globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Podřazování a brždění
 
7.4.2010 v 11:54
Zdravim
Mam sv650s a najeto asi jen 300 km. A řeším problém brždění a podřazování před zatáčkou. Všude čtu že se to dělá takle: Pustit plyn. Zmáčknout přední brzdu. Brzdit. Zmáčnout spojku dat nizssi rychlost, brnknout plynem a pustit spojku. A nakonec pustit predni brzdu. Ale nemuzu se nikde docist co se zadni brzdou. Mam ji pouzivat jako predni ? Co by se stalo kdybych brzdil moc zadni pustil do toho spojku ?

Naposledy editováno 07.04.2010 11:55:26

2 reakcí na tento příspěvek Podřazování a brždění

7.4.2010 v 18:30 | Nahoru | #1

Danielos>Pročti si vlákno a krizovém brzdění


Dawe02 radi pouzivat jen predni ale vetsina zdroju uvadi ze zadni brzda nejakych 10% ubrzdi.

racek>a tím plynem si brnkni pred podrazením,nez po


Tak Keith Code to radi delat najednou

MartasUS>Podle toho jak se SVSkritek zeptal tak si myslim ze zatackou jede pomalu skoro v pravym uhlu.

Tak to zase ne. Se zatáčkami výrazné problémy nemám. Akorát musím myslet na to abych držel hlavu rovně a koukal kam chci jet.

Rider-Ozzi>Když se Ti bude chtít, přijeď kouknout a svízt se do Sosnový


Jo taky mne to napadlo ale je to 140km. A vozejk nemam. Zatim jsem ujel 100 km v kuse a stacilo mi to. Ale mame tady u nas letiste tak to tam zitra asi pujdu zkusit. Nejspis se teda na tu zadni brzu vykaslu no. Nebo pouzivat jen lehce. Vetsina z vas od toho odrazuje a je pravda ze to motorem brzi opravdu hodne.

Naposledy editováno 07.04.2010 18:39:03

(reakce na) Podřazování a brždění

7.4.2010 v 18:44 | Nahoru | #2

SVSkritek>Jo taky mne to napadlo ale je to 140km. A vozejk nemam. Zatim jsem ujel 100 km v kuse a stacilo mi to. Ale mame tady u nas letiste tak to tam zitra asi pujdu zkusit. Nejspis se teda na tu zadni brzu vykaslu no. Nebo pouzivat jen lehce. Vetsina z vas od toho odrazuje a je pravda ze to motorem brzi opravdu hodne.



Psali mi i kluci, ze prijedou, kteri jsou 300km odtamtud. To je ale na kazdem zvlast. Co se tyce toho brzdeni, tak tu toho uz dost byl receno. Nicmene za me: Ja v provozu pouzivam i zadni brzdu, ale uplne s minimalnim tlakem na ni - velmi citlive. Jak na na japonsky sestce, tak na litrovy Dukarne, ktera ma kompresi jak blazen.

Naposledy editováno 07.04.2010 18:46:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

7.4.2010 v 18:59 | Nahoru | #3

SVSkritek>Dawe02 radi pouzivat jen predni ale vetsina zdroju uvadi ze zadni brzda nejakych 10% ubrzdi.



Nikomu jsem, pokud vim neradil co do pouzivani brzd.
Svuj prvni prispevek jsem uvedl slovy: "Pokud jde o me" a dale se jen vyjadroval co do technicke stranky veci.
Ale docela me zajimaji ty zdroje, ktere jsi mel na mysli (pokud mozno primarni vc. podkladu z kterych vychazely prosim).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist