,až to začne probíjet na kostru.Když vyndáš svíčku a bude suchá-Neteče tam palivo.( PROČ ? )Motor není schopen si ho nasát.Přilepený kroužky k pístu,díra v pístu,ucpaný přívod.Když bude mokrá:Vadná svíčka,vadná elektrika,benál co už chytne jen přiložením zapálených novin jak nafta,nasává to olej.Černá svíčka je vždycky když dáš sytič.Chce to mít vždy nahradní,aby se alespoň omezilo hledání závady.Po delší odstávce steče olejový film s válce a ostatních částí a někdy chvíli trvá než se to zmátoří.(Tobě to ale už chytlo).V kombinaci s malou kompresí to pak nechce nasát. Najeté km a na stěnách válce rýhy od nekvalitního filtrování vzduchu.To a zpousta dalších důvodů.A nebo ta největší hovadina.Přez zimu si zapoměl na kterou stranu se pouští kohoutek od benzínu.To ze mne mluví zkušenost s čínskými stroji,tak Ti je píšu.Takové nevšimnutí si vypnutého chcíp tlačítka na řidítku,umí taky pěkně potrápit.(když se to stane na křižovatce.) Nevim ovšem zda to má Gy-4.Honda xr 125 to má.Fajn vecička,když se nudíš čekáním na vlak. přejezdu a odloženejma rukavicema si to vypneš. Pak napiš,co to bylo.Hodně štěstí.

Naposledy editováno 09.04.2010 11:18:59

(reakce na) škytá ale motor nenaběhne : (

9.4.2010 v 08:50 | Nahoru | #5
sancu> no ty kráso, asi dobrej materiál

(reakce na) škytá ale motor nenaběhne : (

9.4.2010 v 09:04 | Nahoru | #6
sancu> tak to bych to radeji prodal

škytá ale motor nenaběhne : (

9.4.2010 v 11:44 | Nahoru | #7
Cuba_VTX> Synáček od přítelky to po roce od koupě nového stroje prodal za 7tir.a koupil si za to ňáký tričko a kalhoty.Na boty už mu nezbylo.No a můj synáček to po půl roce má v depozitu.Nejsou díly.Propálenej pís a klouzající spojka byla sranda.Na čínu celá komplet spojka stojí 600 a když chce čék jen plechy a lameli a pružiny-tak 800kč.Oni maj prostě všechno jinak. Píst komple je asi za 700kč.Škoda jen že někeré KTM se jezdí na motohodiny a někeré Yuki,Li-fani,Kentoy na motominuty.Nula od nuli pojde,ale kdo se vtom má porát hrabat.V životě motorkáře jsou i chvíle,kdy chce taky dojet.Například: K rozvodu.Na pohřeb.Hořící vlasní dům atp.Jinak je to dobrá volba,pokud někomu nevadí v batohu celý železářství.Je zajímavý jak ty baťůžky sháněj furt někoho ze čtyřvál sportem,ale Yukistu-žádná?Víte holky co takovej Yukista musí mít peněz? Ani se neptejte !.....

Naposledy editováno 14.04.2010 20:07:19

škytá ale motor nenaběhne : (

9.4.2010 v 12:21 | Nahoru | #8
Tak svicka byla mokra...prisl ami ze by to mohl byt olej ale cert vi co to bylo za svinstvo..Jdu ji zkusit ocistit ale pochybuju.Vsecko se mi to posledni dobou sere mam uz vseho plne zuby

škytá ale motor nenaběhne : (

9.4.2010 v 12:42 | Nahoru | #9
Yuki-asi dobrá značka co si víc přát.

škytá ale motor nenaběhne : (

9.4.2010 v 12:45 | Nahoru | #10
Dneska koupim novou svicku a uvidime.Jestli to ale nebude svickou na co se mam zamerit potom ?Robit neco s pistem to neni v mych silach tohle,do servisu nevim jak to dotlacim do kopce 4km.Trochu v pasti.

škytá ale motor nenaběhne : (

9.4.2010 v 12:51 | Nahoru | #11
F_o_r_g_e> Třeba nebude tak zle.Ona ta nekerá značková moderna ze vstřikováním,taky za moc nestojí.Tady alespoň můžeš hleda a odstraňovat.U stříkačky tak akorát odvést do servisu.Nevim jak Gy 4,ale bejvaj taky spuchřelí ty gumo hadice s přírubou co na nich drží karbec.

škytá ale motor nenaběhne : (

14.4.2010 v 16:39 | Nahoru | #12
Víte co to bylo ? :D Tobyste neuhodli...jak mam totiž postavený stojan mam tam takový kablík který mi zabranuje startu kdyz je motorka na stojanu...no a me se tam ulomil takovy zobáček takze si to myslelo že je motorka na stojanu :D :D :D

škytá ale motor nenaběhne : (

14.4.2010 v 21:54 | Nahoru | #13
No vidíš že nebylo tak zle.Jak už sem to neuhodl stim kabýlkem od stojanu,co ho prodejci raději odstříhávají aby nemusel vysvětlovat takovou debilitu,tak se rovnou podívej na dráty v kolech.Už budou buď prasklý,nebo uvolněný.Veškerá pryž zpuchřelá(včetně té důležité) a konektory žárovek natavené od přechodového odporu a přebíjení.Pak už jen hlídat olej,neboť to mívá svoje dny a někdy se to rozhodne ho vyflusat odfukem ven,než nahnat nad ventyly.U strojů opatřených otáčkoměrem to vylítá náhonem.Díly jsou levné a práce na motorce je vždy radost,i když to k ničemu nevede.Novější modely už prej i brzděj a neklouže jim spojka.Ty budoucí prý maj v kuse jezdit bez odpadnutí něčeho i celej den. Promiň- Já sem si prostě musel do nich rejpnout.Serou mi kreténi,který dovolí takovejm sračkám do prodeje a na silnice.Je fajn,že je to levný,ale melo by to mít ňáké hraňice kvality. Né to omlouvat,že se učej.Ovšem za ten jejich plast a pryž,by zasloužili Nobelovku od ochránců přírody.Poločas rozpadu je opravdu bezkonkurenční.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
yuki 125 sm náhradní díly Yuki GY3 125 ST/SM, Yuki GY4 125 ST/SM Jakub1234566464646 0 29.6.2022 v 17:27 Jakub1234566464646
Vůle po výbrusu Jawa 50/20 Pionýr, Honda NSR 125R, Yuki GY3 125 ST/S... DrevoKocurik 7 29.9.2021 v 20:41 Properitus
Yuki GY2 - motor- z čeho [1, 2] Yuki Enduro 125 Aifel219 34 28.9.2020 v 08:41 Šejk.
Chcipak na moto Yuki GY3 125 ST/SM pobryslo_manfak 3 28.2.2018 v 17:24 syrrius
Yuki 125SM Akrapovič Yuki GY3 125 ST/SM Mara_125 4 4.7.2017 v 11:45 kilix


TOPlist