globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Podřazování a brždění
 
7.4.2010 v 11:54
Zdravim
Mam sv650s a najeto asi jen 300 km. A řeším problém brždění a podřazování před zatáčkou. Všude čtu že se to dělá takle: Pustit plyn. Zmáčknout přední brzdu. Brzdit. Zmáčnout spojku dat nizssi rychlost, brnknout plynem a pustit spojku. A nakonec pustit predni brzdu. Ale nemuzu se nikde docist co se zadni brzdou. Mam ji pouzivat jako predni ? Co by se stalo kdybych brzdil moc zadni pustil do toho spojku ?

Naposledy editováno 07.04.2010 11:55:26

1 reakcí na tento příspěvek Podřazování a brždění

7.4.2010 v 19:05 | Nahoru | #1
Já používám jenod přední, nejsem jinak zvyklý a už to ani jinak dělat nebudu. Vím, že to jde i lépe, ale už jsem tak zvyklý.

PS: zdroj předchozího info C-ABS Honda - supermoto únor 2009 ... před 5 minutami na WC

(reakce na) Podřazování a brždění

7.4.2010 v 21:52 | Nahoru | #2

Diamonds_T.>Já používám jenod přední, nejsem jinak zvyklý a už to ani jinak dělat nebudu. Vím, že to jde i lépe, ale už jsem tak zvyklý.

PS: zdroj předchozího info C-ABS Honda - supermoto únor 2009 ... před 5 minutami na WC



ja zas vycetl z casopisu (ten nevim ze ktereho, ale nejspis taky nektere supermoto, pac vetsinou nic jineho nekupuju), ze to neni proto aby zadek nepodklouzl, ale aby predek mel mensi tendenci se blokovat... at brzdis jakou chces brzdou, tak vzdycky motorka zatezuje predek, jak kolo tak vidlici.. zabrzdis zadkem, zadni kolo zpomaluje, ale zbytek motorky vcetne ridice ma porad tendenci "letet dopredu" (setrvacnost) a zatezuje tak predni kolo a pritlaci ho k asfaltu.. a tady pak u CBS (nebo C-ABS) nastoupi predek, a zacne brzdit kdyz je predni kolo uz vic zatizeny, a tak se na nej muze poslat vetsi brzdny ucinek s mensim rizikem toho ze se blokne a podklouzne...

Naposledy editováno 07.04.2010 21:53:38
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist