globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co myslíte
 
21.3.2010 v 22:50
Jak myslíte že by byli prodejné retro motorky,kdyby obnovily výrobu, jako jawa 500ohc,jawa 350 pérák,jawa 350 californian a další.

Podle mě kdyby jawa začala s retro motkama,tak by byla poptávka velká,hlavně těch co moc nejni jako jawa 500 ohc.ikdyž mi nejni kolik let tak bych byl šťastnej majitel takový jawy 500ohc,mám doma jawu 350 pérák,bude se renovovat,ale kdybych měl ty peníze tak neváham

děkuju za příspěvky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co myslíte

21.3.2010 v 23:57 | Nahoru | #1

Seikos>perakak proste nevyrobis. Ano, vyrobis, ale prodavat ho nemuzes. Ma 2T motor a neplnil by prisne emise. Ledaze s 4T motorem a to by byl paskvil



jaký emise ,očem to píšeš? tobě na stk měrej na motorce emise? nebo něco podobnýho? 2T sou stejný jako tehdy,akorát sou modernější a výkonější,moje yamaha r.v. 86 se prodává po netu všude a pokud vim tak na motorky ty emise neplatěj nebo aspoň ne v takovim měřítku jako na auta a podobně,pérák a tyhle motky dál normálně jezdí jenom sou to veteráni.emise se u tohohle neměřej,neviděl sem meření emisí u motky jestli je opak pravdou pak se omlouvám

(reakce na) Co myslíte

22.3.2010 v 01:31 | Nahoru | #2
jgg18> Emise se sice na STK neměří, ale nové motorky nespňující emisní limity se prodávat nesmí. Což je třeba případ Suzuki SV1000 a V-Strom 1000. V současné době všechny nové motorky musí plnit EuroIII.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co myslíte

22.3.2010 v 13:43 | Nahoru | #3

jgg18>jaký emise ,očem to píšeš? tobě na stk měrej na motorce emise? nebo něco podobnýho? 2T sou stejný jako tehdy,akorát sou modernější a výkonější,moje yamaha r.v. 86 se prodává po netu všude a pokud vim tak na motorky ty emise neplatěj nebo aspoň ne v takovim měřítku jako na auta a podobně,pérák a tyhle motky dál normálně jezdí jenom sou to veteráni.emise se u tohohle neměřej,neviděl sem meření emisí u motky jestli je opak pravdou pak se omlouvám



proč myslíš, že sportovní stroje (např. endura, která musí mít homologaci i na silnici) mají papírově 11, 15, 17 a podobně směšný počty koní? protože homologace.
když přijedeš na stk s jiným výfukem, je pravděpodobné, že to budou řešit (aspoň v praze vím o stk, kde tě nenechají projít ani evidenčkou, když nemáš homologovaný výfuk).
takže bys musel mít vychytané dva setupy (původní, abys dojel na stk a druhý na normální ježdění...ale abys zase moc neprudil orgány/sousedy, atp.)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist