globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak a je to tady! Konečně!
9.3.2010 v 16:54
Nic bych za to nedal, že tohle bude jedno z nejčtěnějších témat! Konečně přišel jeden člověk s kvalitním názorem!!!

Litrová motorka pro začátečníka? Proč ne?!

V časopise Motohouse (vydání březen 2010) na stránce 51 jeden z redaktorů vypráví, že to není žádný problém, proč taky? A já s ním plně souhlasím!!! Doporučuje například Hondu CB 1000R.

Takže opravdu NEzáleží na zkušenostech ale na ROZUMU!!!
Konečně!!!! Jak dlouho to trvalo, než s touhle myšlenkou někdo přišel a nebál se jí zveřejnit!

Tak a teď do mě!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak a je to tady! Konečně!

9.3.2010 v 17:32 | Nahoru | #1

sharkis>WhiteS> Vzhledem k tomu, že jsme podobní "případi", ale díkybohu né stejní, tak by mě zajímalo, jakej si typ bajkera

1. Od malička terorizující okolí na fichtlovi či jiném poposunovadle
2. Kluk, co se v 17ti rozhod, že bude motorkářem

Docela by mě to zajímalo vzhledem k tomu, jak ve svym popisu popisuješ svoje GSX-Ro (mimochodem pěkná mašina - jak jsem to počítal, tak za pár let na ní budu mít vyděláno taky, jen chci 750 )

Ono se totiž nedá říct, jestli kterákoli motorka vhodná je či neni - je to v první řadě o zkušenostech a ve druhý řadě o štěstí, páč zabít se může bohužel i letitej bajker



Byl bych spíš ten první typ. Motorky mě začaly brát tak kolem 9 - 10 let. Chtěl jsem něco takovýho, jako je fichtl nebo simson, jenže naši řekli ne! Říkali, že se do toho akorát budou rvát prachy a že je to prostě v těhle letech dost nebezpčený. V patnácti jsem si řidičák nedělal, protože na ten rok, co bych jezdil na 50ccm by to nemělo cenu. Počkal jsem tedy do 16 na 125 ccm a 11 kW. Motorku (tehdy Honda NSR) jsem měl samozřejmě ale asi o půl roku dřív. Na takový to leštění a ježdění kolem rybníka nebo s tátou.

Takže nejsem žádnej typ, kterej by si 17 řekl, že chce motorku a koupil hned to první, co bylo pekelně drahý a strašně se mu to líbilo. Když jsem prodával NSR, tak jsem akorát věděl, že chci opět sportovní brutální zalehávačku. Ninju, R6, nebo Gixxera.

(reakce na) Tak a je to tady! Konečně!

9.3.2010 v 17:37 | Nahoru | #2

WhiteS>Byl bych spíš ten první typ. Motorky mě začaly brát tak kolem 9 - 10 let. Chtěl jsem něco takovýho, jako je fichtl nebo simson, jenže naši řekli ne! Říkali, že se do toho akorát budou rvát prachy a že je to prostě v těhle letech dost nebezpčený. V patnácti jsem si řidičák nedělal, protože na ten rok, co bych jezdil na 50ccm by to nemělo cenu. Počkal jsem tedy do 16 na 125 ccm a 11 kW. Motorku (tehdy Honda NSR) jsem měl samozřejmě ale asi o půl roku dřív. Na takový to leštění a ježdění kolem rybníka nebo s tátou.

Takže nejsem žádnej typ, kterej by si 17 řekl, že chce motorku a koupil hned to první, co bylo pekelně drahý a strašně se mu to líbilo. Když jsem prodával NSR, tak jsem akorát věděl, že chci opět sportovní brutální zalehávačku. Ninju, R6, nebo Gixxera.


Právě jsi popřel své tvrzení o rozumu. Výstižněji to napsat nejde.

e: Druhej

Naposledy editováno 09.03.2010 17:38:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak a je to tady! Konečně!

9.3.2010 v 19:00 | Nahoru | #3

WhiteS>Byl bych spíš ten první typ. Motorky mě začaly brát tak kolem 9 - 10 let. Chtěl jsem něco takovýho, jako je fichtl nebo simson, jenže naši řekli ne! Říkali, že se do toho akorát budou rvát prachy a že je to prostě v těhle letech dost nebezpčený. V patnácti jsem si řidičák nedělal, protože na ten rok, co bych jezdil na 50ccm by to nemělo cenu. Počkal jsem tedy do 16 na 125 ccm a 11 kW. Motorku (tehdy Honda NSR) jsem měl samozřejmě ale asi o půl roku dřív. Na takový to leštění a ježdění kolem rybníka nebo s tátou.

Takže nejsem žádnej typ, kterej by si 17 řekl, že chce motorku a koupil hned to první, co bylo pekelně drahý a strašně se mu to líbilo. Když jsem prodával NSR, tak jsem akorát věděl, že chci opět sportovní brutální zalehávačku. Ninju, R6, nebo Gixxera.

Něco ti řeknu,když sem v 17ti začínal na čz 250-471 byla to ta nejvetsi blbost!bylo to na zacatek silný až moc a prvních par rozjezdu bylo furt po zadním!necxchtene.Taky odhad a zkusenosti se nedali vubec naučit ,protože ta motorka byla pro zacatecnika moc silná a furt sem padal a chyboval.Chce to začit hezky postupně 50 nebo 125,pak 500 a pak až 600 nebo 1000.Čím je motorka rychlejší a silnější ,tím víc musíš předvídat a bejt vyježděnej!Pokud sednes ze 125 na 1000 4v nebo brutal 2V ,tak nemas šanci preží,to ti říkám bez legsrace.Další věc je že rozum,šikovnost příchází s věkem(až na výjimky) a to že se muže veklá motorka řídit od 21 let není špatnej výmysl.Chce to zkušenosti ,haldu km za sebou a hlavně PŘEDVÍDAT!což mladý klucí neumí a ani nechtěj umět.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Páčky Probrake Honda CB 1000R WildOne 16 3.4.2024 v 23:11 Lbj23
Houpání volnoběhu Honda CB 1000R mik119 7 1.4.2024 v 04:43 PANKY-CB600F
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... TomasNBK 0 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK
přešití sedla na nové motorce Honda CB 1000R JARYN82 17 27.12.2023 v 13:44 Niki76
Jakou motorku si mám vybrat Hondu C... Honda CB 1000R VFR 13 18.12.2023 v 22:12 storeman


TOPlist