Zkusil sem podle rady přítele na telefonu výměnu zapalovacího modulu, je to stejný.
Další rada je snímač otáček, ale nevím kde je, teda asi, protože jestli je to co myslím, tak to drží jeden šroub, ten sem vyndal, ale snímač drží jak nalisovanej...
Už mě ta herka sere...
1 reakcí na tento příspěvek favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...
1 reakcí na tento příspěvek favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...
Jinak rozdělovač se zdá ok, kontakty taky...
Když sem dnes přišel z práce a zkusil to projet kolem baráku, dalo to tak 500m....A do servisu bych jel cca 2km, to znamená přes hodinu :D
Nejvíc mě sere ten hallův snímač, že nejde ven...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...
Jáí si myslím, že to bude právě ten hallův snímač. A bez nářadí nemáš ani multimetr. Zkus na něj poťukat a nebo ho v nejhořím násilím vyndat. I když 500 metrů je hodně málo. Nenatankoval jsi náhodou nějakej hodně špatnej benzín? I když favo "spapá" skoro cokoliv.
1 reakcí na tento příspěvek favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...
1 reakcí na tento příspěvek favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...
Ještě bych měl dodat, že auto na volnoběh běží krásně a chcípnout nechtělo ani za 5 minut...
Chcípe v záběru a otáčkách...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...
Tak to by špatný benzín asi neudělat. Vždycky na stejným místě. Ještě nápad. Měnil jsi někdy palivový filtr nad nádrží? Pokud bude přicpanej, tak pod zátěží jím nemusí projít dostatek benzínu a motor pak chcípne. Čerpadlo máš na motoru ze předu. Takový kulatá věc a pod ním je ještě takový páka kterou můžeš ručně načerpat benzín. Má dvě hadičky.
Díky moc za rady, snad něco pomůže
1 reakcí na tento příspěvek favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...
Ale nedávno mi ho ukradli, našli, dal sem do něj 2500 za opravu toho co ty kurvy černý udělaly, potom STK za další 2500 (nějaký závady tam byly) a tak sem si říkal, že když sem zdvojnásobil jeho hodnotu, tak by mě mohl aspoň rok vozit do práce... A je v pěkným stavu, teda až na to že zrovna nejezdí
1 reakcí na tento příspěvek favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...
zdá se mi že se přehřejvá, sednu a ujedu třeba tři kilometry po městě a už je ručička těsně pod červenejma, už sem jel i "dálku" a teplota klesla tak do půlky je to v normálu?
Je to 89 rok ještě karbec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...
To si myslím je zcela normální. Po městě se přes chladič moc vzduchu nedostane a navíc studenej motor má bohatší směs a při rozjezdech taky, takže se víc hřeje. U felicie spíná ventilátor při asi 105 stupních a vypíná kousek pod 9Oti. Maximálně změr zámrz chladící kapaliny a systém odvzdušni na termostatu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...
Poggy>FALC0N>
To si myslím je zcela normální. Po městě se přes chladič moc vzduchu nedostane a navíc studenej motor má bohatší směs a při rozjezdech taky, takže se víc hřeje. U felicie spíná ventilátor při asi 105 stupních a vypíná kousek pod 9Oti. Maximálně změr zámrz chladící kapaliny a systém odvzdušni na termostatu.
Bohatsi smes vic hreje ??? Tady se clovek teda dozvi veci
Mrknout jestli je dost vody a pripadne odvzdusnit ;)