globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Příliš mnoho oleje
2.4.2010 v 17:22
Zdravím, dneska jsem měnil olej + filtr, jen když sem tam pak lil olej nový tak sem ho tam dal moc. Teda já blbec jsem se orientoval podle toho jak vysoko byla hladina oleje když byl motor vypnutej, to bylo kousek pod horní ryskou v tom kontrolním okýnku, tak sem tam ještě dolil asi 2 decky. Výsledek je že když motor běží tak je hladina na horní rysce, ale když je motor vypnutej tak je to zaplněný celý. Můj dotaz je, mám to nějak řešit? vysávat nějakej olej ven z nádrže? Je to velkej problém pokud je v nádrži oleje víc než by mělo cca o 2-3 deci? Doma žádnou stříkačku nebo něco takovýho nemáme takže bych to zas musel řešit někde jinde. Díky za radu :)

Naposledy editováno 02.04.2010 17:23:30

1 reakcí na tento příspěvek Příliš mnoho oleje

3.4.2010 v 13:54 | Nahoru | #1
Tak tady ty bláboly trochu poopravím,kdyby se máchala klikovka jak tu někdo píše,tak by se motor těžko udržel v chodu a při takovým používání by to odsral,ale to by tam snad u každýho motoru muselo bejt přelito minimálně o litr a spíš ještě o víc,prostě v žádným případě klika nesmí sáhnout do hladiny ale to by jsi hned poznal,jestli máš o nějakejch púl litru víc,nic se neděje a to co se děje v okýnku za provozu neřeš,jsou i motory u kterých to stoupne,třeba klx ale je to spíš tím že se tam tudy ten olej vrací a u okýnka nastoupá,taky se tam ten olej vypouští na třech místech,kvuli rúzným zákoutím a třeba u bandita tam zase z okýnka zmizí všechno.A k hláškám o vytlačenejch guferech,měli jste někdy rozebranej motor?gufera jsou jen na ventilech tak že to je taky blábol,samozřejmě myslím motory se společnou náplní,no a i kdyby se měl motor kvuli velkýmu množství tlakovat,tak na to je tam oddych a první by se to objevilo ve filtru,jinak kurviči co s tím blbnou na letištích dávaj třeba do fárošú nebo gsxr třeba i o dva litry na víc,tak bud v klidu

(reakce na) Příliš mnoho oleje

3.4.2010 v 14:10 | Nahoru | #2

VlaHa>Tak tady ty bláboly trochu poopravím,kdyby se máchala klikovka jak tu někdo píše,tak by se motor těžko udržel v chodu a při takovým používání by to odsral,ale to by tam snad u každýho motoru muselo bejt přelito minimálně o litr a spíš ještě o víc,prostě v žádným případě klika nesmí sáhnout do hladiny ale to by jsi hned poznal,jestli máš o nějakejch púl litru víc,nic se neděje a to co se děje v okýnku za provozu neřeš,jsou i motory u kterých to stoupne,třeba klx ale je to spíš tím že se tam tudy ten olej vrací a u okýnka nastoupá,taky se tam ten olej vypouští na třech místech,kvuli rúzným zákoutím a třeba u bandita tam zase z okýnka zmizí všechno.A k hláškám o vytlačenejch guferech,měli jste někdy rozebranej motor?gufera jsou jen na ventilech tak že to je taky blábol,samozřejmě myslím motory se společnou náplní,no a i kdyby se měl motor kvuli velkýmu množství tlakovat,tak na to je tam oddych a první by se to objevilo ve filtru,jinak kurviči co s tím blbnou na letištích dávaj třeba do fárošú nebo gsxr třeba i o dva litry na víc,tak bud v klidu



Jo souhlas se vsim. Ale on nevi o kolik tam je vic, tak neni problem upustit na horni rysku jak to ma oficialne byt a nemusi nic resit. Jinak s tim prelitim o litr a vic u nekterych moto problemy byly.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist