bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Laďák na SV650s???poraďte...
 
26.2.2007 v 10:55
Zdravim vsechny,
Přemýšlím o koupi otevřené koncovky výfuku na SV650 rok2003(vstřikování) a potreboval bych nejaky info,kdo ma s ladakem zkusenosti...
O zvuku samozdrejme nemuzeme diskutovat,ten je supr ale zajímá mě jak se zachová masina po instalaci...(spotreba paliva,narust/pokles vykonu,nutnost serizeni???)
Neco jsem o tom zjistoval,ale dostaly se mi 2 ruzne nazory!!
1) Suzuki HUMOTO: pri instalaci koncovky se vyhladi krivka momentu a vykonu,spotreba nevzroste(strikacka tam prej vic benzinu nepusti)ba naopak mirne poklesne kdyz ji nebudu tocit,a zadny serizovani...
2) ISŠA Brno: pri instalaci koncovky se vyhladi krivka momentu a vykonu,spotreba vzroste o 1-1,5litru/100km a nutny dalsi serizen, musi se prej obohatit smes tak o 10% z duvodu lehciho vyplachu koncovky a pro mirny narust vykonu 2-3HP....

CO SI O TOM MYSLITE VY??? DEKUJU ZA RADY!!!

1 reakcí na tento příspěvek Laďák na SV650s???poraďte...

26.2.2007 v 13:27 | Nahoru | #1
Oba dva názory jsou podle mě správné. Akorát názor ISŠA je pravdivej u karburátorů (jak chceš u stříkačky ladit směs??) a názor Humoto zase platí na stříkačku.

Laďák na SV650s???poraďte...

26.2.2007 v 13:58 | Nahoru | #2
Když otevřeš výfuky, je dobrý dát i otevřenej filtr. Pokud je to stříkačka bude mít lepší spodek. Spotřeba mi klesla asi o 0.5l

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák na SV650s???poraďte...

26.2.2007 v 14:04 | Nahoru | #3
joker: no celkem bezna vec.... zmena palivove mapy vstrikovani.....

oba muzou byt vadne...je dost dobre mozny ze se jak kroutak...tak z nej vychazejici vykon ...vyfukem zcela rozhodi a hur to pojede a vic to bude zrat......

takze zalezi kus od kusu a co si nas trane vyfukove koncovky necha ta ktera motorka libit....
treba na karburatorovym SV kdysi SVRider (nevim jestli jeste bezi jeho web - tam bys to nasel) daval ruzny koncovky a ladil k tomu karbec a delalo to pokazdy dost rozdilny veci(ale mozna ze si ho pletu jeste s jednim klukem s VTR - tam to bylo podobne)

jinak na tohle tema tu najdes v historii tisic prispevku......

(reakce na) Laďák na SV650s???poraďte...

26.2.2007 v 14:05 | Nahoru | #4
madbiker: jo a otevrenym vyfukem a filtrem se spis spodek zhorsi a muzes ziskat neco ve spicce..... v malych otackach je pri tak velkych uhlech otevreni saciho a vyfukoveho ventilu lepsi kdyz je nejak odpor - tzn tlak na strane vyfuku.....proto se tam davaj privery - exup apod.....

Laďák na SV650s???poraďte...

1.3.2007 v 18:09 | Nahoru | #5
Nechci ladak ani tak kvuli vykonu kterej je stejne dosti zanedbatelnej ale kvuli zvuku!!
ladak na V2 je brutalita....ale dulezita je spotreba...A kolik stoji obohaceni smesi u vstrikovani netusim...ale snad zjistim...

Laďák na SV650s???poraďte...

1.3.2007 v 21:46 | Nahoru | #6
U koncovky a obzvlášť u SV se opravdu oživí spodek motocyklu... Po mých zkušenostech kdy jsem cpal laďáky na všechno co jsem měl,se nidky spotřeba nezvedla,kolikrát i klesla,protože si člověk užíval i nízké otáčky a motor nebylo nutné tak vytáčet... Moji kámoši hodně na SV montovali Leo Vince a byli moc spokoeni a jeden dokonce prohašoval,že mu snad vyměnili motor,jaký to byl rozdíl...SV+laďák *yes*

1 reakcí na tento příspěvek Laďák na SV650s???poraďte...

22.5.2007 v 18:02 | Nahoru | #7
Zdarec. Mám trochu konkrétnější dotat: kdo má zkušenosti s výfuky IXIL na SV 650 03 a výš, tak ať nějak poreferuje. Vážně o něm uvažuju, jak kvůli designu, tak prý kvůli zvuku... IXIL má prý sám o sobě dost výrazně hluboký zvuk, což mě právě zrovna na SV docela láká, že...

(reakce na) Laďák na SV650s???poraďte...

22.5.2007 v 18:09 | Nahoru | #8
Neith>mam a jsem s nim hodne spokojeny, vyborny zvuk, spotreba stejna, filtry ani upravu mapy jsem neresil...

Laďák na SV650s???poraďte...

23.5.2007 v 11:11 | Nahoru | #9
tak já mám Leo Vince ( homolog. ) nechal jsem si to odzkoušet na brzdě před i po instalaci a výsledek byl takový jak ti řekli v Suzuki. Lepší průběh výkonu ve středních a nižších otáčkách. Navíc cca + 2 - 4 koníky, ale o to asi u SV nejde Jo, a k tomu filtru, původně jsem ho tam chtěl dát, ale na brzdě právě zjistili, že to bylo horší ( K&N filtr ) Takže tam mám riginál filtr. Spotřebu jsem nějak neměřil, takže nevim jestli klesla nebo stoupla..
Celkově to stálo : montáž + měření na brzdě asi 1300,- *yes* *yes* v Praze DK Racing
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist