globalmoto_duben_nolan





Téma: Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)
 
31.3.2010 v 14:29
Mate nekdo zkusenosti s pouzitim radialni brzdove pumpy na Suzuki GSX-R 750 r.v. 2000 nebo na jinem moto? Uvazuji o tom a kladu si tri otazky:

1) na kolik se zlepsi brzdy ???

2) vyplati se invetice cca 5-8.000,-Kc??? Brzdy jsou u tehle Suzuki opravdu asi to nejslabsi.

2) Pokud si odpovim na prvni dve pozitivne, tsk pouzit 19 x 20 anebo 19 x 18 ??? Idealni by bylo to vyzkouset, ale stavitelne Brembo (zaruka kvality stoji nejakych 370,- USD
viz: http://www.oppracin...ndard-lever-7-8-bar/

italske Accossato stoji 7.160,- ale je stavitelne v roysahu od 17 do 19 viz:http://www.titaniumpro.cz/radialni-brzdove-a-spojkove-pumpy-accossato/radialni-brzdova-pumpa-accossato-nastavitelna-19-x-17-18-19-s-kloubovou-packou

Diky za rady

2 reakcí na tento příspěvek Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

21.7.2010 v 11:40 | Nahoru | #1
Tak třeba mě strašně pomohlo udělat repas brzd (mám šestipístky) a pancíře. Od tý doby co mám pancíře to brzdí hned na začátku a okamžitě a díky tomu že jsem rozebral třmeny se zlepšil o dost i brzdnej účinek. Oproti jinejm K1-2 to brzdí fakt jako kráva. Teď mě ale jen tak napadlo zkusit tam dát axialku brembo z TUONA 2008. Nežebych to chtěl měnit ale kámoš jí má tak by mě zajímalo jak by to fungovalo ještě s ní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

21.7.2010 v 11:53 | Nahoru | #2

GRASSEL>Tak třeba mě strašně pomohlo udělat repas brzd (mám šestipístky) a pancíře. Od tý doby co mám pancíře to brzdí hned na začátku a okamžitě a díky tomu že jsem rozebral třmeny se zlepšil o dost i brzdnej účinek. Oproti jinejm K1-2 to brzdí fakt jako kráva. Teď mě ale jen tak napadlo zkusit tam dát axialku brembo z TUONA 2008. Nežebych to chtěl měnit ale kámoš jí má tak by mě zajímalo jak by to fungovalo ještě s ní.



no cece ja mel tu GSXR v podstate fungl novou a jako i tak bylo znat ze brzdy nejsou zadna hitparada... brzdilo to dobre to jo, ale proste z nekterejch konkurencnich byl lepsi pocit.
lidi co vozi konstrukcne temer totozne brzdice na TLkach si radialni pumpy hodne pochvaluji.. akorat bych asi nekupoval ty sundany z nekterejch seriovek, tuono nevim, ale radialni nissin(ci co to je) z K5 apod urcite neni zadna vyhra...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

21.7.2010 v 12:01 | Nahoru | #3

GRASSEL>Tak třeba mě strašně pomohlo udělat repas brzd (mám šestipístky) a pancíře. Od tý doby co mám pancíře to brzdí hned na začátku a okamžitě a díky tomu že jsem rozebral třmeny se zlepšil o dost i brzdnej účinek. Oproti jinejm K1-2 to brzdí fakt jako kráva. Teď mě ale jen tak napadlo zkusit tam dát axialku brembo z TUONA 2008. Nežebych to chtěl měnit ale kámoš jí má tak by mě zajímalo jak by to fungovalo ještě s ní.


Mám dotaz, když jsi rozdělal třmen, dával jsi komplet novou sadu těsnění? A jestli jo, kdes sehnal a za kolik? Přemýšlím nad tím totiž taky. Díky!
btw, s tou radiálkou, hlídej si ať máš průměr 19, míň by bylo asi dost málo. A pivot je vhodný na silniční ježdění cca 20, 18 je prý zas lepší na okruh kvůli citlivosti. Takže ideál asi 19x20, což nevím jestli brembo má.
Co mi neleze do hlavy je že třeba 2005 R1 má prý průměr pístku jen 16...

Naposledy editováno 21.07.2010 12:03:27
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist