globalmoto_kveten





Téma: sidecar - spolujezdec
 
29.3.2010 v 05:54
...zkusili by jste roli spolujezdce při této řežbě???
Anketa:
ano, bez ztráty kytičky
9%
1
ano, Pampers sebou, zatnout zuby
9%
1
ne, možná za úplatek
9%
1
ne, nikdy, to už je moc
18%
2
jiné- posadil bych tam tchýni, šéfa, ex, atd.
55%
6

sidecar - spolujezdec

29.3.2010 v 07:32 | Nahoru | #1
znám pár lidí co sajdy jezdí a prej je to ale tělocvik jak svina v tej sajdě a i tak bych to zkusil na chvilku

1 reakcí na tento příspěvek sidecar - spolujezdec

29.3.2010 v 09:11 | Nahoru | #2
já bych tam posadil tu tchýni, sebe ani za nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sidecar - spolujezdec

29.3.2010 v 09:55 | Nahoru | #3
Němec> ....tak to je jasná chyba spolujezdce ...naštěstí to měli kluci do měkkýho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sidecar - spolujezdec

29.3.2010 v 11:16 | Nahoru | #4
Kůža> no je fakt že ty okruhovky maj snížený těžiště tak to asi vcelku sedí, ale já bych na to nesednul - v tý rychlosti, s tím, jak se sidecar chová v zatáčkách..ani náhodou

sidecar - spolujezdec

29.3.2010 v 17:44 | Nahoru | #5
V případě, že by se jednalo o třetí možnost v anketě, tak bych o tom začal přemejšlet ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sidecar - spolujezdec

30.3.2010 v 10:25 | Nahoru | #6
Němec> ...já osobně bych se spíš bál takovéto situace ...ale chování sidecaru v zatáčkách neposoudím, nejel jsem je, ale dle mě to musí být v levých zatáčkách nedotáčivé a v pravých přetáčivé, soudě dle těžistě a náhonu... no, chtělo by to zkusit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sidecar - spolujezdec

30.3.2010 v 11:36 | Nahoru | #7
Kůža> to je taky chyba kulometčíka, kterej si tam zapomněl pozadí!!

já mám klasickej silniční sidecar, tam se to chová trochu jinak - kde oni dostanou "jen" hodiny, já už bych šel přes budku. jinak síly, co působěj na jezdce a sidecar při průjezdu zatáčkou jsou hodně zajímavý a udělá hodně, jestli se člověk vykloní nebo ne a tím přenese těžiště. smyk se dá rovnat do určitý chvíle, za určitou mez už to člověk nevrátí a jen čeká, kam dojede :)

tady maj teda side připojený po anglicku, pro provoz v pravo na silnici jsou připojený zprava.


no a tady máš pro srovnání jak málo stačí sidecaru s vysokou světlou výškou, kterej je vcelku vrklavej :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sidecar - spolujezdec

30.3.2010 v 13:24 | Nahoru | #8
Němec> ...dle těch krešů koukám stačí kulometčíkovi klasická výbava, ale pilot jak se to obrátí na krovky tak by měl mít aspoň dva páteřáky na sobě ...a že si mitfárové stačí i zakomunikovat s protivníkem během předjíždění, já bych se těch madel nepustil ...temu na tem Uralu pomohlo,že to tak rychle říznul a bylo to z kopce, nebo je to fakt takhle nevyzpytatelný ???

sidecar - spolujezdec

30.3.2010 v 14:27 | Nahoru | #9
Teda drhnout zádama asfalt a mit při tom na břiše sidecar by se mi nechtělo

(reakce na) sidecar - spolujezdec

30.3.2010 v 23:21 | Nahoru | #10
Kůža> jak říkám, ty civilní sajdkáry jsou docela vrklavý vzhledem k poměrně vysoký světlý výšce - zvedání sajdy v pravotočivý mi moc nevadí, ale ty levotočivý třeba na kruháči moc příjemný nejsou, protože jak už se začne zvedat zadek, tak není asi moc možností to vrátit zpátky - tak se docela blbě hledaj nějaký hranice, kdy je to ještě ok a kdy už by to člověk otočil (z toho důvodu levotočivý moc nepřeháním a mám z nich vcelku respekt) , no a občas když třeba na tom kruháči cejtíš, jak se žvejkaj gumy, tak tuplem nic moc pocit, - ale zas když člověk přepálí zatáčku, tak je vcelku jedno, jestli je to na solu nebo na sidecaru, problém asi mají oba dva :))) u obojího platí nebát se a neubrat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist