globalmoto_duben_nolan





Téma: TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?
edit: dříve se to jmenovalo "kdy prodat a koupit motorku? a jaké enduro vybrat?", postupně se to tu ale vykrystalizovalo v diskusi jestli TA650 nebo 1100GS, popř. jiné enduro (Strom? jiné?)
Otázka zní, jaké cestovní enduro by jste mi doporučili v ceně 60-90 tisíc Kč. Díky všem za rady

-----
ahoj, už delší dobu uvažuji o výměně motorky, o přechodu na cestovní enduro.
budu mít asi nějaké peníze v létě
co myslíte, že je lepší

a) prodat motorku v létě a koupit následně, třeba na podzim?
b) půjčit si peníze hned, koupit enduro hned a prodat mou na jaře
c) půjčit si peníze na podzim/v zimě, koupit enduro a mou motorku prodat až na jaře 2011?
možná že část pěněz bych si mohl půjčit bezúročně (v rodině)

Jinak prodat chci Hondu NT650V Deauville r.2001, koupil jsem ji v r.2005 za 110 tis. ale podle cen tipuji, že za 50 tis. by byl úspěch
(ale beztak to bude méně, možná o dost.... sice je technicky ve 100% stavu, pravidelně ji dávám do servisu a ještě ani jednou neměla žádnou poruchu, ale pěkně vypadá jen zprava viz foto 1 , zleva ty plasty vypadají jak po bitvě, holt jsem ji v r.2008 v Bulharsku v jedné zatáčce položil... viz foto 2, foto 3 ty zadní větší víka jsou z jíné motorky, koupil jsem je už bourané, originál zelené jsou ok)
a koupit chci nějaké cestovní enduro (jetě nevím, TA, 1100GS,..) a finančně asi za 70-90 tisíc

No a proč to dělám?
Pár výletů v zahraničí mě přesvědčilo, že cestovní enduro je na cestování tou nejlepší volbou, když chybí na cestě asfalt, abych se tam netrápil na jedničku přes spojku a kamarád na enduru byl už dávno někde fuč a taky i proto, že jsem narazil v zahraničí na pár míst, kde bych na enduru pokračoval dál (např. výjezd na nějaký kopec) a i jinak mě to tak nějak táhne mimo asfalt. A láká mě spíš východ, než západ...
Jo a taky chci, aby moje výlety byly ještě dobrodružnější
viz moje stránky: www.koprivnicti-motorkari.xf.cz

Prostě kdyby mě to netáhlo k enduru, tak bych moji milou Deauvillku nikdy neprodal a na truc všem, co říkají že je motorka po 50 tisících po smrti, bych na ni najel třeba i 200 tisíc km

edit: tipuji že tak polovinu km procestuji sám a polovinu s přítelkyní, nebo možná že s ní i většinu.

Naposledy editováno 28.03.2010 22:42:41
Anketa: Tak kdy prodat a koupit?
prodat až budu mít prachy a následně koupit
55%
31
půjčit si, koupit hned a prodat na jaře
34%
19
půjčit si pak, koupit po sezoně a prodat 2011
2%
1
je to úplně jedno
9%
5

1 reakcí na tento příspěvek TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

30.3.2010 v 23:26 | Nahoru | #1
Roman2bk> V rychlosti jsem mrknul na ceny gum

pro TA máš 90/90/21 a 120/90/17
sada např e07 za 2200 obecně i jiné gumy lze sehnat do 3000 bez problémů

pro DL máš 110/80/19 a 150/70/17
co jsem se tak díval tak sada cca od 3600 do 4500

jinak v tom porovnání servisních cen nevím co všechno tam je/není zahrnuto a jaká je cena servisu - tedy když bys dal Stroma do toho servisu jako Deauvillku?

pokud tě zajímají celkové náklady např. na 50t km tak by servis měl zahrnovat všechny úkony a spotřebák - olej, filtry, svíčky, chladicí kapalinu, brzdovou kapalinu, tlumičový olej, brzdové destičky, řetězovka + práci ...víc by snad toho nemělo být potřeba s tím, že u těhle dvou strojů to bude dost srovnatelné

(reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

31.3.2010 v 09:18 | Nahoru | #2

Honza-TA>Roman2bk> V rychlosti jsem mrknul na ceny gum

pro TA máš 90/90/21 a 120/90/17
sada např e07 za 2200 obecně i jiné gumy lze sehnat do 3000 bez problémů

pro DL máš 110/80/19 a 150/70/17
co jsem se tak díval tak sada cca od 3600 do 4500

jinak v tom porovnání servisních cen nevím co všechno tam je/není zahrnuto a jaká je cena servisu - tedy když bys dal Stroma do toho servisu jako Deauvillku?

pokud tě zajímají celkové náklady např. na 50t km tak by servis měl zahrnovat všechny úkony a spotřebák - olej, filtry, svíčky, chladicí kapalinu, brzdovou kapalinu, tlumičový olej, brzdové destičky, řetězovka + práci ...víc by snad toho nemělo být potřeba s tím, že u těhle dvou strojů to bude dost srovnatelné



díky za info o cenách, vzhledem k tomu prvnímu rozdílu v ceně servisu (co jsem narychlo nastřelil, tj. 4,5 tisíce za 24 tis.km ve prospěch DL650), se ten rozdíl zmenšuje, řekněme o 1-1,5 tisíce...
Jinak to co jsi napsal (olej, filtry, svíčky, chladicí kapalinu, brzdovou kapalinu, tlumičový olej,...) tak zezačátku jsem nechal udělat vše, asi 2x po sobě a pak mi některé náplně měnil až napodruhé, myslím např. chladící kapalinu, lae nevím, musel bych se podívat (tj. až po 24 tis.)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák


TOPlist