bmw_r1300gs_cartec





Téma: Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)
 
31.3.2010 v 14:29
Mate nekdo zkusenosti s pouzitim radialni brzdove pumpy na Suzuki GSX-R 750 r.v. 2000 nebo na jinem moto? Uvazuji o tom a kladu si tri otazky:

1) na kolik se zlepsi brzdy ???

2) vyplati se invetice cca 5-8.000,-Kc??? Brzdy jsou u tehle Suzuki opravdu asi to nejslabsi.

2) Pokud si odpovim na prvni dve pozitivne, tsk pouzit 19 x 20 anebo 19 x 18 ??? Idealni by bylo to vyzkouset, ale stavitelne Brembo (zaruka kvality stoji nejakych 370,- USD
viz: http://www.oppracin...ndard-lever-7-8-bar/

italske Accossato stoji 7.160,- ale je stavitelne v roysahu od 17 do 19 viz:http://www.titaniumpro.cz/radialni-brzdove-a-spojkove-pumpy-accossato/radialni-brzdova-pumpa-accossato-nastavitelna-19-x-17-18-19-s-kloubovou-packou

Diky za rady
Předchozí
1 2
Následující

Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

31.3.2010 v 14:39 | Nahoru | #1
mám zkušenost a super

Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

31.3.2010 v 14:43 | Nahoru | #2
Mám asi repliku té brembo forged 19x20 na SRADovi, který má ale 6pístky, tobě bude tuším stačit 19x18. Každopádně skvělá investice, brzdy jsou pák na zcela jiné dimenzi, hlavně dávkovatelnost, ale i síla. Doporučuju. A popravdě, ta replika funguje zcela jak má a dá se sehnat za cca 90 dolarů i s poštovným.

Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

31.3.2010 v 14:47 | Nahoru | #3
jinak musím říct na GSXR 750 K1 což tedy mám já bohatě postačí častěji měnit brzdovku a mít lepší destičky a paráda mít radiálu už je pak jen bonus k dobru

2 reakcí na tento příspěvek Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

31.3.2010 v 15:45 | Nahoru | #4
To Bludevil: Kde se da sehnat ta replika, mohl bys hodit odkaz?

To Stepos79: Jake konkretne zkusenosti s tim mas? Tim poslednim komentarem vlastne rikas, ze se to nevyplati ...

Dik

Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

31.3.2010 v 15:47 | Nahoru | #5
sohlas, dal jsem pancéřovky a sintrované desky a zlepšení je tak o 25%. myslím že rad. pumpa je třešnička na dortu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

31.3.2010 v 15:53 | Nahoru | #6

vava>To Bludevil: Kde se da sehnat ta replika, mohl bys hodit odkaz?

To Stepos79: Jake konkretne zkusenosti s tim mas? Tim poslednim komentarem vlastne rikas, ze se to nevyplati ...

Dik



neříkám že se to nevyplatí mám tedy téže pancéřky myslím že brzdova kapalina je klasika Motul za cca 210kč nadobka bo co DOT4 destičky buď carbony Lucasy nebo AP racink carbony pak tam byly ještě jedny vyšší vyzkoušeno jak v provozu tak při CECU2 jen s tímto brzdová páčka neměkla začínala měknout ve chvíli kdy už bylo třeba vyměnit brzdovku v pruběhu sezony jsem pořídil Brembo RSC nevim číslo loni to byla novinka na trhu jako zavodní radiala nebo co za cca 7000 jsem ji kupoval brzdy pak byly o něco citlivější toť vše Majkl co jezdil se mnou tak se s tím trochu povozil na dromu měl to samé co já a radiala se mu moc líbila a říkal že kdyby něco kupoval byla by to právě ta radiala já osobně nevim neumim brzdit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

31.3.2010 v 15:57 | Nahoru | #7

vava>To Bludevil: Kde se da sehnat ta replika, mohl bys hodit odkaz?

To Stepos79: Jake konkretne zkusenosti s tim mas? Tim poslednim komentarem vlastne rikas, ze se to nevyplati ...

Dik


Mám naprosto přesně tohle: radiálka
Ale sám se rozhodni jakou přesně, jestli bude 19x20 pro čtyřpístky to pravé...

Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

31.3.2010 v 16:00 | Nahoru | #8
mám toto

[img]

Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

31.3.2010 v 17:26 | Nahoru | #9
vsem dik

to brembo jsem nasel za 312,- EUR http://www.msmoto.d...emspumpe-19-RCS.html

jinak pres ebay jsem jeste nekupoval a ani asi nebudu, ale vypada to na PT 19 - Performance Technology asi 199,-EUR a nejakou kopii z Tajwanu

(reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

31.3.2010 v 20:40 | Nahoru | #10

stepos79>neříkám že se to nevyplatí mám tedy téže pancéřky myslím že brzdova kapalina je klasika Motul za cca 210kč nadobka bo co DOT4 destičky buď carbony Lucasy nebo AP racink carbony pak tam byly ještě jedny vyšší vyzkoušeno jak v provozu tak při CECU2 jen s tímto brzdová páčka neměkla začínala měknout ve chvíli kdy už bylo třeba vyměnit brzdovku v pruběhu sezony jsem pořídil Brembo RSC nevim číslo loni to byla novinka na trhu jako zavodní radiala nebo co za cca 7000 jsem ji kupoval brzdy pak byly o něco citlivější toť vše Majkl co jezdil se mnou tak se s tím trochu povozil na dromu měl to samé co já a radiala se mu moc líbila a říkal že kdyby něco kupoval byla by to právě ta radiala já osobně nevim neumim brzdit



přesně tak jak píše Stepa. Měl jsem totožný stroj a mohl jsem posuzovat. Stepovu motorku jsem si s radiálou zkusil na vodě v Brně a byla to pecka . Ten cit na páčce byl prostě k nezaplacení

1 reakcí na tento příspěvek Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

20.7.2010 v 23:08 | Nahoru | #11
Ahoj chlapci,rád bych se zapojil do debaty,tak se mi zalíbyla ta pumpa,mám dvě otázky:
1)asi je to jedno jestli mám 6-ku na všechny kubatury je to asi stejne že?
2)Bludevil,ty tu pumpu mas z ebaye za 70 usd?zajimalo by mne jak maka a jak to bylo narocn-nenarocny to sem dostat?
3)nechapu jak mužou novy hadičky přidat na vykonu brzd,snad jen vedou kapalinu a nic vic ne?
predem vsem diky za rady,asi se ptam jako tupec ale nejak extra nejsem zbehlej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

21.7.2010 v 10:40 | Nahoru | #12

Bludevil>Mám naprosto přesně tohle: radiálka
Ale sám se rozhodni jakou přesně, jestli bude 19x20 pro čtyřpístky to pravé...



zdar devile, taky jsme na to koukal, fake brembo za par supu. klidne bych do toho sel. funguje opravdu dobre? zkousel jsi na okruhu? jako ja radialku mam sel bych do 19x18 kvuli lepsi davkovatelnosti

(reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

21.7.2010 v 10:44 | Nahoru | #13

Petulka650>Ahoj chlapci,rád bych se zapojil do debaty,tak se mi zalíbyla ta pumpa,mám dvě otázky:
1)asi je to jedno jestli mám 6-ku na všechny kubatury je to asi stejne že?
2)Bludevil,ty tu pumpu mas z ebaye za 70 usd?zajimalo by mne jak maka a jak to bylo narocn-nenarocny to sem dostat?
3)nechapu jak mužou novy hadičky přidat na vykonu brzd,snad jen vedou kapalinu a nic vic ne?
predem vsem diky za rady,asi se ptam jako tupec ale nejak extra nejsem zbehlej



na vykonu brzd samo hadicka nic nezmeni... ale na pocitu na pacce jo, hadicka ktera s tlakem mirne "nafukuje" pusobi gumovym dojmem na pace, kdyz je hadicka vuci tomuto temer imuni je packa tvrda a lip se davkuje...

(reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

21.7.2010 v 10:54 | Nahoru | #14

RobinR>zdar devile, taky jsme na to koukal, fake brembo za par supu. klidne bych do toho sel. funguje opravdu dobre? zkousel jsi na okruhu? jako ja radialku mam sel bych do 19x18 kvuli lepsi davkovatelnosti


Bohužel na okruhu ne. Současné zkušenosti: samotné tělo pumpy je fajn a funguje dobře. Co je odbyté je regulace polohy páčky. Páčkou prochází váleček uvnitř kterého je závit. Tím prochází šroub, co přímo tlačí na píst. Jenže jak šroub, tak i ten váleček jsou z nějaké mizerné slitiny hliníku. Rychle přijdete o ten závit= pumpa se propadne.
Proto doporučuju vyměnit jak ten váleček, tak ten šroub (šikovný člověk si to vyrobí obě za hodinu v dílně) a pak to funguje naprosto jak má. Možná páčka samotná by mohla být z pevnějšího materiálu, ale to je víceméně spotřebák.
Samotná pumpa výtečně zvýší citlivost brzd, jsou mnohem čitelnější, účinek při plném brždění se skoro nemění, ale počáteční účinnost je řádově vyšší. Jak je na tom s odolností proti uvaření kapaliny nevím, v běžném provozu kapalinu fakt neuvařím...

2 reakcí na tento příspěvek Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

21.7.2010 v 11:40 | Nahoru | #15
Tak třeba mě strašně pomohlo udělat repas brzd (mám šestipístky) a pancíře. Od tý doby co mám pancíře to brzdí hned na začátku a okamžitě a díky tomu že jsem rozebral třmeny se zlepšil o dost i brzdnej účinek. Oproti jinejm K1-2 to brzdí fakt jako kráva. Teď mě ale jen tak napadlo zkusit tam dát axialku brembo z TUONA 2008. Nežebych to chtěl měnit ale kámoš jí má tak by mě zajímalo jak by to fungovalo ještě s ní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

21.7.2010 v 11:53 | Nahoru | #16

GRASSEL>Tak třeba mě strašně pomohlo udělat repas brzd (mám šestipístky) a pancíře. Od tý doby co mám pancíře to brzdí hned na začátku a okamžitě a díky tomu že jsem rozebral třmeny se zlepšil o dost i brzdnej účinek. Oproti jinejm K1-2 to brzdí fakt jako kráva. Teď mě ale jen tak napadlo zkusit tam dát axialku brembo z TUONA 2008. Nežebych to chtěl měnit ale kámoš jí má tak by mě zajímalo jak by to fungovalo ještě s ní.



no cece ja mel tu GSXR v podstate fungl novou a jako i tak bylo znat ze brzdy nejsou zadna hitparada... brzdilo to dobre to jo, ale proste z nekterejch konkurencnich byl lepsi pocit.
lidi co vozi konstrukcne temer totozne brzdice na TLkach si radialni pumpy hodne pochvaluji.. akorat bych asi nekupoval ty sundany z nekterejch seriovek, tuono nevim, ale radialni nissin(ci co to je) z K5 apod urcite neni zadna vyhra...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

21.7.2010 v 12:00 | Nahoru | #17
assassin> No ale zas nemůžu říct že by mi to brzdilo špatně, je fakt že než jsem udělal ty třmeny a dal hadice tak to bylo fakt hrozný teď se to hrozně zlepšilo a brzdí to dobře ale hold to nejsou brzdy jako jinde no gsxr nikdy neměli brzdy dobrý
Ale právě by mě zajímalo jestli ta axialka Brembo z tuona bude fungovat líp nebo stejně.....
Radialka z K5-6 by fakt výhra nebyla.
Právěže mi to brzdí dobře ale když je ta možnost dát tam jinou pumpu, i když teda axialní tak by mě zajímalo co to udělá

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

21.7.2010 v 12:01 | Nahoru | #18

GRASSEL>Tak třeba mě strašně pomohlo udělat repas brzd (mám šestipístky) a pancíře. Od tý doby co mám pancíře to brzdí hned na začátku a okamžitě a díky tomu že jsem rozebral třmeny se zlepšil o dost i brzdnej účinek. Oproti jinejm K1-2 to brzdí fakt jako kráva. Teď mě ale jen tak napadlo zkusit tam dát axialku brembo z TUONA 2008. Nežebych to chtěl měnit ale kámoš jí má tak by mě zajímalo jak by to fungovalo ještě s ní.


Mám dotaz, když jsi rozdělal třmen, dával jsi komplet novou sadu těsnění? A jestli jo, kdes sehnal a za kolik? Přemýšlím nad tím totiž taky. Díky!
btw, s tou radiálkou, hlídej si ať máš průměr 19, míň by bylo asi dost málo. A pivot je vhodný na silniční ježdění cca 20, 18 je prý zas lepší na okruh kvůli citlivosti. Takže ideál asi 19x20, což nevím jestli brembo má.
Co mi neleze do hlavy je že třeba 2005 R1 má prý průměr pístku jen 16...

Naposledy editováno 21.07.2010 12:03:27

(reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

21.7.2010 v 12:04 | Nahoru | #19

GRASSEL>assassin> No ale zas nemůžu říct že by mi to brzdilo špatně, je fakt že než jsem udělal ty třmeny a dal hadice tak to bylo fakt hrozný teď se to hrozně zlepšilo a brzdí to dobře ale hold to nejsou brzdy jako jinde no gsxr nikdy neměli brzdy dobrý
Ale právě by mě zajímalo jestli ta axialka Brembo z tuona bude fungovat líp nebo stejně.....
Radialka z K5-6 by fakt výhra nebyla.
Právěže mi to brzdí dobře ale když je ta možnost dát tam jinou pumpu, i když teda axialní tak by mě zajímalo co to udělá



asi leda vyzkouset:)
ja potrebuju taky jinou pumpu.. ale je stale nejak vice potrebnych veci.. s tim jak jezdim malo je tohle v pozadi:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

21.7.2010 v 12:06 | Nahoru | #20

Bludevil>Mám dotaz, když jsi rozdělal třmen, dával jsi komplet novou sadu těsnění? A jestli jo, kdes sehnal a za kolik? Přemýšlím nad tím totiž taky. Díky!
btw, s tou radiálkou, hlídej si ať máš průměr 19, míň by bylo asi dost málo. A pivot je vhodný na silniční ježdění cca 20, 18 je prý zas lepší na okruh kvůli citlivosti. Takže ideál asi 19x20, což nevím jestli brembo má.
Co mi neleze do hlavy je že třeba 2005 R1 má prý průměr pístku jen 16...



ma jinak pivot (paku), nebo jiny plochy pistku v brzdici... nebo ruzne kombinace obojiho.. muze mit i jinej hydraulickej prevod, s tim ze desticky jsou bliz ke kotoucum... atd atd..

ja mam v origo pumpe 14mm pistek....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

21.7.2010 v 12:08 | Nahoru | #21

assassin>ma jinak pivot (paku), nebo jiny plochy pistku v brzdici... nebo ruzne kombinace obojiho.. muze mit i jinej hydraulickej prevod, s tim ze desticky jsou bliz ke kotoucum... atd atd..

ja mam v origo pumpe 14mm pistek....


Ale ty nemáš radiální pumpu. Tam tuším že se používají z nějakého důvodu výrazně větší průměry. Údajně 16mm u radiálky je vhodné tak leda na jednotřmenovou brzdu (samozřejmě vždy v závislosti na ploše pístků v třmenu).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

21.7.2010 v 12:12 | Nahoru | #22
Bludevil> Měl jsem těsnění náhradní v garáži který jsem dostal, bylo úplně nový takže nevím. Ale abych řekl pravdu tak to těsnění bylo úplně v pohodě a ani jsem ho dle mýho nemusel měnit.
Akorát to bylo nehorázně zasraný, některý pístky ani nechtěli chodit ....... no hnus. Koupil jsem ten nejlepší čistič brzd kterej zatím zvládnul snad všechno a ani ten to nepobral.
Hoši ani nevíte jak jsem nadával
Já se vždycky do něčeho pustím a pak si říkám jakej sem pitchus a že jsem se na to nevysral ale zase pak to je super když se to dodělá
Zatím největší extrém byl když jsem ručně v garáži bez elektriky leštil rám na ZX7R to byla chuťárna, to vám teda řeknu. Já myslel že se rozběhnu hlavou proti zdi

Nakonec když jsem to dodělal, tak se mi to nelíbilo a šel na černo [lol] [lol] jsem to ale chytrej a pracovitej kluk

(reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

21.7.2010 v 12:13 | Nahoru | #23
Bludevil> jo a já mluvil právě o axialní ne radialní

Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

21.7.2010 v 12:14 | Nahoru | #24
grassel: jo to s tim lestenim sem mel podobnej napad.. akorat u kol. no kdyz uz to rozdelas neni cesty zpet... a uz se mi to taky nelibi, ale dlabu na to:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

21.7.2010 v 12:14 | Nahoru | #25
GRASSEL> Krista ty si pakůň

Co assassin, jakej má názor na to že těsnění nechat? Určitě ten: slož to a když to nebude chcát, je to ok, že?

1 reakcí na tento příspěvek Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

21.7.2010 v 12:21 | Nahoru | #26
Nojo ty vole ale to není zdaleka celej příběh...........já to dělal SILYCHROMEM

Jelikož mi jeden týpek řekl že se to tím dělá takový dřiny na tom, jsem se málem zesral.........no a pak když jsem to dodělal tak se mi to nelíbilo a šel na černo

(reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

21.7.2010 v 12:24 | Nahoru | #27

Bludevil>GRASSEL> Krista ty si pakůň

Co assassin, jakej má názor na to že těsnění nechat? Určitě ten: slož to a když to nebude chcát, je to ok, že?



jj pokud budou vypadat bez poskozeni tak vse vycistit a dat zpet....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

21.7.2010 v 12:30 | Nahoru | #28

GRASSEL>Nojo ty vole ale to není zdaleka celej příběh...........já to dělal SILYCHROMEM

Jelikož mi jeden týpek řekl že se to tím dělá takový dřiny na tom, jsem se málem zesral.........no a pak když jsem to dodělal tak se mi to nelíbilo a šel na černo


Tak to jsem se sadisticky zasmál Tomu říkám plodně strávenej čas

(reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

21.7.2010 v 12:35 | Nahoru | #29
Bludevil> mnojo

stálo mě to:

14dní času po 4-5 hodinách denně
14dní hádek a nervů s mladou
cca 350 hadrů
5 balení houbyček na nádobí
6 tub silychromu
1x rozkopanej okap u garáže
asi 3 kartony cigaret

No to zatím fakt ze všech prací vede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

22.7.2010 v 10:12 | Nahoru | #30

Bludevil>Ale ty nemáš radiální pumpu. Tam tuším že se používají z nějakého důvodu výrazně větší průměry. Údajně 16mm u radiálky je vhodné tak leda na jednotřmenovou brzdu (samozřejmě vždy v závislosti na ploše pístků v třmenu).



to se mi nějak nezdá, vždyť předtím píšeš že R1 2005 má 16 pumpu a z principu by to mělo být jedno. I ten pivot dělá svoje.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist