globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Udržba 4T motoru
STARÉ
Dobrej,
ja se chci zeptat u 4T motoru jak je nutná často údržba hlavne u cross motorek,a co se všechno na udržbu dělá ??a jak je to drahý??
Ja si chci pořídit nejakou 4T cross motorku a nevím jak je to s udržbou lesti se má o to nejak starat krom vyměnování oleje,jsem slyšel že nekdo dava seřizovat ventily tak jak se to často děla kolik to stojí,a co se stane když to neudělám prostě všechno o udržbe 4T motoru.
Díky moc
.............................................................................................
Uzavřeno 04.08.2010 v 16:36 uživatelem primax69

Otevřeno 13.02.2011 v 14:41 uživatelem primax69
.............................................................................................
Nový dotaz

zdarec,chci se vás zeptat když si koupím 4T enduro motorku, např. CRF 450r, jak to bude s motorem,s ventilema a měněním oleje ?po jaké době se musí ventily nastavit popřípadě koupit nové,a po jaké době se mění oil,no vůbec všechno co se kolem takovýchto udržbových věcí pohybuje.dík

Nedivte se proč jsem to tak udělal,nechci zasírat forům a zakládat nové téma


Naposledy editováno 14.02.2011 08:59:59
Předchozí
1... 5 6 7 8
Následující

Udržba 4T motoru

18.3.2010 v 18:52 | Nahoru | #211
to ujde toto neni moc

Udržba 4T motoru

19.3.2010 v 11:51 | Nahoru | #212
primax69 : pokusim se o malinkou radu, patnact litru je dost na to, aby si si přivez z venku, slušny dr, xt, xr, tt, musiš se jen skamaradit s nějakym dovozcem ojetin a ukecat ho ad tě nerujnuje a rabat si nahoni na jinejch troubelinech co si od něho koupi jinej vrak tydle vraky se venku pohybujou kolem 200 až 500 eček a jsou ve věčině připadu v lepšim stavu než prodavaj tady ruzni orly, pakliže by si si ji chtěl postavit na czech papiry budeš muset přišetřit, co se tyka spotřeby tak to maš fuck, šecky patradla žerou od pjeti do vosmi litru i podle toho jaky jezdiš kladifko, přeju hodně uspěchu každej sme nějak začinali a neni uměni vysolit prvnimu blbovi f čr 40 litru za vrak o kerym tvrdi třeba, že je po go motoru což bejva nejčastější nesmysl vzhhledem k te ceně, by si go pomalu neudělal svepomoci na jednobuchu
co se tyka udržby jakehokoli stroje, pořiď si k tomu manual a drž se zasadně radama a doporučeníma výrobce daného vraku, jinak budeš solit prachy zbytečně, manualy sou ve věčině případu na netu na šecky vraky, jen si je asik budeš muset přelouskat do češskeho jazyka

Naposledy editováno 19.03.2010 11:54:55

(reakce na) Udržba 4T motoru

14.7.2010 v 22:53 | Nahoru | #213
Rostisrot>
No, nechci do toho kecat, ale s tím servisem i když záručním v Zapemotor bych to neviděl nijak růžově, měl jsem tam od vás jetého značkového skůtra Aprílii SR, kde chyběly šrouby, které drží celou kapotáž(a já proč že se to celé hýbe) a to mechanik zaručoval, jak je vše v pořádku a místo výměny válečků jste mi při koupi a poté ještě jednou provedli zapilování hran válečků za 750kč( pro neznalé: absolutní prasárna, musí se měnit)a co bych prej nechtěl, když to bylo hotovo do 3 dnů. A nepodařilo se vám vyřešit ani problém se kterým jsem původně přijel(jen vyčistit zanesený karbec, jak jsem SÁM poté zjstil). Takže když jdete takto na značkový stroj, co asi děláte s číňankama .
Má to ovšem výhodu, nakoupil jsem si nářadí a naučil vše raději opravit sám.

primax69- Jak to tak čtu,ty si takový typ, že je Ti asi jedno na čem pojedeš, hlavně jak to bude do bahna že...Tady u nás v zapemotor koupíš nový větší dirtbike 125 do 16.000,- Kč, je to lehké jak si chtěl, žrát to učtitě nějak drasticky nebude(má to kámoš) a máš to. Sice Čína, ale 2roky záruka, no neber to Hned první co jsem našel naslepo zde Samozřejmě sám bych si to nikdy nekoupil, to si radši koupím pořádné kolo za dvacku.



Naposledy editováno 14.07.2010 22:56:48

1 reakcí na tento příspěvek Udržba 4T motoru

13.2.2011 v 14:43 | Nahoru | #214
zdarec,chci se vás zeptat když si koupím 4T enduro motorku, např. CRF 450r, jak to bude s motorem,s ventilema a měněním oleje ?po jaké době se musí ventily nastavit popřípadě koupit nové,a po jaké době se mění oil,no vůbec všechno co se kolem takovýchto udržbových věcí pohybuje.dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Udržba 4T motoru

13.2.2011 v 15:35 | Nahoru | #215

primax69 píše: zdarec,chci se vás zeptat když si koupím 4T enduro motorku, např. CRF 450r, jak to bude s motorem,s ventilema a měněním oleje ?po jaké době se musí ventily nastavit popřípadě koupit nové,a po jaké době se mění oil,no vůbec všechno co se kolem takovýchto udržbových věcí pohybuje.dík



no tak v 16ti a s babetou se na to rovnou vyser...Pac jen ta udrba by te stqala tolik ze bys ani nevyjel a nebude ti stacit ani na to prodat ta super babeta na to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Udržba 4T motoru

13.2.2011 v 16:38 | Nahoru | #216

z-x-r píše: no tak v 16ti a s babetou se na to rovnou vyser...Pac jen ta udrba by te stqala tolik ze bys ani nevyjel a nebude ti stacit ani na to prodat ta super babeta na to



já si to nechci kupovat, no možná jo ale až budu vydělávat, ale jenom se chci zeptat jak je to s tim motorama a na kolik to vyjde

(reakce na) Udržba 4T motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 13.2.2011 v 16:41 | Nahoru | #217
primax69> resi se to tu casto..Najdi si ceny ventily titanove 4x dale pistni sada rozvodak prace k tomu a jsi na klasicke udrzbe.
Spotrebak jak loziska v kole prepakovani oleje gufera ve vidlach ani nepocitam.

2 reakcí na tento příspěvek Udržba 4T motoru

13.2.2011 v 16:54 | Nahoru | #218
takže ventily sací + výfukvé je cca 5 300kč
pístní sada 3 000kč
rozvoďák 1 500kč
Gufera + oil do tlumičů cca 1 500kč
no takže by to dalo cca 11 - 12 000kč za sezonu
a to není nejaká hrůza

(reakce na) Udržba 4T motoru

13.2.2011 v 17:04 | Nahoru | #219
primax69> Vidis to jak jsi sikovnej..a kdyz to dobre udelas a nebude to uuplne vylitane tak by to mohlo vydrzet i 2sezony kdyz na tom nebudes i spat

1 reakcí na tento příspěvek Udržba 4T motoru

13.2.2011 v 18:38 | Nahoru | #220
lesti si neděláš prdel a je to tak fakt a všechno si to udělám sám tak by jsem cca za 2 sezony zaplatil kolem 15 000kč celkem,hmm to se dá,a navíc bylo by to jenom tak na výkendové ježdění,a díval jsem se na net na to a to se pohybuje ta cena kolem 50-60tis a nevim lesti to je moc nebo mále ale zdá se mi to byt levné oproti ostatním co stojí kolem 100tis

(reakce na) Udržba 4T motoru

13.2.2011 v 19:19 | Nahoru | #221
Nevím jak na motokrose, ale na enduru, za předpokladu že se motor nerozbije, vyjde jedna mth na 500 Kč. Spíš ale víc.

(reakce na) Udržba 4T motoru

13.2.2011 v 19:35 | Nahoru | #222
primax69> Levne jsou proto ze te ceka ta goska mala jak si vypsal ty dily...a pak se moglit aby se ti to hned nevysralo.
A dale zapominas ze menis olej motor co cirka 6hodin a dale vzduch filktrik matles.
A volej do toho seres full syntetiku 300kc/L a vice jinak se ti to rozpadne jeste dirive.

Naposledy editováno 13.02.2011 19:36:05

Udržba 4T motoru

13.2.2011 v 22:54 | Nahoru | #223
tak proč takovýhle motory vubec vymýšlej ?,to nemá cenu ani dělat, za 1. je to drahý a udržba ještě drahší

Udržba 4T motoru

14.2.2011 v 09:06 | Nahoru | #224
jo a můžete mě řícit jaký je rozdíl mezi CRF 450r a CRF 250R krom výkon??
a myslím to motorové,má ta 250 větší výdrž motoru nez ta 450 ?že by se třeba hned po také době nemusely měnit ventily a všechno kolem,prostě co přijde na prachy líp

1 reakcí na tento příspěvek Udržba 4T motoru

14.2.2011 v 09:22 | Nahoru | #225
z-x-r> když to tak vezneš tak tě to vyjde stejně jak 2T motorka tam taky musíš kupovat olej do benzínu,taky full syntetiku a vyjde to upe stejně,a musíč dělat každo ročně GO ,u 4T tohohle třeba jednou za 2 roky ji uděláš,jinak to vyjde uplně stejně,4T možná bude jeste výhodnější

(reakce na) Udržba 4T motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 14.2.2011 v 12:52 | Nahoru | #226
primax69> Sefe pletes se...4T te vyjde na udrzbu DRAZ jak 2T a dela se to proto ze 4T ma lepsi prubeh vykonu a aby se to vykonem vyrovnalo 2T tak se to muselo KUREVSKY Vytocit a diky tomu se musi takto casto menit ty spotrebni dily na motoru.
Az to bude mit polovicni vykon tak budes menit o dost pozdeji vse vis?
A 250ka 4T je jeste vice na udrzbu haklivejsi a vydzi mene pac jeste vice toci motor a davas ji veci kotel. 450ku porad kotel nedrzis pac to ani nejde je to moc silne vis?
Ted uz se zase pechazi na nizsi objme kde ten vykon lip vyuzijes.
Treba KTM 350ka nej objem
Rozdily 250 a 450 mas hlavne v chovani motoru kde 250ka neni vuubec tak ostra jinak jine velke rodily v ostatnich vecech nehledej.
Jinak nej drzak v croskach 250 4t mas suzuki a kawasaki konkretne kamos ma na ni najeto nekolik let a jen meni olej a na zbytek sere az se to rzlitne bude resit rikal
To stejny se psalo v cmn u ojetych ze tento model docela vydrzi.

Na takove smrdlani bejt tebou bych si koupil nejake lehci enduro 400 XR DRZ a budes vice v klidu.

Udržba 4T motoru

15.2.2011 v 21:23 | Nahoru | #227
a co ten kámoš má přímo za moto?,jo a moc díky neco takého jsem přesně chtěl vědět,konečně člověk co to umý všechno popsat atd,moc díky ,a já jsem přemýšlal že bych si koupil tu DR 400 a nevíš jak to u ní je s tyma ventilama atd. ?po jaké době se musí zabrušovat a měnit a štelovat ?a kdy se mění píst ?a po jaké době se mění oil ?

Naposledy editováno 15.02.2011 21:32:20

Udržba 4T motoru

28.2.2011 v 12:29 | Nahoru | #228
Něco ti povím,když už jsi koupíš moto,tak zrovna našetři prašule na udržbu a případné opravy. Jako to tam ani nepočítam olej,ten je samozdřejmost a benzín to je ta nejmenší položka jaká snad může motorkáře trápit jinak ti řeknu konkretni udaje ohledně ventilu na mé moto. Měl jsem tam titánové ventily a už byli bohužel zaklepané,ale něco jsem na nich najezdil. Tak jsem pak koupil ventily ocelové od prox a udělal zabroušení hlavy pro sedla. A mám najeto zhruba 50 mth a zatím to v poho drží. Jen je u nich problém že se může ohnout a pak se ulomí. Takže by to chtělo preventivní výměnu. Jinak výfukové ventily drží. Tam problém nebývá.

1 reakcí na tento příspěvek Udržba 4T motoru

2.3.2011 v 09:05 | Nahoru | #229
A.R.E.S.E.K - Zalezi jak si kdo koupi starou moto vis z praxe to tak byva neni nad novsi motorkou tam prachy setrit nemusis az tak na udrzbu jako kdyz koupis starou a sere se ti porad.

(reakce na) Udržba 4T motoru

2.3.2011 v 14:22 | Nahoru | #230
Dračice-072> Jo řekl bych, že to není až tak pravda protože tu udržbu děláš jak na nové moto tak i na staré,takže se tomu nevyhneš. A býva pravdou že ta stara hrazda stojí více peněz,ale nemusí to byt pravidlem

Udržba 4T motoru

2.3.2011 v 20:25 | Nahoru | #231
No vidíš jak jsme se shodli

Udržba 4T motoru

2.3.2011 v 20:36 | Nahoru | #232
Zajisté

Udržba 4T motoru

2.4.2011 v 19:21 | Nahoru | #233
primax69 píše:zdarec,chci se vás zeptat když si koupím 4T enduro motorku, např. CRF 450r, jak to bude s motorem,s ventilema a měněním oleje ?po jaké době se musí ventily nastavit popřípadě koupit nové,a po jaké době se mění oil,no vůbec všechno co se kolem takovýchto udržbových věcí pohybuje.dík

Nazdar lidi.

Pixmax 69 - Na začátek ti to CRF 450 R určitě nedoporučím. Jednak z důvodu výkonu, který je dost velký a jednak z důvodu už zmíněných cen za spotřební materiál, který to moto prostě potřebuje... Začínal jsem uplně stejně jako kde kdo, 555 pak 21 nějaká ta 175.... Před několika lety jsem se dostal k pěknému cr 125(Honda) z nějakého 98 roku, myslim že ještě nemělo delta box co už maj dneska motorky(cross) normálně. Jelo jak sviňa a měl jsem ho cca 2 nebo 3 roky. Cena kterou sem do něj dal za dobu co jsem ho měl bylo někde k deseti tis včetně obutí, najezdil sem na něm zhruba 25, 35 motohodin což neni moc, ale plnilo mi dost podobnej účel za jakym vybyráš moto ty.... Určitě bych nekoupil starou 4T crossku, možná nějaký to endurko, ale zas to dude trochu těžší..to je na tobě.
Pokud jezdíš polňačkama a za barákem máš nějakou tréninkovku tak ti doporučim YZ, KX, CR nebo RM....125 nebo 85...jede to a hlavně to má solidní porvozek už od 95 roku. Čínská motorka se tomu ani nepřiblíží i když bude uplně nová a po roce do ní vrazíš kolem desítky stejně....

Udržba 4T motoru

2.4.2011 v 19:28 | Nahoru | #234
A.R.E.S.E.K - jen tak mimo.... po kolika mth si dával ty prox ventily?? a jak dlouho vydrželi ty titanky??? Dík...
Předchozí
1... 5 6 7 8
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pomoc s výběrem krosky Honda CR 125, Honda CRF 450R Dzony321 14 25.3.2024 v 18:17 krokoš
Yamaha yzf 450 nebo honda crf 450 Honda CRF 450R Hrobnik2005 6 22.2.2024 v 15:00 assassin
Špatný volnoběh CRF Honda CRF 450R kenzian 1 5.1.2024 v 18:46 assassin
vule vrtulky na vodni pumpe Honda CRF 450R tomikovic 3 4.1.2024 v 20:29 tomikovic
CRF450R teče chladič Honda CRF 450R kenzian 10 8.10.2023 v 18:19 kenzian


TOPlist