globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co myslíte
 
21.3.2010 v 22:50
Jak myslíte že by byli prodejné retro motorky,kdyby obnovily výrobu, jako jawa 500ohc,jawa 350 pérák,jawa 350 californian a další.

Podle mě kdyby jawa začala s retro motkama,tak by byla poptávka velká,hlavně těch co moc nejni jako jawa 500 ohc.ikdyž mi nejni kolik let tak bych byl šťastnej majitel takový jawy 500ohc,mám doma jawu 350 pérák,bude se renovovat,ale kdybych měl ty peníze tak neváham

děkuju za příspěvky

Co myslíte

21.3.2010 v 22:57 | Nahoru | #1
pochybuju ze by si nekdo v dnesni dobe koupil novou retro Jawu 500 OHC. Na svou dobu to byla jedinecna motorka a jako veteran ma svou moralni hodnotu. Ale jako nova motorka by to byl

Co myslíte

21.3.2010 v 22:58 | Nahoru | #2
myslim že by záleželo hlavně na ceně. Je hodně fandů jaw ale dát třeba 150tis za novýho péráka?... asi né....

1 reakcí na tento příspěvek Co myslíte

21.3.2010 v 22:58 | Nahoru | #3
no, i kdyz to neni muj salek kavy tak kdyby byla za hooodne priznivou cenu samozrejme ze s dostupnosti dilu jako kazda nova moto, tak proc ne, stroj je to krasnej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co myslíte

21.3.2010 v 23:00 | Nahoru | #4
Kdyby byli za příznivou cenu 150000 za péráka je moc natož jawa 500 ohc,kdyby byli dostupný tak bych jim opravdu nebránil

Co myslíte

21.3.2010 v 23:03 | Nahoru | #5
Já bych si to teda nekoupil.

Co myslíte

21.3.2010 v 23:03 | Nahoru | #6
originál to je nejlepší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co myslíte

21.3.2010 v 23:04 | Nahoru | #7

jgg18>Kdyby byli za příznivou cenu 150000 za péráka je moc natož jawa 500 ohc,kdyby byli dostupný tak bych jim opravdu nebránil



perakak proste nevyrobis. Ano, vyrobis, ale prodavat ho nemuzes. Ma 2T motor a neplnil by prisne emise. Ledaze s 4T motorem a to by byl paskvil

1 reakcí na tento příspěvek Co myslíte

21.3.2010 v 23:09 | Nahoru | #8

(reakce na) Co myslíte

21.3.2010 v 23:19 | Nahoru | #9

dedek new>



to ze tomu nekdo nalepi na nadrz nalepku Jawa neznamena ze to Jawa je. Spousta cinanu lepi nalepky starsich znamych firem na motorky a pak je prodavaji v tretim svete jako naproste novinky z Evropy

1 reakcí na tento příspěvek Co myslíte

21.3.2010 v 23:31 | Nahoru | #10
Z internetu :

Vážený pane,

děkuji za Vaši zprávu, můžete případné zneuživatele značky hledat dál. Společnost JAWA Argentina ale užívá ochrannou známku JAWA oprávněně na základě licenční smlouvy poskytnuté naší společností.

S pozdravem

JAWA Moto spol. s r. o.
František Hruška
ředitel pro řízení a správu
Brodce 35
257 41 Týnec nad Sázavou

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co myslíte

21.3.2010 v 23:57 | Nahoru | #11

Seikos>perakak proste nevyrobis. Ano, vyrobis, ale prodavat ho nemuzes. Ma 2T motor a neplnil by prisne emise. Ledaze s 4T motorem a to by byl paskvil



jaký emise ,očem to píšeš? tobě na stk měrej na motorce emise? nebo něco podobnýho? 2T sou stejný jako tehdy,akorát sou modernější a výkonější,moje yamaha r.v. 86 se prodává po netu všude a pokud vim tak na motorky ty emise neplatěj nebo aspoň ne v takovim měřítku jako na auta a podobně,pérák a tyhle motky dál normálně jezdí jenom sou to veteráni.emise se u tohohle neměřej,neviděl sem meření emisí u motky jestli je opak pravdou pak se omlouvám

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co myslíte

22.3.2010 v 00:04 | Nahoru | #12

dedek new>Z internetu :

Vážený pane,

děkuji za Vaši zprávu, můžete případné zneuživatele značky hledat dál. Společnost JAWA Argentina ale užívá ochrannou známku JAWA oprávněně na základě licenční smlouvy poskytnuté naší společností.

S pozdravem

JAWA Moto spol. s r. o.
František Hruška
ředitel pro řízení a správu
Brodce 35
257 41 Týnec nad Sázavou



Janeček se v hrobě točí do omezovače a každej slušnej čech a Jawař by"pachatele" značky Jawa na čínskejch sračkách prokopnul jak buben

Naposledy editováno 22.03.2010 00:04:42

(reakce na) Co myslíte

22.3.2010 v 01:07 | Nahoru | #13
babajezi> no to jo

(reakce na) Co myslíte

22.3.2010 v 01:31 | Nahoru | #14
jgg18> Emise se sice na STK neměří, ale nové motorky nespňující emisní limity se prodávat nesmí. Což je třeba případ Suzuki SV1000 a V-Strom 1000. V současné době všechny nové motorky musí plnit EuroIII.

1 reakcí na tento příspěvek Co myslíte

22.3.2010 v 12:02 | Nahoru | #15
koupí si to tak málo lidí, že se to nevyplatí... Proč se přestala asi vyrábět Kawa W650?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co myslíte

22.3.2010 v 13:43 | Nahoru | #16

jgg18>jaký emise ,očem to píšeš? tobě na stk měrej na motorce emise? nebo něco podobnýho? 2T sou stejný jako tehdy,akorát sou modernější a výkonější,moje yamaha r.v. 86 se prodává po netu všude a pokud vim tak na motorky ty emise neplatěj nebo aspoň ne v takovim měřítku jako na auta a podobně,pérák a tyhle motky dál normálně jezdí jenom sou to veteráni.emise se u tohohle neměřej,neviděl sem meření emisí u motky jestli je opak pravdou pak se omlouvám



proč myslíš, že sportovní stroje (např. endura, která musí mít homologaci i na silnici) mají papírově 11, 15, 17 a podobně směšný počty koní? protože homologace.
když přijedeš na stk s jiným výfukem, je pravděpodobné, že to budou řešit (aspoň v praze vím o stk, kde tě nenechají projít ani evidenčkou, když nemáš homologovaný výfuk).
takže bys musel mít vychytané dva setupy (původní, abys dojel na stk a druhý na normální ježdění...ale abys zase moc neprudil orgány/sousedy, atp.)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co myslíte

22.3.2010 v 19:41 | Nahoru | #17
mariano>

jasný ale já tam mam výfuk neznámo z čeho,nejni to originál na mojí 350 xt od yamahy a stk to prošlo jak to tím pádem?

(reakce na) Co myslíte

22.3.2010 v 20:36 | Nahoru | #18
jgg18> Nová motorka se smí prodávat, pokud splňuje emisní normu. Ojeté motorky smí jezdit dál, ikdyž se během jejího života norma několikrát zpřísní (pokud její první přihlášení proběhlo v době, kdy aktuální limity splňovala).

Na STK už to nikdo neřeší - motorka splňovala to co musela v době, kdy šla do provozu, dál už se sleduje jen aby její technický stav umožňoval její řádné užívání. Jestli někde na STK někoho bijou gumovou hadicí za to že má nehomologovanej výfuk je sice správný postup (nedovolená úprava), ale svědčí to o neobvykle uvědomělým a nadšeným postupu pracovníka stanice. Většinou kouknou jestli svítí, bliká, nekape jí nic na zem a odjezd.

Naposledy editováno 22.03.2010 20:37:45

(reakce na) Co myslíte

3.5.2010 v 14:00 | Nahoru | #19

babajezi>Janeček se v hrobě točí do omezovače


tak to jsem si skoro smíchy učůrnul

Naposledy editováno 03.05.2010 14:00:34

Co myslíte

28.10.2010 v 19:12 | Nahoru | #20
Retro Jawy se snad opravdu bude vyrábět,aspoň jsem o tom nedávno slyšel.Ale kdy,co to bude???Při současném stavu v Jawě Brodce-no nevím.Ale fandím jim.

(reakce na) Co myslíte

30.10.2010 v 10:00 | Nahoru | #21
WenCa> a proč budou dělat nástupce? a proč dělá retra Triumph?

1 reakcí na tento příspěvek Co myslíte

2.11.2010 v 14:20 | Nahoru | #22
Moc si nedovedu představit Jawu 500 OHC s motorem z Číny .... jako fandím Jawě moc o to nic,..ale už ta Jawa 650 je divná... Minimálně ty výfuky teda...

Jinak "nové Jawy" dělal donedávna Indický dělník...A někdy nejsou špatné , hlavně když ta Yezdi!

[img]

(reakce na) Co myslíte

11.1.2011 v 12:27 | Nahoru | #23
No jestli by ta nová výroba Jawy měla jít cestou "New pionýra",tak nám pomáhej pánbůh!!!

[img]

Co myslíte

13.1.2011 v 15:07 | Nahoru | #24
w650 by měla být nahrazena w800 - vzhledově takřka beze změn....

w650 je strojek, kterej až japonce velmi nerad, tak tenhle se mi líbí, prostě klasika, motor, drátěný kola, nádrž, sedlo a nazdar...

žádný šílený ufo, co má světla 3x za roh a sedí se na tím s prdelí vejš než hlavou....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist