1) na kolik se zlepsi brzdy ???
2) vyplati se invetice cca 5-8.000,-Kc??? Brzdy jsou u tehle Suzuki opravdu asi to nejslabsi.
2) Pokud si odpovim na prvni dve pozitivne, tsk pouzit 19 x 20 anebo 19 x 18 ??? Idealni by bylo to vyzkouset, ale stavitelne Brembo (zaruka kvality stoji nejakych 370,- USD
viz: http://www.oppracin...ndard-lever-7-8-bar/
italske Accossato stoji 7.160,- ale je stavitelne v roysahu od 17 do 19 viz:http://www.titaniumpro.cz/radialni-brzdove-a-spojkove-pumpy-accossato/radialni-brzdova-pumpa-accossato-nastavitelna-19-x-17-18-19-s-kloubovou-packou
Diky za rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)
GRASSEL>Tak třeba mě strašně pomohlo udělat repas brzd (mám šestipístky) a pancíře. Od tý doby co mám pancíře to brzdí hned na začátku a okamžitě a díky tomu že jsem rozebral třmeny se zlepšil o dost i brzdnej účinek. Oproti jinejm K1-2 to brzdí fakt jako kráva. Teď mě ale jen tak napadlo zkusit tam dát axialku brembo z TUONA 2008. Nežebych to chtěl měnit ale kámoš jí má tak by mě zajímalo jak by to fungovalo ještě s ní.
no cece ja mel tu GSXR v podstate fungl novou a jako i tak bylo znat ze brzdy nejsou zadna hitparada... brzdilo to dobre to jo, ale proste z nekterejch konkurencnich byl lepsi pocit.
lidi co vozi konstrukcne temer totozne brzdice na TLkach si radialni pumpy hodne pochvaluji.. akorat bych asi nekupoval ty sundany z nekterejch seriovek, tuono nevim, ale radialni nissin(ci co to je) z K5 apod urcite neni zadna vyhra...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)
Ale právě by mě zajímalo jestli ta axialka Brembo z tuona bude fungovat líp nebo stejně.....
Radialka z K5-6 by fakt výhra nebyla.
Právěže mi to brzdí dobře ale když je ta možnost dát tam jinou pumpu, i když teda axialní tak by mě zajímalo co to udělá