I po přečtení vybrané kapitoly z knihy Dokonalá jízda na motocyklu a následném zkoušení mám dotaz:
Jedu do zatáčky - předem mám zařazený vhodný rychlostní stupeň, ohřáté pryže a správný tlak v nich, v zatáčce není štěrk. Najíždím z vnější strany a v průběhu zatáčení se držím u vnitřní. Jenže zhruba v 1/2 zatáčky s hrůzou zjistím, že se vracím je středové čáře na silnici a vynáší mě to do protisměru ..a co teď?
Takže buď zvětšit náklon nebo snížit rychlost. Jenže při snižování rychlosti..(brzdím teda oběma brzdama zároveň)..se mi motorka narovná a je to ještě horší. Je to asi celé o tom, že sem nepřizpůsobil rychlost průjezdu dostatečně už před zatáčkou.
Co se spojkou a plynem? Spojku vymáčknout nebo ne? Plyn nechávám zavřený.
Do téhle situace sem se dostal párkrát s batůžkem, což je ještě horší..protože motorka se chová jinak že..a vždycky se mi (ale už v zatáčce) podařilo zabrzdit tak abych se přes středovou čáru nedostal.
Tak poraďte prosím, co v téhle situaci dělat a opravte případné chyby v teorii, co jsem napsal. Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věta do pranice - nezvládnutá zatáčka
Cooker>čas ti věřím (narozdíl od někoho)...vím že borci s 5vým Bávem to zvládli taky nějak tak kolem 50ti minut ...průměr byl někde hdně vysoko nad 200...jeli to v noci na skoro prázdné dálnici....to musí být zajímavých 50 minut
Tak autem se to jede v trošku větší pododě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věta do pranice - nezvládnutá zatáčka
NickSlaughter>Tak autem se to jede v trošku větší pododě
Ale není tam ten požitek jako kdybys projížděl hurikánem