Otázka zní, jaké cestovní enduro by jste mi doporučili v ceně 60-90 tisíc Kč. Díky všem za rady
-----
ahoj, už delší dobu uvažuji o výměně motorky, o přechodu na cestovní enduro.
budu mít asi nějaké peníze v létě
co myslíte, že je lepší
a) prodat motorku v létě a koupit následně, třeba na podzim?
b) půjčit si peníze hned, koupit enduro hned a prodat mou na jaře
c) půjčit si peníze na podzim/v zimě, koupit enduro a mou motorku prodat až na jaře 2011?
možná že část pěněz bych si mohl půjčit bezúročně (v rodině)
Jinak prodat chci Hondu NT650V Deauville r.2001, koupil jsem ji v r.2005 za 110 tis. ale podle cen tipuji, že za 50 tis. by byl úspěch
(ale beztak to bude méně, možná o dost.... sice je technicky ve 100% stavu, pravidelně ji dávám do servisu a ještě ani jednou neměla žádnou poruchu, ale pěkně vypadá jen zprava viz foto 1 , zleva ty plasty vypadají jak po bitvě, holt jsem ji v r.2008 v Bulharsku v jedné zatáčce položil... viz foto 2, foto 3 ty zadní větší víka jsou z jíné motorky, koupil jsem je už bourané, originál zelené jsou ok)
a koupit chci nějaké cestovní enduro (jetě nevím, TA, 1100GS,..) a finančně asi za 70-90 tisíc
No a proč to dělám?
Pár výletů v zahraničí mě přesvědčilo, že cestovní enduro je na cestování tou nejlepší volbou, když chybí na cestě asfalt, abych se tam netrápil na jedničku přes spojku a kamarád na enduru byl už dávno někde fuč a taky i proto, že jsem narazil v zahraničí na pár míst, kde bych na enduru pokračoval dál (např. výjezd na nějaký kopec) a i jinak mě to tak nějak táhne mimo asfalt. A láká mě spíš východ, než západ...
Jo a taky chci, aby moje výlety byly ještě dobrodružnější
viz moje stránky: www.koprivnicti-motorkari.xf.cz
Prostě kdyby mě to netáhlo k enduru, tak bych moji milou Deauvillku nikdy neprodal a na truc všem, co říkají že je motorka po 50 tisících po smrti, bych na ni najel třeba i 200 tisíc km
edit: tipuji že tak polovinu km procestuji sám a polovinu s přítelkyní, nebo možná že s ní i většinu.
Naposledy editováno 28.03.2010 22:42:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?
restore>Na mě ta 1150 působí dojmem motorky s daleko více najetými kilometry.Najeto mám jednou tolik,ale takhle sešlou ji nemám ani náhodou.Navíc je úplně holá,takže je potřeba připočíst pár peněz na padáky,nebo kryty hlav a pár dalších serepetiček.
Ta jedenáctka je naopak viditelně opečovávaný klenot v plné palbě a i když má víc najeto (teoreticky) šel bych raději do ní.
GS1150 má oproti 1100 jednu rychlost navíc,pět koní výkonu navrch a pokud si vzpomínám,tak vypínání ABS a vyhřívání ruček není na palubce,ale na řídítkách.Já mám GSo s dlouhou šestkou (na displeji se hlásí jako "E" a na dálnici točí při 130km/h cca 3400-3500ot/min,což se samozřejmě hezky projeví na spotřebě.Naopak na rychlejších okreskách mi leze na nervy,protože je rychlá zase až moc.
Edit:Pokud jde o spolehlivost a pravděpodobnost poruchy,tak já říkám že nikdo neví dne ani hodiny.Stát se může cokoliv a vím o pár nových motorkách,které jejich majitelé vezli v dodávce,známému se na Afře z ničehož nic rozsypalo dvojkové kolečko,když jsme byli cca 800km z domu a jednou jsem táhl na laně 20 km okreskama borca s Varanem (to prokleté benz. čerpadlo) a myslím že nikdo nemůže tvrdit že jsou to nespolehlivé mrdky.Prostě stane se a hotovo.
díky za názor
jinak jak moc se to projeví na spotřebě, ta dlouhá šestka?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 104 | Dnes v 06:34 Koudy01 |
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS | michal-15 | 70 | 3.6.2024 v 14:18 jetam |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |