EDIT: Spíše se to týká silničářů (asfaltomrdalů). U endura (či cross) se s pády tak nějak počítá .
Naposledy editováno 07.03.2010 16:08:07
1 reakcí na tento příspěvek Proč jsem boural ?
Ještě za mladých let se pořídíla motorka (DT 125R), žádné peníze... Paráda říkal jsem si konečně mám pořádnou mašinu (začínal jsem pinckama apod. nějak od 13 let). No jenže tenkrát na výbavu nebyly nějak peníze. No a takhle si teda jedu, zkouším triky které musí každý endurista znát jako je otočení se o 180° namístě, sice aspon v kožených pracovních botech ale to houby pomůže. No a samozřejmě jsem to přetáh a položil. Zůstal jsem stát a motorka upadla nazem. No tak ji chytnu, znova nakopnu a po asi 20 minutách jedu na benzinku dotankovat a domů.. jenže najednou když zastavím na benzince, tak si říkám že mám nějak teplou nohu.. tak vyhrnu kalhoty a kouknu se. No a zjistím, že jak ta motorka upadla, tak mi zřejmě stupačka jaksi vyřízla do nohy rýhu o velikosti 18 cm a dost hlubokou a docela mi tekla barva. Tak rychle domů, vydenzifikovat... No a tu jizvu tam mám doted, nikdy už mi nezmizí kvůli takové volovině.
No a ponaučení? Nikdy nesedat na mašinu bez pořádných bot a hadrů helma je samozřejmostí ! ! ! platí jak pro enduro, tak pro skůtr a taky pro silnice
pár kamarádů za to zaplatilo nejvyšší cenu.. to je jen kousek, 20 m bez helmy, srazil se s autem v rychlosti cca 10km/h a už není mezi námi. Nikdy nepodcenovat riziko situace
Pak bylo ještě více pádu, převážně při přebrždění přední brzdy na mokré trávě (=> zlomená ruka, lehce zvohlé vidlice, letěl jsem jak superman)
Nebo při výjezdu do prudkého kopce, kořen, špatný posaz na motorce, motorka mi sjela, jak jsem lítal jak plachta na motorce abych ji udržel tak jsem jel dozadu a prudce zabral omylem za plyn a na dvojku u LC4ky si dokážete představit když tam dáte plnej knedlík. motorka vyletěla dopředu a já dopad na zem)
No už tady nebudu dál rozepisovat svůj román.
Takže všem hodně štěstí, rozumu na mašině a předvídat situace Howgh domluvil jsem