Mam sv650s a najeto asi jen 300 km. A řeším problém brždění a podřazování před zatáčkou. Všude čtu že se to dělá takle: Pustit plyn. Zmáčknout přední brzdu. Brzdit. Zmáčnout spojku dat nizssi rychlost, brnknout plynem a pustit spojku. A nakonec pustit predni brzdu. Ale nemuzu se nikde docist co se zadni brzdou. Mam ji pouzivat jako predni ? Co by se stalo kdybych brzdil moc zadni pustil do toho spojku ?
Naposledy editováno 07.04.2010 11:55:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění
Poly: A tedy dle mého názoru: Zrychlení generované POUZE přední brzdou je poloviční než.... bla bla bla atd.
Máš tam chybu, píše se o ZADNÍ brzdě. A následuje, že zadní brzda se na celkovém brzdném účinku podílí velmi málo nebo dokonce vůbec, pokud je přední brzda využívána s maximální účinností.
Ale tohle všechno teoretizování - včetně sporu, jestli brzdí líp auto nebo moto - platí jen pro čistý a suchý povrch. Jakmile se do toho přimotá písek, voda nebo nedejbože mastnota, přední brzdou nejde brzdit příliš drasticky a zadní je v tu ránu k nezaplacení. Stejně tak na vodě bude auto brzdit mnohem líp, než motorky.
1100Virago>Máš tam chybu, píše se o ZADNÍ brzdě. A následuje, že zadní brzda se na celkovém brzdném účinku podílí velmi málo nebo dokonce vůbec, pokud je přední brzda využívána s maximální účinností.
Ale tohle všechno teoretizování - včetně sporu, jestli brzdí líp auto nebo moto - platí jen pro čistý a suchý povrch. Jakmile se do toho přimotá písek, voda nebo nedejbože mastnota, přední brzdou nejde brzdit příliš drasticky a zadní je v tu ránu k nezaplacení. Stejně tak na vodě bude auto brzdit mnohem líp, než motorky.
jasne, na vode, sterku, pisku, snehu, ledu apod se motorka na auto co se brzdeni tyce rozhodne nechyta
na suchem povrchu hraje spousta faktoru (ABSxbezABS, gumy, umeni pilota/ridice atd atd..), ale troufam si tvrdit ze bezna sportovni motorka brzdi lip nez vetsina bezneho provozu.. ale je to jen muj nazor