globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Baterie
18.3.2010 v 09:03
Zdravim,chtěl bych se zeptat jestli se vejde do čz175/487 baterie 6V/14Ah o rozměrech 11,5 x 8 x 16 cm (d*š*v, jedná se o klasickou olověnou baterii). Díky
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Baterie

18.3.2010 v 09:09 | Nahoru | #1
Mám pocit, že na jawamanii se to někde řešilo, ale asi možná budu kecat, když ti řeknu, že nevejde.

Kastlík si oměř a uvidíš sám.

Třeba do kastlu co má kejva se vejde akumulátor z Transalpa(12V 12Ah údržbový) a to fakt naknop.

(reakce na) Baterie

18.3.2010 v 09:20 | Nahoru | #2
Dingo> Bohužel momentálně nemám motorku u sebe. Jinak bych si to přeměřil sám. Baterku mam pod sedlem, ne v kastlíku.

1 reakcí na tento příspěvek Baterie

18.3.2010 v 09:27 | Nahoru | #3
http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=36419

I tam to vyhledávání funguje dobře

Naposledy editováno 18.03.2010 09:28:06

Baterie

18.3.2010 v 09:33 | Nahoru | #4
Ted si nepamatuju rozmer, ale myslim ze uz 11Ah se tamk veslo opravdu tesne.

(reakce na) Baterie

18.3.2010 v 09:33 | Nahoru | #5
Dingo> ale nikdo neřekl, jestli se tam ta 14Ah vejde. V uživatelský příručce je napsáná baterie 6V 14Ah, tak se od té doby rozměry baterií snad moc nezměnily.

1 reakcí na tento příspěvek Baterie

18.3.2010 v 09:39 | Nahoru | #6
Nevím co tam máš nebo nemáš za dobíjení ani jak ji provozuješ, jestli hlavně ve městě nebo na delší jízdy, každopádně se mi jeví kapacita 14Ah přehnaná, když to nemá startér. Osobně bych se spokojil s 6-8Ah. Ale pokud jezdíš městský provoz a máš tam dynamo a ne Vape, tak těch 12Ah až 14Ah bude potřeba - nebudeš muset tak často dobíjet i když dobíjet asi budeš muset

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie

18.3.2010 v 09:51 | Nahoru | #7
Dingo> Důvod proč chci jít do vyšší kapacity je dynamo a víkendový městský provoz. Měl jsem 11Ah a ta moc nevydržela ...

(reakce na) Baterie

18.3.2010 v 09:57 | Nahoru | #8
pepan22> no tak se 14Ah si moc nepolepšíš jednoduše budeš muset jednou dvakrát do měsíce nabíjet
Anebo pokud nejezdíš v noci ale jen za dne, dát dopředu slabší žárovku

1 reakcí na tento příspěvek Baterie

18.3.2010 v 11:12 | Nahoru | #9
Loni sem tohle zrovna řešil, sice už si nepamatuju rozměry baterky, ale bylo to taky 14Ah a nevešla se tam, tak sem musel upravovat celý kastlík, škoda že to nemám nafocené
Dingo>jen sem viděl vlákno Baterie, tak mi bylo hned jasné že tě tu najdu, fakt nechápu jak to tak rychle děláš

Baterie

18.3.2010 v 12:56 | Nahoru | #10
osobne bych poridil spis funkcni dobijeni, nez mit neustalou prudu se zapornou bilanci na baterce...

(reakce na) Baterie

18.3.2010 v 13:22 | Nahoru | #11
mischa638> Dingo>jen sem viděl vlákno Baterie, tak mi bylo hned jasné že tě tu najdu, fakt nechápu jak to tak rychle děláš

1 reakcí na tento příspěvek Baterie

18.3.2010 v 13:47 | Nahoru | #12
Za to můžou ty elektróny

(reakce na) Baterie

19.3.2010 v 05:55 | Nahoru | #13
Dingo>

2 reakcí na tento příspěvek Baterie

20.3.2010 v 18:57 | Nahoru | #14
mam jiny dotaz,ale pouziju toto vlaknu cim nabit bezudrzbovou baterii co ma elektrolit nasakly ve vate,nekdy spatne oznacovanou jako gelouvou -> Yuasa Super MF 12V 10Ah 180A (YTX12-BS)
tady pisou ze obycejna nabijecka to znici je to pravda?
http://www.hzmoto.cz/cz/sell/0/shop/matter/motobaterie-yuasa-ytx-bs-v-ah.html?item=55045

(reakce na) Baterie

20.3.2010 v 19:11 | Nahoru | #15
Pawka> tyto utesnene baterie (SLA - "sealed" / VRLA - "valve regulated") by se nemely pri nabijeni nechat plynovat... tudiz ukoncit proudove nabijeni pred dosazenim 14.4V (to je defaultni plynovaci napeti pro kapalinovou, pro SLA/VRLA to mozna bude o fous (treba o 0.1-0.2) vic, ale na to bych nespolehal) a dalsi eventualni nabijeni realizovat napetove... "obycejna nabijecka" je zdroj proudu, takze plati vyse uvedene

Baterie

20.3.2010 v 19:16 | Nahoru | #16
uz tomu rozumim,chce to nabijecku co se zvysujicim se napeti klesa proud do minima,tu asi mam,tak sem ji neznicil,baterka odesla asi sama,pred nabitim bez zatizeni mela 9V a zacla se nabijet hned zprudka na moc voltu to znamena ze nema vntrni odpor,po nabiti mela 12,3 max. a kapacita nedrzi.je proste po ní

(reakce na) Baterie

20.3.2010 v 19:17 | Nahoru | #17
Pawka> [img]

2 reakcí na tento příspěvek Baterie

20.3.2010 v 19:27 | Nahoru | #18
Dingo> to mas nejaky udrzovak co dava jen napeti desetinu ampery? jinak baterku mam stejnou jen je to ytx12-bs

(reakce na) Baterie

20.3.2010 v 19:39 | Nahoru | #19
Pawka> je to mekky zdroj nizkeho napeti, ktery v tomto pripade plni ulohu zdroje proudu s omezenym max. vystupnim napetim na nejakou hodnotu < 14.4V... "udrzovak" jak pises (nebo "pomalonabijecka"), v nabitem stavu si proud urcuje baterka podle sve kondice

Baterie

20.3.2010 v 19:57 | Nahoru | #20
tak sem mozna jeste ji ji ublizil ted sem zjistil ze ta moje nabijecka mabiji nevim jakym napetim max ale dava trvaly 0,8A proud. je to ta nabijecka z Lidlu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie

20.3.2010 v 19:57 | Nahoru | #21
Pawka> 13,8V a max 0,6A

Naposledy editováno 20.03.2010 19:58:32

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie

20.3.2010 v 19:58 | Nahoru | #22
Dingo> maximalne to nabijet 0,6A?

(reakce na) Baterie

20.3.2010 v 20:00 | Nahoru | #23
Pawka> 0.6A si pri 14V nevezme (pokud neni v hajzlu) - ty neregulujes proud

(reakce na) Baterie

20.3.2010 v 20:07 | Nahoru | #24
Pawka> ne to jsem psal co dává to co tam mám připojeno - z Lidlu
Bejval bych to kdysi ani nekoupil, každej to kupoval a nikdo tomu nechtěl nafotit vnitřnosti (jaký sou lidi svině ) no tak jsem obětoval 199,- a koupil, změřil rozebral na asi osm kusů a několik součástek muselo ven, pak sem to zase složil a v zájmu větší životnosti jsem si tam osadil dva kvalitní elektrolyty a ty čínský šmejdy zahodil mám vykreslené schema, páč mě zajímalo jak to ti pšonci "vykutili" no pak sem to složil a slouží to - asi 4x do roka

Jinak vevnitř je zdroj napětí 13,8V (LM317T)přes to nejede vlak a to trafo víc jak 0,6A nedá a tím je to daný

No a je tam ještě TIP122 který se stará o to, že když tam připojíš aku obráceně nebo s malým napětím, tak se neotevře a tedy to nezačne ani nabíjet.



Naposledy editováno 20.03.2010 20:14:47

1 reakcí na tento příspěvek Baterie

20.3.2010 v 20:28 | Nahoru | #25
to zas neni tak strasny za ty 2 stovky... to bych si taky koupil (mozna nejen pro nabijeni Pb), co tam pouzili za integrovanej stabilizator a co umi prepinat ten prepinac nahore?

EDIT: aha, tak ono je videt i z toho uhlu, ze je tam LM317... myslel jsem si to
EDIT2: takze prepinac prepina asi odpory v ADJustu ty 317tky pro vyber 6/12V, co...

Naposledy editováno 20.03.2010 20:30:55

Baterie

20.3.2010 v 20:38 | Nahoru | #26
14Ah se tam nevejde, ani není potřeba, bohatě stačí 6V 6Ah, nebo 12V 3Ah (když bys měl 12 zapalko).

Baterie

20.3.2010 v 20:40 | Nahoru | #27
skalda: asi tomu bude tak, jinak by to ani nemělo cenu řešit

(reakce na) Baterie

20.3.2010 v 20:43 | Nahoru | #28
Skalda> přesně tak, přepíná to odpory pro tu 317 a druhá dráha přepínače přepíná vinutí tedy jsou ztráty na chladiči malé - není tedy nutno mít extravelký chladič.

Baterie

20.3.2010 v 20:49 | Nahoru | #29
Ono celý je to poplatný své výrobní ceně



i když i origo Philips trandíky se tam daly najít


Baterie

20.3.2010 v 20:58 | Nahoru | #30
bazmek dobrej za 2 stovky . Jak se prijde na to, kdo je vyrobcem C54x... je na to nejaka finta podle bilyho pozadi potisku nebo tak neco?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 milous_xx 10 24.2.2024 v 16:44 Destroyer
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 milous_xx 5 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
ojnice originál nebo CKR ČZ 175/487 milous_xx 4 16.8.2023 v 18:26 kuba350


TOPlist