globalmoto_kveten





Téma: favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...
 
8.4.2010 v 16:05
V neděli sme jeli z Jihlavy do Brna a zpět (po D1). Na cestě zpět za Velmezem zhasl motor, ale uplně.Prostě vše zhaslo a hotovo. Tak sem zastavil v odstavným a čuměl pod kapotu jak péro z divanu no a nic... za cca 15 min. sem ho zkusil a on chytil!!! Tak sem radsi sjel z D1 a jel po starý. No než sem dojel k baráku tak se to stalo asi 8x. Vždy sem asi 20min. počkal a zase chvilu jel..... Nevíto co by to mohlo být? Než sem vyjel do Brna, dotankoval sem asi za 500, ale jestli je to benzínem, nevim.....
Zkusil sem podle rady přítele na telefonu výměnu zapalovacího modulu, je to stejný.
Další rada je snímač otáček, ale nevím kde je, teda asi, protože jestli je to co myslím, tak to drží jeden šroub, ten sem vyndal, ale snímač drží jak nalisovanej...
Už mě ta herka sere...

1 reakcí na tento příspěvek favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...

8.4.2010 v 16:13 | Nahoru | #1
Ten snímač otáček na klikovéh hřídely to být může. Favorit snad měl hallův a ty tohle můžou dělat. Jak se ohřeje přestane fungovat. Jako že za studena nastartuješ, ale pak za tepla už ne. Než ho ale vyměníš, prostříknul bych všechny el. spoje na které se dostaneš nějakým sprejem a vyčistil nebo vyměnil relátka co souvisí s funkcí motoru. Pak bych třeba proměřil kabely ke svíčkám na odpor (cca 4-6 kiloohmů), barva elektrod svíček, zkontroloval víčko rozdělovaře a raménko rozdělovače (palec).

1 reakcí na tento příspěvek favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...

8.4.2010 v 16:25 | Nahoru | #2
jenom jestli ti tam někdo nedal místo origo motoru motůrek ze stěračů a nezapomněl vypnout cyklovač..

favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...

8.4.2010 v 16:28 | Nahoru | #3
Jo favorit, to je stroj Jednou děda nabral vrámci šetření uspor na Unicornu, nechvalně známě čerpačce a jeli sme s tou sračkou na Slovensko, asi 500km...v polovině cesty auto začlo blbnout, pod půl plynu chcípalo, pomohl jenom plný a to se Slovenští nagelovaní frajírci v golfech divili jak je bere Favorit po dálnici skoro 160

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...

8.4.2010 v 16:59 | Nahoru | #4
Poggy> Průser je, že sem v Jihlavě a veškerý nářadí mám 60km odsud... Takže ani svíčku nevyndám... Mám jen pár klíčů, co jsem si půjčim v práci
Jinak rozdělovač se zdá ok, kontakty taky...
Když sem dnes přišel z práce a zkusil to projet kolem baráku, dalo to tak 500m....A do servisu bych jel cca 2km, to znamená přes hodinu :D
Nejvíc mě sere ten hallův snímač, že nejde ven...

(reakce na) favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...

8.4.2010 v 16:59 | Nahoru | #5

dva_hrnce>jenom jestli ti tam někdo nedal místo origo motoru motůrek ze stěračů a nezapomněl vypnout cyklovač..



Bych se moc nedivil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...

8.4.2010 v 17:07 | Nahoru | #6
Seky>
Jáí si myslím, že to bude právě ten hallův snímač. A bez nářadí nemáš ani multimetr. Zkus na něj poťukat a nebo ho v nejhořím násilím vyndat. I když 500 metrů je hodně málo. Nenatankoval jsi náhodou nějakej hodně špatnej benzín? I když favo "spapá" skoro cokoliv.

1 reakcí na tento příspěvek favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...

8.4.2010 v 17:09 | Nahoru | #7
a jde ti tam benzín??

1 reakcí na tento příspěvek favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...

8.4.2010 v 17:10 | Nahoru | #8
pro zajímavost zkus jet bez víčka nádrže, dělalo mě před mnoha lety auto něco podobnýho a nakonec se zjistilo že jak mizí benzin z nádrže takk se tam udělá podtlak a čerpadlo to nepřesaje, stačilo jen když se to stalo otevřít a zavřít víčko nádrže a už to jelo zas dál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...

8.4.2010 v 17:36 | Nahoru | #9
Poggy> Natankoval sem za 500 do nádrže kde bylo pár litrů nad rezervou. Tankoval sem u Tank ONO Nikdy sem tam neměl problém, tankuju tam už přes rok. Myslíš, že by špatnej benál zastavoval auto přesně ve stejným místě? Zkoušel sem to kolem baráku 3x.
Ještě bych měl dodat, že auto na volnoběh běží krásně a chcípnout nechtělo ani za 5 minut...
Chcípe v záběru a otáčkách...

(reakce na) favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...

8.4.2010 v 17:37 | Nahoru | #10
Fugo> díky, zkusím

(reakce na) favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...

8.4.2010 v 17:38 | Nahoru | #11
naprcccs> čéče a kam mám sáhnout a sundat hadičku?
Jinak čerpadlo se zapíná, je slyšet při otočení klíčků do druhý polohy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...

8.4.2010 v 18:29 | Nahoru | #12
Seky>
Tak to by špatný benzín asi neudělat. Vždycky na stejným místě. Ještě nápad. Měnil jsi někdy palivový filtr nad nádrží? Pokud bude přicpanej, tak pod zátěží jím nemusí projít dostatek benzínu a motor pak chcípne. Čerpadlo máš na motoru ze předu. Takový kulatá věc a pod ním je ještě takový páka kterou můžeš ručně načerpat benzín. Má dvě hadičky.

(reakce na) favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...

8.4.2010 v 18:55 | Nahoru | #13
Poggy> Já osobně ho neměnil, nevím jistě jestli ho měnili v servise před dvěma roky. I když i to je dost dlouho Ale je k tomu přístup jak k penězům. Zítra to zkouknu, dnes už to nedám.
Díky moc za rady, snad něco pomůže

favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...

8.4.2010 v 22:16 | Nahoru | #14
Podtlak v nádrži, jak už bylo řečeno. Do nádrže je někde přisávání vzduchu, aby ten podtlak nevznikal, čerpadlo to vezme jen do určité síly. zkus tu jízdu bez víčka, nebo víčko prohlídní, zda ten otvůrek není v něm a ucpaný.

1 reakcí na tento příspěvek favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...

8.4.2010 v 22:41 | Nahoru | #15
Zešrotovat

(reakce na) favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...

9.4.2010 v 15:46 | Nahoru | #16
KuliCBRF4> hochu, já bych rád, ale na vrakáč nedojede
Ale nedávno mi ho ukradli, našli, dal sem do něj 2500 za opravu toho co ty kurvy černý udělaly, potom STK za další 2500 (nějaký závady tam byly) a tak sem si říkal, že když sem zdvojnásobil jeho hodnotu, tak by mě mohl aspoň rok vozit do práce... A je v pěkným stavu, teda až na to že zrovna nejezdí

1 reakcí na tento příspěvek favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...

11.4.2010 v 10:23 | Nahoru | #17
Zdar chlapi, nechci zakládat další téma o favoritu ale mam s tim svym "problém"

zdá se mi že se přehřejvá, sednu a ujedu třeba tři kilometry po městě a už je ručička těsně pod červenejma, už sem jel i "dálku" a teplota klesla tak do půlky je to v normálu?
Je to 89 rok ještě karbec

(reakce na) favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...

11.4.2010 v 10:37 | Nahoru | #18
Seky>Nedávno jsem podobný problém řešil,nakonec to bylo palivové čerpadlo,to co je v nádrží u plováku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...

11.4.2010 v 10:50 | Nahoru | #19
FALC0N>
To si myslím je zcela normální. Po městě se přes chladič moc vzduchu nedostane a navíc studenej motor má bohatší směs a při rozjezdech taky, takže se víc hřeje. U felicie spíná ventilátor při asi 105 stupních a vypíná kousek pod 9Oti. Maximálně změr zámrz chladící kapaliny a systém odvzdušni na termostatu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...

11.4.2010 v 13:56 | Nahoru | #20

Poggy>FALC0N>
To si myslím je zcela normální. Po městě se přes chladič moc vzduchu nedostane a navíc studenej motor má bohatší směs a při rozjezdech taky, takže se víc hřeje. U felicie spíná ventilátor při asi 105 stupních a vypíná kousek pod 9Oti. Maximálně změr zámrz chladící kapaliny a systém odvzdušni na termostatu.



Bohatsi smes vic hreje ??? Tady se clovek teda dozvi veci

Mrknout jestli je dost vody a pripadne odvzdusnit ;)

(reakce na) favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...

11.4.2010 v 14:47 | Nahoru | #21
Black>
Hups. Na chudší se víc hřeje. Chybka.

1 reakcí na tento příspěvek favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...

11.4.2010 v 15:03 | Nahoru | #22
dík hoši, příští víkend vyměnim vodu a uvidim jestli to pomůže

(reakce na) favorit 94 jede-nejde-jede-nejede...

11.4.2010 v 15:18 | Nahoru | #23
FALC0N> Jestli se to nevaří,tak s tím nic nebude.Musel bys tam dát termostat na nižší teplotu,protože některé jsou na 98 stupňů.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist