globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Podřazování a brždění
 
7.4.2010 v 11:54
Zdravim
Mam sv650s a najeto asi jen 300 km. A řeším problém brždění a podřazování před zatáčkou. Všude čtu že se to dělá takle: Pustit plyn. Zmáčknout přední brzdu. Brzdit. Zmáčnout spojku dat nizssi rychlost, brnknout plynem a pustit spojku. A nakonec pustit predni brzdu. Ale nemuzu se nikde docist co se zadni brzdou. Mam ji pouzivat jako predni ? Co by se stalo kdybych brzdil moc zadni pustil do toho spojku ?

Naposledy editováno 07.04.2010 11:55:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

8.4.2010 v 22:28 | Nahoru | #1

Bozo>Mám auto se 4 kotoučema a myslím dobře nastavenou ABS. Bez problému se dokážu dostat do situace, kdy držím v sedadle jen na pásech. Je pravda, že jsou potřeba kvalitní gumy (ale to beru jen jako vyrovnání podmínek).


Ježiši,je úplně jedno,jestli tam máš 4 kotouče nebo deset kotoučů,důležité je,co dokážeš přenést skrz gumy na asfalt.
A ještě mi vysvětli,kdy visíš při brždění za pásy?To snad když za jízdy usneš a omylem si ve snu dupneš na brzdu,ne?Normální člověk se při brždění většinou zapře nohama,a rukama o volant (pokud je to třeba) a opravdu jsem neviděl ještě nikoho viset v pásech jak opici na stromě
Ledaže máš místo kol dva válce přes celou šířku auta a váhu vozu tak 300kg i s tebou,jinak si nedokážu představit tak kruté adhezní podmínky,abys lízal při brždění čelní sklo

Naposledy editováno 08.04.2010 22:29:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

9.4.2010 v 09:18 | Nahoru | #2

Krovak>Ježiši,je úplně jedno,jestli tam máš 4 kotouče nebo deset kotoučů,důležité je,co dokážeš přenést skrz gumy na asfalt.
A ještě mi vysvětli,kdy visíš při brždění za pásy?To snad když za jízdy usneš a omylem si ve snu dupneš na brzdu,ne?Normální člověk se při brždění většinou zapře nohama,a rukama o volant (pokud je to třeba) a opravdu jsem neviděl ještě nikoho viset v pásech jak opici na stromě



re kotouče - To co říkáš není pravda. U některých aut není problém v adhezi pneu, ale v brzdným účinku brzd (např favorit).

re pásy - Proč bych se zapíral nohama a rukama, když vím, že mě ty pásy udrží v sedadle? Že si nikoho neviděl viset v pásech nic neznamená. Jen to, že ty pásy fungují jak mají a udrží člověka v sedadle ve standarní pozici.

To o čem mluvím je pocit, že se ti pásy zařezávají do ramene takovou silou, že je člověku jasný, že takový zpomalení by na rukách neudržel.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist