Téma: TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?
edit: dříve se to jmenovalo "kdy prodat a koupit motorku? a jaké enduro vybrat?", postupně se to tu ale vykrystalizovalo v diskusi jestli TA650 nebo 1100GS, popř. jiné enduro (Strom? jiné?)
Otázka zní, jaké cestovní enduro by jste mi doporučili v ceně 60-90 tisíc Kč. Díky všem za rady

-----
ahoj, už delší dobu uvažuji o výměně motorky, o přechodu na cestovní enduro.
budu mít asi nějaké peníze v létě
co myslíte, že je lepší

a) prodat motorku v létě a koupit následně, třeba na podzim?
b) půjčit si peníze hned, koupit enduro hned a prodat mou na jaře
c) půjčit si peníze na podzim/v zimě, koupit enduro a mou motorku prodat až na jaře 2011?
možná že část pěněz bych si mohl půjčit bezúročně (v rodině)

Jinak prodat chci Hondu NT650V Deauville r.2001, koupil jsem ji v r.2005 za 110 tis. ale podle cen tipuji, že za 50 tis. by byl úspěch
(ale beztak to bude méně, možná o dost.... sice je technicky ve 100% stavu, pravidelně ji dávám do servisu a ještě ani jednou neměla žádnou poruchu, ale pěkně vypadá jen zprava viz foto 1 , zleva ty plasty vypadají jak po bitvě, holt jsem ji v r.2008 v Bulharsku v jedné zatáčce položil... viz foto 2, foto 3 ty zadní větší víka jsou z jíné motorky, koupil jsem je už bourané, originál zelené jsou ok)
a koupit chci nějaké cestovní enduro (jetě nevím, TA, 1100GS,..) a finančně asi za 70-90 tisíc

No a proč to dělám?
Pár výletů v zahraničí mě přesvědčilo, že cestovní enduro je na cestování tou nejlepší volbou, když chybí na cestě asfalt, abych se tam netrápil na jedničku přes spojku a kamarád na enduru byl už dávno někde fuč a taky i proto, že jsem narazil v zahraničí na pár míst, kde bych na enduru pokračoval dál (např. výjezd na nějaký kopec) a i jinak mě to tak nějak táhne mimo asfalt. A láká mě spíš východ, než západ...
Jo a taky chci, aby moje výlety byly ještě dobrodružnější
viz moje stránky: www.koprivnicti-motorkari.xf.cz

Prostě kdyby mě to netáhlo k enduru, tak bych moji milou Deauvillku nikdy neprodal a na truc všem, co říkají že je motorka po 50 tisících po smrti, bych na ni najel třeba i 200 tisíc km

edit: tipuji že tak polovinu km procestuji sám a polovinu s přítelkyní, nebo možná že s ní i většinu.

Naposledy editováno 28.03.2010 22:42:41
Anketa: Tak kdy prodat a koupit?
prodat až budu mít prachy a následně koupit
55%
31
půjčit si, koupit hned a prodat na jaře
34%
19
půjčit si pak, koupit po sezoně a prodat 2011
2%
1
je to úplně jedno
9%
5

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

27.3.2010 v 12:53 | Nahoru | #1

Peacemaker>Tarabys> no ja kdysi hodne premyslel o Vstromu, dokonce jsem planoval scuka s trinidadem, kterej asi jako jeden z mala u nas mel uz neco vic najeto, ze bych ho vyzpovidal. tusim ze tehda stal strom vic jak GS. ale bojim se, aby Roman nebyl spatnej z jedne, mozna dost opomijene veci - kardan. tedka ho ma, podle me mu maximalne vyhovuje. ja mel taky NTVcko, pak jsem koupil VFR a at je to fakt dobra motorka, tak jsem byl z par veci nestastnej. a kdyz jsem celkem zahy to VeFRo prodal a koupil hrocha, tak jsem byl v sedmym nebi...



jo, s tím negativem mazat řetěz počítám. Prostě kluci mažou, tak bych mazal taky. Otázka je jak často se to má dělat. Zase jednou za 2-3 dny když člověk vezme sprej a za 2-5 minut není co dělat (záleží jestli je central nebo není,apod.), takže jako nějakou zvlášť velkou tragédii bych to neviděl.

Naposledy editováno 27.03.2010 12:53:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

27.3.2010 v 14:20 | Nahoru | #2

Roman2bk>jo, s tím negativem mazat řetěz počítám. Prostě kluci mažou, tak bych mazal taky. Otázka je jak často se to má dělat. Zase jednou za 2-3 dny když člověk vezme sprej a za 2-5 minut není co dělat (záleží jestli je central nebo není,apod.), takže jako nějakou zvlášť velkou tragédii bych to neviděl.

V manuálu psali něco o kontrole po 750 km.. Za sucha..problém je, když se neustále střídá déšť a sucho, protože voda vířící kolem řetězovky mazivo spolehlivě odstraní..Takže z toho občas je mazání 2 až 3 denně.. Další opruz je čištění-zejména při cestování do východních krajin se na řetěz dokáže nasbírat tolik bordelu, že pak máš místo maziva brusnou pastu.. A občas se to musí došponovat, ale to je to nejmenší, stačí jen pořádný klíč na povolení zadní osy..ten z výbavy motoky je spíš nouzový.
Řazení bez spojky-pokud řadíš při správných otáčkách, spojku vůbec nepotřebuješ, můžeš vesele řadit nahoru i dolu..jde to sametově, žádný lítání zubů. Problém ovšem je zastavit a hlavně se rozjet..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 104 Dnes v 06:34 Koudy01
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS michal-15 70 3.6.2024 v 14:18 jetam
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 1.6.2024 v 09:46 rogyze
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29


TOPlist