Téma: Kára do 45 000,-
Tak se rozhoduju, jaké 4kolé přibližovadlo, cena je daná, spíše benzín, ale nějaké slušné naftě bych se nebránil...Spotřeba zas tak důležitá není....
e: sem zapoměl, ještě by to mohlo být svižné a aby na to letěly baby
Naposledy editováno 04.04.2010 17:16:44
e: sem zapoměl, ještě by to mohlo být svižné a aby na to letěly baby
Naposledy editováno 04.04.2010 17:16:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
Poggy> no a mam spravny pocit ze na PD zadna chvala nikdy velka nebyla a az ted prechazeji na CR?
fallen>
Dva roky jsem byl ve škodovce v servisu na praxi. Za celou dobu se tam neměnil ani jeden PD vstřik. Ty verze 85 kw se do Škodovky nedávaly, takže nemám zkušenost. Ale není to takový šmejd jak se všude říká. Jsou trochu hlučné, ale zase oproti CR jednodušší mechanicky i elektronicky. Jen jeden elektromagnet, zalapovaný píst ve válci, tryska a všechno ovládá vačková hřídel motoru. Jen se nafta za určitých režimů zbytečně stlačuje na vyšší tlak než je třeba a víc se nafta ohřívá. To se u CR neděje. Vstřikovač odejde většinou na špatnou kvalitu nafty nebo nevyměněním palivového filtru včas, ale to CR taky. Bohužel PD vstřik je dražší než CR a ty při koupi těžko zjistíš jejich stav.
Dva roky jsem byl ve škodovce v servisu na praxi. Za celou dobu se tam neměnil ani jeden PD vstřik. Ty verze 85 kw se do Škodovky nedávaly, takže nemám zkušenost. Ale není to takový šmejd jak se všude říká. Jsou trochu hlučné, ale zase oproti CR jednodušší mechanicky i elektronicky. Jen jeden elektromagnet, zalapovaný píst ve válci, tryska a všechno ovládá vačková hřídel motoru. Jen se nafta za určitých režimů zbytečně stlačuje na vyšší tlak než je třeba a víc se nafta ohřívá. To se u CR neděje. Vstřikovač odejde většinou na špatnou kvalitu nafty nebo nevyměněním palivového filtru včas, ale to CR taky. Bohužel PD vstřik je dražší než CR a ty při koupi těžko zjistíš jejich stav.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.