paolo_novy Přidat reklamu

Téma: velká spotřeba
15.3.2010 v 16:52
zdarec chlap,mám takovej docela vetší problém a to se spotřebou mojí ER 5-ky mám jí teprve asi 14 dní a strašně mě zarazila její spotřeba najel sem na ní jen 77 km a třičtvrtě nádrže pryč.... taková spotřeba to snad nejni u týhle motorky možný..... je teda pravda že sem jí nešetřil většinou mezi 6-9ti tisícema ale třeba někdy jen tak ve 3-4 tis. ze začátku když se ještě nedalo jezdit tak sem jí párkrát nastartovaol v garáži nechal ohřát vím že se to dělat nemá ale nedalo se na ní jen tak koukat...je otevřená z 25 kw je tam ladák,a nevím jestli předchozí majtel nějako doladil i karburátor nebo co stím dělal, ale i přez to vše mi to přijde že musí bejt něco špatně,nárdž by měla být na 15 litrů.prosím o radu čím by to mohlo být že si bere tolik co na to má vliv jestli třeba hodně jetý svíčky atd.... děkuji at sezoná brzo začne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) velká spotřeba

17.3.2010 v 08:38 | Nahoru | #1

Hofner>Nevím, záleží asi jak kterej laďák, ale když u některejch udávaj, že ti zvýší výkon, tak to někde musí bejt znát. Prostě má ten vejfuk jinou kontrukci (třeba ti to změní charakteristiku průběhu kroutícího momentu- takže v režimu sport si to vezme třeba míň, při normálním ježdění víc- nevím, plácám, ale někde se to většinou projeví, docela by mě to osobně zajímalo, ale taková studie bude sotva existovat, jak píšu, já radši lepší krouťák dole, než vyhoněný a nenažraný koně nahoře). A borci v kontrukčních odděleních dobře věděj, proč tam montujou to, co tam montuju. Já bych místo pár koníklů navrch uvítal spíš vyšší krou%ták už v nižších točkách. Snažím se nejezdit nad 7200 otáček, kde vrcholí max krouťák. Ono se na tom stejně už nedá vydržet při vyšších rychlostech- kvůli tvrdšímu pérování to na českejch silnicích nechutně plave, alespoň moje mašina- prostě tlumiče nějak nestíhaj :-/ Navíc jeslti se jede 130, nebo 150 je už stejně z časovýho hlediska hovno rozdíl, ale z hlediska spotřeby to jde rychle nahoru.

JAk tu raděj ostatní- chce to ujet delší vzdálenost s ohřátým motorem a pak uvidíš. Nejlepší je udělat delší test- ujet co nejvíc- tím se ti dost zpřesní výpočet. Ono ujet 50 km je pěkný, ale pokud jednou dotankuješ centimetr pod hranu víčka, podruhý půl centimetru (nebo naopak), ujedeš 50 km a vybásobíš to dvěma, už to udělá chybu v řádu decilitru. Pro orientaci, zda ti to žere 5 nebo 7 litrů to asi stačí, ale já mám rád přesný výpočty, proto taky měřím pořád a počítám na dvě desetinná místa



Já měl strach se ozvat, že to měření spotřeby na přesně 50ti kilometrech je hovadina, aby se do mě zase někdo nenavážel :o)))))

(reakce na) velká spotřeba

17.3.2010 v 08:52 | Nahoru | #2

Cooker>Já měl strach se ozvat, že to měření spotřeby na přesně 50ti kilometrech je hovadina, aby se do mě zase někdo nenavážel :o)))))



ja to klidne reknu, hovadina to je ale zase ne uplna - hovadina to je v tom ze to nepoda presny vysledky, ne uplna v tom ze to poda alespon orientacni vysledek (coz nekomu muze stacit)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist