1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RP nebo raas
mateSAS>aby Te pes jebal do nohy kundo plesata :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RP nebo raas
Cooker>
ale ... BONTON!!! ..... pyco :D
1 reakcí na tento příspěvek RP nebo raas
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RP nebo raas
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RP nebo raas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RP nebo raas
Po disajnové stránce ty svody a nerez výfuk s karbonovou koncovkou absolutní jednička.
Fakt moc hezký.
Bohužel ne tak po jízdní stránce.Zvedl se mě výkon nahoře,což je pravda,ale za opravdu strašnýho rámusu.
Spodek-pokud jsem si nepohlídal dostatek plynu při pomalejších zatáčkách matorka pravidelně chcípala a to i při zvýšeném volnoběhu.(Dobrá bomba do koulí
Takže bez naladění na brzdě není možno použít na velkooběmové jednoválce.
A doufám teda,že to na brzdě půjde srovnat,jestli ne ,tak faakuju Raas!
(Po nainstalování tlumiče hluku,který mě dodali k výfuku se výkon vrátlil na úroveň original
svodů a koncovky).
Teď tam mám Akrapa,vše chodí bez problému.Pravda dali jsme větší hlavní trysku ze 185 na 200.(Menší střelba do výfuku při zaklapnutí plynu).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RP nebo raas
http://www.redmoto.c...05-2006-leo-vince-x3
2 reakcí na tento příspěvek RP nebo raas
kizak>Nekoupil bych ani jeden, bohužel tady v tomto případě to nefunguje: "zlatý český ručičky". S RP nemám zkušenosti a RAAS mě hluboce zklamal. Nejdřív milión keců o neskutečné kvalitě a zkušenostech. A výsledek k pláči, normální česká fušeřina. Výkon na spodku nižší a jediný co se zvedlo byla spotřeba. Jinak vzhledem k tomu že na takových CZ koncovkách ušetřím pouze tisíc až tři proti otestované o odbrzděné kvalitě, nemá nákup žádný smysl. A to nemluvím o nějaké homologaci kterou nemá v ČR ani jeden výrobce.
no ono vyfuk kterej prida vykon v celem pasmu otacek, zvlast pokud se to tyka jen koncovky ani poradne vyrobit nejde... a pokud je to vyfuk kterej je nakym zpusobem znat, obvykle byva nutne motorku na tuhle zmenu upravit... pretryskovat karbec, preprogramovat vstrikovani...
kizak píše: Nekoupil bych ani jeden, bohužel tady v tomto případě to nefunguje: "zlatý český ručičky". S RP nemám zkušenosti a RAAS mě hluboce zklamal. Nejdřív milión keců o neskutečné kvalitě a zkušenostech. A výsledek k pláči, normální česká fušeřina. Výkon na spodku nižší a jediný co se zvedlo byla spotřeba. Jinak vzhledem k tomu že na takových CZ koncovkách ušetřím pouze tisíc až tři proti otestované o odbrzděné kvalitě, nemá nákup žádný smysl. A to nemluvím o nějaké homologaci kterou nemá v ČR ani jeden výrobce.
Placaš nesmysly .......Na žadnym ladaku není homologace , s každym otevřenym vyfukem je potřeba upravit palivovou mapu změní se chod motoru otačky i vykon . co se tyka kvality zpracovaní nemam s tim problem nechal jsem u nich dělat už 3 vyfuky par znamejch je taky ma . o tom jakej to ma zvuk se aždymu libi neco jinyho
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
KTM LC4 640 Adventure [1 ... 295, 296] KTM LC4 Adventure | smazany13800 | 8854 | 14.3.2024 v 14:28 VanHalen |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |