globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Podřazování a brždění
 
7.4.2010 v 11:54
Zdravim
Mam sv650s a najeto asi jen 300 km. A řeším problém brždění a podřazování před zatáčkou. Všude čtu že se to dělá takle: Pustit plyn. Zmáčknout přední brzdu. Brzdit. Zmáčnout spojku dat nizssi rychlost, brnknout plynem a pustit spojku. A nakonec pustit predni brzdu. Ale nemuzu se nikde docist co se zadni brzdou. Mam ji pouzivat jako predni ? Co by se stalo kdybych brzdil moc zadni pustil do toho spojku ?

Naposledy editováno 07.04.2010 11:55:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

9.4.2010 v 09:18 | Nahoru | #1

Krovak>Ježiši,je úplně jedno,jestli tam máš 4 kotouče nebo deset kotoučů,důležité je,co dokážeš přenést skrz gumy na asfalt.
A ještě mi vysvětli,kdy visíš při brždění za pásy?To snad když za jízdy usneš a omylem si ve snu dupneš na brzdu,ne?Normální člověk se při brždění většinou zapře nohama,a rukama o volant (pokud je to třeba) a opravdu jsem neviděl ještě nikoho viset v pásech jak opici na stromě



re kotouče - To co říkáš není pravda. U některých aut není problém v adhezi pneu, ale v brzdným účinku brzd (např favorit).

re pásy - Proč bych se zapíral nohama a rukama, když vím, že mě ty pásy udrží v sedadle? Že si nikoho neviděl viset v pásech nic neznamená. Jen to, že ty pásy fungují jak mají a udrží člověka v sedadle ve standarní pozici.

To o čem mluvím je pocit, že se ti pásy zařezávají do ramene takovou silou, že je člověku jasný, že takový zpomalení by na rukách neudržel.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

9.4.2010 v 10:08 | Nahoru | #2

Bozo>re kotouče - To co říkáš není pravda. U některých aut není problém v adhezi pneu, ale v brzdným účinku brzd (např favorit).

re pásy - Proč bych se zapíral nohama a rukama, když vím, že mě ty pásy udrží v sedadle? Že si nikoho neviděl viset v pásech nic neznamená. Jen to, že ty pásy fungují jak mají a udrží člověka v sedadle ve standarní pozici.

To o čem mluvím je pocit, že se ti pásy zařezávají do ramene takovou silou, že je člověku jasný, že takový zpomalení by na rukách neudržel.



Tak snad se tu nebavíme o autech z roku 198x.Navíc dost pochybuju,že zrovna tebou zmiňované fáčko není schopné zablokovat všechna 4 kola,když to není problém pro mnohem starší auta,třeba š105.To by to musela bejt úplně vylítaná naprosto neudržovaná hajtra,ale to už je jaksi mimo naši diskuzi,že?

Jaksi si nedokážu představit někoho,kdo stojí dost velkou silou na brzdě a přitom visí v pásech,to se nějak vylučuje,ne?

A když řekneš že takový zpomalení bys na rukou neudržel-v tom případě prodej motorku,protože jestli nejsi schopen udržet své tělo rukama a nohama při brždění v autě,na motorce při prvním prudším brždění musíš zákonitě přeletět řidítka.A nebo máš nějaké superauto,které při brždění nejspíš zasekává nějaké háky do asfaltu.Pak ty silnice nemaj bejt samá díra
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist