EDIT: Spíše se to týká silničářů (asfaltomrdalů). U endura (či cross) se s pády tak nějak počítá .
Naposledy editováno 07.03.2010 16:08:07
1 reakcí na tento příspěvek Proč jsem boural ?
podlé té teortie bych měl být druhý Rossi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč jsem boural ?
rich.puzzle>kdo nebourá, jezdí pod své možnosti
podlé té teortie bych měl být druhý Rossi
No tak šup sem s tó analýzó .
1 reakcí na tento příspěvek Proč jsem boural ?
GreenRF>já zatím jednou, a analýzó??? nevěnování se řízení a nepřiměřená rychlost a poučení?? pořád koukat před sebe
otáčet se za ženskýma to znám...člověk se otočí a najednou 10 metrů před tebou stojí auto přes celý pruh a odbočuje vlevo
mimochodem nový plexi jsem si stejně ještě nekoupil.
edit: písmenko
Naposledy editováno 07.03.2010 16:22:42
Pouceni jsou tri:
1. ABS ma cenu
2. Nesedejte na masinu pokud nejste fit a myslite na blbosti
3. Vzdycky v plny polni ... tech 50m po asfaltu (letel sem cirka v 90-100kmh ... se mi v plny polni krome drobnejch narazenin nic nestalo, jet v triku, lezim pul roku ve spitale
2 reakcí na tento příspěvek Proč jsem boural ?
1 reakcí na tento příspěvek Proč jsem boural ?
1 reakcí na tento příspěvek Proč jsem boural ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč jsem boural ?
FILODENDRON>Ozzy> Kůže nebo textil?
Jel jsem jen v textilu, a obstal dobre. Ale samozrejne je pak na vyhozeni, a ne na opravu jako komboska. Sem nevedel jestli mam bejt zklamanej, ze musim vyhodit textil za 12ku, nebo nadsenej ze jsem neznicil kombosku za 20 Ale ono je to fuk, melo mo to zachranit kuzi a zachranilo, vic po tom nepatram.
1 reakcí na tento příspěvek Proč jsem boural ?
Ozzy_>Jel jsem jen v textilu, a obstal dobre. Ale samozrejne je pak na vyhozeni, a ne na opravu jako komboska. Sem nevedel jestli mam bejt zklamanej, ze musim vyhodit textil za 12ku, nebo nadsenej ze jsem neznicil kombosku za 20 Ale ono je to fuk, melo mo to zachranit kuzi a zachranilo, vic po tom nepatram.
1 reakcí na tento příspěvek Proč jsem boural ?
Poučení:Doufám že příště už tam ten bordel nebude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč jsem boural ?
FILODENDRON>GreenRF> Cos měl za boty?
Forma Arrow dry.... zachránilo mi to nohu....rozervala se o zlomenou nožní brzdu..... místo nohy to schytala bota
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč jsem boural ?
BagoBorec>Přebržděnej předek, špatná stopa ze který plynul bordel na silnici
Poučení:Doufám že příště už tam ten bordel nebude
No a to je myslím to špatné ponaučení .
BTW: Zajímavý, že zatím tady většinou figuruje špatné brždění - hl. přední brzdou! Tou, která by měla být ta hlavní .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč jsem boural ?
GreenRF>Forma Arrow dry.... zachránilo mi to nohu....rozervala se o zlomenou nožní brzdu..... místo nohy to schytala bota
To je dobře, že obstály, mám je taky.
FILODENDRON> pokud tohle téma budeš zodpovědně moderovat (rozuměj skrývat příspěvky mimo téma), mohlo by tu být spoustu užitečných zkušeností.
jinak poprvé jsem na mokré trávě na pinckovi zmáčkl přední brzdu...ve 12ti letech...a už jsem letěl...no a pak ve 14 jsem na poli zmáčkl hodně zadní brzdu a už jsem zase letěl...blbý bylo, že mi výfuk přistál na lýtku a než jsem to ze sebe sundal, tak jsem měl popáleninu II. stupně 5x5 cm od té doby mě jen na 125 srazila buchta v žiguliku, která neblikala a odbočovala doleva a já ji předjížděl...
Naposledy editováno 07.03.2010 16:31:49
1 reakcí na tento příspěvek Proč jsem boural ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč jsem boural ?
karlos NSR>no já to vím moc dobře prostě moje blbost vostrá pravá (jel jsem ju poprvé)velká rychlost přibrždění přední brzdou(velkej náklon)a už jedu po asfaltě-naštěstí jen noha po 2 měsicích ok,ale R6 si nekoupím páč ju nemužu mít dlouho hodně pokrčenou.Co bych udělal znova-stalo se mi to na konci sezony ted znova,akorát v té zatáčce(dobře ju znám) ted stálo auto já jel kilo a ve dvou a zase ten náklon no nevím přibrzdil jsem trošku motorka se mi postavila a já to bral do protisměru naštestí nic nejelo a já to dlouho zase rozdejchával na čerpačce.Takže 2x problém v zatáčkách.Ponaučení nehrabat na brzdu v zatáčkách pop. minimálně
v zatáčce je určitě lepší vymáčknout spojku a klopit než přibrždovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč jsem boural ?
Quanax>v zatáčce je určitě lepší vymáčknout spojku a klopit než přibrždovat
Proč vymáčknout spojku? Není lepší brzdit motorem? (Samozřejmě záleží jaký stupeň tam mám apod.)