Podle mě kdyby jawa začala s retro motkama,tak by byla poptávka velká,hlavně těch co moc nejni jako jawa 500 ohc.ikdyž mi nejni kolik let tak bych byl šťastnej majitel takový jawy 500ohc,mám doma jawu 350 pérák,bude se renovovat,ale kdybych měl ty peníze tak neváham
děkuju za příspěvky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co myslíte
Seikos>perakak proste nevyrobis. Ano, vyrobis, ale prodavat ho nemuzes. Ma 2T motor a neplnil by prisne emise. Ledaze s 4T motorem a to by byl paskvil
jaký emise ,očem to píšeš? tobě na stk měrej na motorce emise? nebo něco podobnýho? 2T sou stejný jako tehdy,akorát sou modernější a výkonější,moje yamaha r.v. 86 se prodává po netu všude a pokud vim tak na motorky ty emise neplatěj nebo aspoň ne v takovim měřítku jako na auta a podobně,pérák a tyhle motky dál normálně jezdí jenom sou to veteráni.emise se u tohohle neměřej,neviděl sem meření emisí u motky jestli je opak pravdou pak se omlouvám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co myslíte
jgg18>jaký emise ,očem to píšeš? tobě na stk měrej na motorce emise? nebo něco podobnýho? 2T sou stejný jako tehdy,akorát sou modernější a výkonější,moje yamaha r.v. 86 se prodává po netu všude a pokud vim tak na motorky ty emise neplatěj nebo aspoň ne v takovim měřítku jako na auta a podobně,pérák a tyhle motky dál normálně jezdí jenom sou to veteráni.emise se u tohohle neměřej,neviděl sem meření emisí u motky jestli je opak pravdou pak se omlouvám
proč myslíš, že sportovní stroje (např. endura, která musí mít homologaci i na silnici) mají papírově 11, 15, 17 a podobně směšný počty koní? protože homologace.
když přijedeš na stk s jiným výfukem, je pravděpodobné, že to budou řešit (aspoň v praze vím o stk, kde tě nenechají projít ani evidenčkou, když nemáš homologovaný výfuk).
takže bys musel mít vychytané dva setupy (původní, abys dojel na stk a druhý na normální ježdění...ale abys zase moc neprudil orgány/sousedy, atp.)