globalmoto_duben_nolan





Téma: Startuje na brnk
 
8.3.2010 v 20:04
Jak to tak čtu. Převážná věčina má problém se startováním.
Nemohl jsem už vydržet to tu číst ,,nestertuje, pomooc,,

Moje poslední projížka byla před Vánocemi cc. 23.12.2009.
Jediné co jsem udělal odmontoval baterii, dal plnou
nádrž a posadil na stojany

První projížka v novém roce byla ,,myslím,, 1.3.2010.
Nejsem ten typ, který dráždí motorku v garáži a má tzv. absťák
Proč to tady békám!!!
Namotoval jsem baterii po tříměsíční odmlce a světe div se
chytla na brnk
Nejak nepobírám to, proč to ostatním nějak nefaká.
Ještě byla ,,kláda,, ale batálně jsem ji protáhl (mašinu)

Good Luck

Startuje na brnk

8.3.2010 v 20:07 | Nahoru | #1
to musí bejt nuda

Startuje na brnk

8.3.2010 v 20:11 | Nahoru | #2
velká nuda

Startuje na brnk

8.3.2010 v 20:18 | Nahoru | #3
Slava tobe ooo veliky

Startuje na brnk

8.3.2010 v 20:27 | Nahoru | #4
Až budu velkej chci bejt jako ty, mě chytla po zimě až napotřetí brnknutí

Startuje na brnk

8.3.2010 v 20:29 | Nahoru | #5
Se bojít jezdit v zimě nebo co?

Startuje na brnk

8.3.2010 v 20:50 | Nahoru | #6
Me chytla az po nahrati svicek

Startuje na brnk

8.3.2010 v 21:29 | Nahoru | #7
nemachruj, na každýho jednou sedne smůla

Startuje na brnk

8.3.2010 v 22:13 | Nahoru | #8
AlePozor>
kaviárový tousty, to je vůl!

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Startuje na brnk

8.3.2010 v 23:04 | Nahoru | #9
A co máš za hujdu, že ti tak pěkně chytá ?

(reakce na) Startuje na brnk

8.3.2010 v 23:12 | Nahoru | #10

motofanda>A co máš za hujdu, že ti tak pěkně chytá ?



já vím,má ŠKODA OCTAVIA 1,6 Glxi

2 reakcí na tento příspěvek Startuje na brnk

8.3.2010 v 23:25 | Nahoru | #11
Baterie? kde to roste? I v nočních mrazech přijdu k mašině, otevřu kohout, přeplavim karb tak, že chčije z vrchu, zapnu zápalko, šlápnu na páku, počkám 2 vteřiny, šlápnu pořádně a běží oblíknu se, počkám na snížení otáček, kdy už je zahřátá a jedu...

Jawa 250 po úpravě na 290ccm s VAPE CDI s 3ma svíčkama na hlavě - daleko překonává všechno ostatní v podobných cenových relacích...

(reakce na) Startuje na brnk

8.3.2010 v 23:30 | Nahoru | #12

OVERdriver>Baterie? kde to roste? I v nočních mrazech přijdu k mašině, otevřu kohout, přeplavim karb tak, že chčije z vrchu, zapnu zápalko, šlápnu na páku, počkám 2 vteřiny, šlápnu pořádně a běží oblíknu se, počkám na snížení otáček, kdy už je zahřátá a jedu...

Jawa 250 po úpravě na 290ccm s VAPE CDI s 3ma svíčkama na hlavě - daleko překonává všechno ostatní v podobných cenových relacích...



Takže tam máš 3 CDIčka?

Startuje na brnk

8.3.2010 v 23:36 | Nahoru | #13
Když ta ženská stojí za to, tak stačí, když brnkne a okamžitě mně startuje...

Startuje na brnk

9.3.2010 v 00:15 | Nahoru | #14
Někdo zřejmě nezná rozdíl mezi vstřikováním a karburátorem, to je pak těžký
Edit: Auto mě zcela nečekaně a překvapivě i v -20 startuje na brnk... ( už se trošku rozsvítilo? )

Naposledy editováno 09.03.2010 00:16:31

Startuje na brnk

9.3.2010 v 06:55 | Nahoru | #15
Nastartovalo to přibližně 90% motorkářů napoprvé,
kvůli těm 10% nevidím důvod zakládat vlákno že patřím k té většině
a to mám taky karbec verzi

Startuje na brnk

9.3.2010 v 18:40 | Nahoru | #16
Zdarec,
některé komentáře mě rozesmály, některé poučily, pár mě odzbrojilo
Určitě nechci nějak machrovat jakej jsem borec.
Nenašel jsem nikde téma s toutou tématikou.
Kdo dnes se byl projet? Je fak, nikoho jsem nepotkal.
Ani se nedivím

Startuje na brnk

10.3.2010 v 09:37 | Nahoru | #17
Já jsem byl, ale vrátil jsem se omrzlinou pod nehtem na ruce.. celkem to bolí

Startuje na brnk

21.3.2010 v 16:24 | Nahoru | #18
No a?

Mně Honda stála o dost delší dobu. Po celou dobu odstávky byla v takovým krcálku, kde je teplota stejná jako venku. Baterku jsem ani nevytahoval. A zhruba v půlce března jsem to v pohodě nastartoval.

A nezakládal jsem kvůli tomu vlákno.

Startuje na brnk

24.3.2010 v 23:42 | Nahoru | #19
nová baterka dán benzínovej filtr a Jawka po 20 letech bezproblémů

Startuje na brnk

24.3.2010 v 23:47 | Nahoru | #20
Mě motorka stojí od začátku listopadu... teď motor rozebranej do šroubečku... sem zvědavej, na kolikátý chytně :D

Startuje na brnk

25.3.2010 v 09:00 | Nahoru | #21
Já jsem z moto vydloubl bat. a odstavil k 9.10.09 a od té doby stála pod plachtou do 20.3.10
kdy jsem vrátil nabitou baterku a otočil startérem. Chyla naprosto perfektně jako kdybych ji odstavil den předtím
Nemohu říci ani jedno malé křívé sluvko ... je to hold asi hodná holka :)

Startuje na brnk

25.3.2010 v 09:03 | Nahoru | #22
No tata má Blackbirda, už stříkačku a ten vždycky po zimě taky nastartuje na první otočení, já CBF 500 karbec a tam teda ten startér musí zezačátku pěkně makat než to chytně, ale to je ten první start po zimě, kdy není ještě ani v karbci benzín... Pak už chytá max na druhý otočení...

(reakce na) Startuje na brnk

25.3.2010 v 09:30 | Nahoru | #23

OVERdriver>Baterie? kde to roste? I v nočních mrazech přijdu k mašině, otevřu kohout, přeplavim karb tak, že chčije z vrchu, zapnu zápalko, šlápnu na páku, počkám 2 vteřiny, šlápnu pořádně a běží oblíknu se, počkám na snížení otáček, kdy už je zahřátá a jedu...

Jawa 250 po úpravě na 290ccm s VAPE CDI s 3ma svíčkama na hlavě - daleko překonává všechno ostatní v podobných cenových relacích...



Tak co kua bude, chci vědět, kolik tam máš CDIček!!!

Startuje na brnk

25.3.2010 v 14:06 | Nahoru | #24
Koopil sem péráka stál 20 let v chlivku s koněm.Přivezu dom vyměním benzin,pod svičku pár kapek benzinu prošlapnu 1no,zašrooobuju svičku a na potřeti chytl a jezdi furt.To sooo stroje!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist