I po přečtení vybrané kapitoly z knihy Dokonalá jízda na motocyklu a následném zkoušení mám dotaz:
Jedu do zatáčky - předem mám zařazený vhodný rychlostní stupeň, ohřáté pryže a správný tlak v nich, v zatáčce není štěrk. Najíždím z vnější strany a v průběhu zatáčení se držím u vnitřní. Jenže zhruba v 1/2 zatáčky s hrůzou zjistím, že se vracím je středové čáře na silnici a vynáší mě to do protisměru ..a co teď?
Takže buď zvětšit náklon nebo snížit rychlost. Jenže při snižování rychlosti..(brzdím teda oběma brzdama zároveň)..se mi motorka narovná a je to ještě horší. Je to asi celé o tom, že sem nepřizpůsobil rychlost průjezdu dostatečně už před zatáčkou.
Co se spojkou a plynem? Spojku vymáčknout nebo ne? Plyn nechávám zavřený.
Do téhle situace sem se dostal párkrát s batůžkem, což je ještě horší..protože motorka se chová jinak že..a vždycky se mi (ale už v zatáčce) podařilo zabrzdit tak abych se přes středovou čáru nedostal.
Tak poraďte prosím, co v téhle situaci dělat a opravte případné chyby v teorii, co jsem napsal. Díky
1 reakcí na tento příspěvek Věta do pranice - nezvládnutá zatáčka
Jinak lidi trosku shrnu jak se teda chovat v zatacce. Popru veskery svoje sebezáchovný pudy a fyzikalni zakony proste to polozim nebudu brzdit a budu se modlit at to preziju.
JirkaPospa>o1o2o1o> Tak tak Chuck norris je krutak
Jinak lidi trosku shrnu jak se teda chovat v zatacce. Popru veskery svoje sebezáchovný pudy a fyzikalni zakony proste to polozim nebudu brzdit a budu se modlit at to preziju.
:D no ono je to podle me taky hodně o tom že motorka takovou chybu jako auto neodpusti - neodhadnout zatacku, a je proste treba se podle toho zařídit (kam nevidim, tam nepálim)! Ale stát se to může to samo...