EDIT: Spíše se to týká silničářů (asfaltomrdalů). U endura (či cross) se s pády tak nějak počítá .
Naposledy editováno 07.03.2010 16:08:07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč jsem boural ?
superstrelo> přesně tak vymáčknout spojku v náklonu je největší p...vina co jsem kdy slyšel...
Meleš nesmysly.pokud přepálíš a nese tě to do protisměru,tak nesmíš brzdit,ale naopak víc klopit.A to vymáčknutí spojky tomu klopení poměrně výrazně pomůže.
Pokud nevěříš,mrkni sem ,třeba ti Pepa Šiler otevře očka.
Naposledy editováno 08.03.2010 14:45:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč jsem boural ?
verybusy>Meleš nesmysly.pokud přepálíš a nese tě to do protisměru,tak nesmíš brzdit,ale naopak víc klopit.A to vymáčknutí spojky tomu klopení poměrně výrazně pomůže.
Pokud nevěříš,mrkni sem ,třeba ti Pepa Šiler otevře očka.
OK nechci se hádat každý ať to řeší jak umí. Já osobně když mám pocit, že jsem v zatáčce dlouhý, tak zaklapávám plyn a klopím co to jde a na brzdu nešahám. U toho vymáčknutí spojky mám prostě dojem, že motor ztrácí tu brzdnou sílu motoru a motorka se v ten moment chová úplně jinak.
Video jsem už kdysi viděl a vím, že tento bod mě právě zaujal.