globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Podřazování a brždění
 
7.4.2010 v 11:54
Zdravim
Mam sv650s a najeto asi jen 300 km. A řeším problém brždění a podřazování před zatáčkou. Všude čtu že se to dělá takle: Pustit plyn. Zmáčknout přední brzdu. Brzdit. Zmáčnout spojku dat nizssi rychlost, brnknout plynem a pustit spojku. A nakonec pustit predni brzdu. Ale nemuzu se nikde docist co se zadni brzdou. Mam ji pouzivat jako predni ? Co by se stalo kdybych brzdil moc zadni pustil do toho spojku ?


Naposledy editováno 07.04.2010 11:55:26
Předchozí
1... 6 7 8 9
Následující

Podřazování a brždění

14.4.2010 v 08:14 | Nahoru | #241
se poseru, to je navod jak sviňa - prostě k tý zatáčce přijeď pomalu, příště třeba o něco rychlejc

já jsem brzdil přední, když mi přišlo, že se ta zatáčka blíží moc rychle, tak i zadní

do toho jsem si skopnul rychlosti dolu, pravda, že u mě to zadnímu kolu ještě nějak přeložil antihop ...

(reakce na) Podřazování a brždění

14.4.2010 v 08:48 | Nahoru | #242
Perňa_81>

peknej naklon

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

14.4.2010 v 10:39 | Nahoru | #243

Perňa_81>Šmankote, to je teorií! ..že vás to ještě baví??

Tenhle brzdí úplně "blbě"..



Teda Perňo, že se i ty zapojíš do téhle diskuze bych nečekal
Já si takovýhle vlákna čtu jen když se chci pobavit

Chudák SVSkritek. Slušně se zeptá a dostane "výživný guláš"

(reakce na) Podřazování a brždění

14.4.2010 v 10:55 | Nahoru | #244

docent>Teda Perňo, že se i ty zapojíš do téhle diskuze bych nečekal
Já si takovýhle vlákna čtu jen když se chci pobavit

Chudák SVSkritek. Slušně se zeptá a dostane "výživný guláš"



ty tu hledas taky neco jineho nez zabavu? :)

Podřazování a brždění

14.4.2010 v 11:02 | Nahoru | #245
perna: no vek a hustejsi provoz na nasich silnicich dela svoje... to znam. ja brzdim zadni taky porad, tak nejak podle sebe, snazim se zpracovat co prinesou zkusenosti, tak nejak si kazdej hleda to svoje. Asi na okruhu kdyz honis setinky a uz nevis jak dal tak zacnes o tom vic premejslet, cist navody "od pilotu" posluchat rady zkusenejsich a zkouset novy veci...

rozebirat styl McCoye a delat z toho zavery pro jezdeni po silnici je trochu mimo, ale tak je to takova zabavna diskuze

fotka pekna, ja uz ale ted kdyz prilitnu do takove zatacky, vidim ty stromy si rikam ze kdyz to ulitne pujdu do stromu a radsi ji projedu volneji:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

14.4.2010 v 18:50 | Nahoru | #246
docent> ..no právě jsem nechtěl, ale nedalo mi to Takovejch "odborníků" tady a ve výsledku se SVS nic nedozvěděl. Tak jsem ho chtěl jen povzbudit, že to je jaksi jedno, to si stejně musí zjistit sám nebo se nechat někým "poučit" LIVE

assassin::
No to už je nějakej pátek, tohle byl i takovej běžnej styl ježdění do práce/z práce na týhle trase. Už to dneska taky neumím a víc se bojím. Asi bych si musel zase zvyknout, ale jak říkáš, je větší provoz, navíc mi ty II.třídy silnic připadaj stále víc zdevastovný a pěknejch klidnejch míst ubývá. A pokud nějaký jsou, tak je tam tolik takových "nadšenců", že to stejně orgány a lidi za chvíli zatrhnou.. Už to není ten "punk"
Logický je tedy to okruhový řádění a stále více možností sportovního ježdění tam. Jinde se zkrátka už tak dobře nesvezeš..

Naposledy editováno 14.04.2010 18:52:25

1 reakcí na tento příspěvek Podřazování a brždění

15.4.2010 v 09:24 | Nahoru | #247
No je pravda ze kdyz jsem tohle vlakno zakladal tak jsem cekal ze mi odpovi max. 20 lidi . A ujasnim si to. Ale ted uz se s tou motkou sžívám takže na to příjdu sám. Ale rikam když jsem přesedlal z kola na 650 (i kdyz relativne slabou) tak jsem z toho byl vykulenej. A chtel jsem mit alspon teorii. Ja puvodne vubec chtel ninju 250R. 3 mesice jsem sledoval inzerci a zjistil ze chtej za ne okolo 90k. A vetsinou jsou na druhe strane republiky. Navic mne to vsichni rozmlouvali ze to nejede .

2 reakcí na tento příspěvek Podřazování a brždění

15.4.2010 v 09:28 | Nahoru | #248
SVS: jak rikas, na to si casem prijdes sam... to SV v te zlute celokapote a highmount devilem vypada moc pekne, skoda ze ta zadni kyvka kazi ten dojem, takovej rozpoctovej kus jaklu, ale s tim nic neudelas.. fakt pekny

(reakce na) Podřazování a brždění

15.4.2010 v 09:37 | Nahoru | #249
assassin> J dik. Kyvka mne tak netrapi. Nejvic mne trapi drzak spz. Puvodni blatnik je pryc. V profilu jeste mam reseni kde tam byla prisroubovana znacka primo k laminatovymu podsedlaku (je tam takova ploska) a na ni blinkry. To samozrejme neprojde STK a navic to ani moc nedrzi. Tak jsem to zevnitr prelaminoval a koupil univerzalni drzak kterej jsem upravil. Ale moc se mi to nelibi. Asi budu muset nechat udelat neco primo na miru.

Naposledy editováno 15.04.2010 09:37:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

15.4.2010 v 09:44 | Nahoru | #250

assassin>SVS: jak rikas, na to si casem prijdes sam... to SV v te zlute celokapote a highmount devilem vypada moc pekne, skoda ze ta zadni kyvka kazi ten dojem, takovej rozpoctovej kus jaklu, ale s tim nic neudelas.. fakt pekny



ale předělat by to šlo ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

15.4.2010 v 09:53 | Nahoru | #251
Perňa_81> Víš kdy to jde? Když je léto, tak vyrazit v půl 5 ráno v sobotu na projíždku a garantuju ti, že potkáš tak 4 auta celkem:) do 8 máš projížďku hotovou a můžeš jít na snídani:))Takhle to občas praktikuju a je to super!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

15.4.2010 v 09:57 | Nahoru | #252

Sefo>Perňa_81> Víš kdy to jde? Když je léto, tak vyrazit v půl 5 ráno v sobotu na projíždku a garantuju ti, že potkáš tak 4 auta celkem:) do 8 máš projížďku hotovou a můžeš jít na snídani:))Takhle to občas praktikuju a je to super!



4 auta a 2 srnky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

15.4.2010 v 09:58 | Nahoru | #253
SVSkritek> srny spíš večer...ráno spěj:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

15.4.2010 v 09:59 | Nahoru | #254

Sefo>SVSkritek> srny spíš večer...ráno spěj:)



pošli mi ty vaše srny ať to ty naše svině naučej...

jinak bohužel platí že dopravní policista a srny nikdy nespí

(reakce na) Podřazování a brždění

15.4.2010 v 10:00 | Nahoru | #255

illMedvědGuzzin>ale předělat by to šlo ne?



ale jo, spousta prace, malo jezdeni a navic stejne nejspis po par sezonach bude chtit "plnotucnej" motor:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

15.4.2010 v 10:02 | Nahoru | #256

illMedvědGuzzin>pošli mi ty vaše srny ať to ty naše svině naučej...

jinak bohužel platí že dopravní policista a srny nikdy nespí



u Vás chytaj policajti v 5 ráno? To máte nějaký pošahaný, tady vylejzaj pěkně na 10 aby se prospali....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

15.4.2010 v 10:07 | Nahoru | #257

Sefo>u Vás chytaj policajti v 5 ráno? To máte nějaký pošahaný, tady vylejzaj pěkně na 10 aby se prospali....



nene, u nás se v 5 ráno vracej z tahu ve vedlejší vísce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

15.4.2010 v 10:08 | Nahoru | #258
illMedvědGuzzin> a přitom chytaj:)))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

15.4.2010 v 10:09 | Nahoru | #259

Sefo>illMedvědGuzzin> a přitom chytaj:)))



no právě a ožralýmu nevymluvíš že to nejsi ty kdo je namol

Podřazování a brždění

15.4.2010 v 12:49 | Nahoru | #260
Poslední 2 roky jsem použil zadní jen při fakt ostrém brždění na rovině, abych netrefil napříč zaparkované auto.. Jinak si myslím, že se na zadní brzdu snad ani netrfím, protože jí prostě nepoužívám, jen motor, podřazení a přední.. Ale myslím, že záleží na stylu jízdy a zatížení moto..

(reakce na) Podřazování a brždění

15.4.2010 v 12:59 | Nahoru | #261

illMedvědGuzzin>no právě a ožralýmu nevymluvíš že to nejsi ty kdo je namol



dobrý

Podřazování a brždění

15.4.2010 v 17:59 | Nahoru | #262
podrazovani pred zatackou neni problem v zatacce pridavat plyn a pomalu poustet spojku jinak ti ustrelí zadní kolo to samé jako kdyz jedes a slapnes na zadni brzdu lidi noha mimo ní na zadni brzdu se slape jen tehdy kdyz uz opravdu potrebujes brzdit prekzaka ve velke rychlosti...ale jinak vubec tak hrozí ze ti zadek ujede preci jen je lehký a kdyz jeste v zatacce slapnes si a uz se klouzes

Podřazování a brždění

15.4.2010 v 20:01 | Nahoru | #263
to je lepsi jak kamenak Nejradči nebrzděte přes zatačku jezděte rovně a máte po problému.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

15.4.2010 v 20:13 | Nahoru | #264

SVSkritek>... Ale rikam když jsem přesedlal z kola na 650 (i kdyz relativne slabou) tak jsem z toho byl vykulenej. A chtel jsem mit alspon teorii. ...



tyvado, 650 a slaby do zacatku prosimte fakt k te zatacce prijed pomalu a pomalu ji projed nez si v krizovce odrikas ten postup, tak lezis ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

15.4.2010 v 21:01 | Nahoru | #265
jacobo> Ja to myslel tak ze to nema takovej vykon jako jiny sestky (ninja zx6r, GSX-R600). To je jinej level.

Naposledy editováno 15.04.2010 21:28:41

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

15.4.2010 v 22:02 | Nahoru | #266
SVSkritek> Abych se jenom nepoškleboval tak si taky dovolím něco říct k tvému dotazu.....

Neskromě se domnívám, že jsem měl už značnou řádku motorek a ještě na podstatně větším počtu jsem měl možnost se svézt. Proto si myslím, že na Tvůj dotaz se v podstatě nedá jednoznačně odpovědět. Proto je taky z tohohle vlákna takový guláš. Čím víc toho najedeš, tím víc poznáš, co která motorka potřebuje. Na některých motorkách zadní brzdu za celej život nepoužiju a na jiných je to životní nutnost. Důležité je sladění brždění přední brzdou, zadní brzdou a motorem a to s ohledem na situaci, stav vozovky a hlavně na typ motorky. U brždění motorem je možná ještě důležitější efekt stabilizace stroje než vlastní brzdný účinek.
Zkrátka kuchařka na správné brždění asi nikdy nemůže vzniknout. Musíš se to naučit cítit.

Jediná pravdivá poučka je: CO NEUBRZDÍŠ - TO NEUKECÁŠ.
Tak se snaž

Naposledy editováno 15.04.2010 22:03:04

(reakce na) Podřazování a brždění

15.4.2010 v 23:32 | Nahoru | #267
docent> ..tak nějak rozumné shrnutí Jsem se taky snažil říct, že není jednoznačný, jak ano a jak ne. Pokaždý je situace jiná..

Proto si tady občas rejpnu, jestli už toho nebylo napsáno příliš a pokaždý se tady stejně najde "chytrák" a radí, jak to MUSÍ dělat a jen tak je to správně.. A další chytrák, že zadní vůbec a následný zase, že hlavně zadní.. A to je ten guláš!

Prostě je potřeba si připustit, že "sparávně" to může být i jinak, než to dělám já sám a spíš to vyplývá ze situace - stroj, povrch, rychlost, ...
...takže docente, souhlasím na plný čáře a mažu si tohle vlákno ze seznamu "moje diskuze", páč už to je úsměvný

(reakce na) Podřazování a brždění

16.4.2010 v 10:11 | Nahoru | #268

docent>SVSkritek>U brždění motorem je možná ještě důležitější efekt stabilizace stroje než vlastní brzdný účinek.



U tohoto bych se malinko zastavil i když to není k tématu. Já měl za to, že GP dvoutakty s menším brzdným účinkem motoru byly při nájezdu do zatáčky stabilnější než 4T, jak to je?

A jinak s teda souhlasím že takovej guláš rad je k ničemu, nejlepší je asi v klidu zkoušet co jde a časem si přijít na to co vyhovuje, nicméně pro inspiraci jaké jsou možnosti to snad sloužit může.

Podřazování a brždění

18.4.2010 v 23:19 | Nahoru | #269
Perňo, tys to napsal pěkně. V hlavě to máš srovnaný a hloupej taky nebudeš. Stejně tak Docent. A jak říkáš, chci vidět týpky, co říkaj, že na silnici jedou stejně jak na okruhu...Takže Skřítku, nemusíš číst všechny příspěvky, ani těch dvacet. Stačí ti ty dva.

Podřazování a brždění

16.8.2010 v 18:38 | Nahoru | #270
No me v autoskole ucili ze zadni je spis jen pro paradu a lehkou korekci rychlosti, treba pri udrzovani odstupu. Jinak se brzdi predkem, ktery je na to dimenzovany a hlavne motorem. Nasledne mi to potvrdil i instruktor v motoskole, kdy rikal, ze spousta i dost vyjezdenych motorkaru neumi ani poradne brzdit. Melo by to byt pri krizovce na silnicni moto cca 80% predek a zbytek zadek. Ale zalezi na stroji a situaci... Plus stabilizace podvozku a ABS...
Předchozí
1... 6 7 8 9
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist