1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mz 150 etz přepis na 125
zajicomut>kixs2> No už to udělalo tolik kluků . Prej stačí sehnat valec píst pistní kroužky hlavu . A zajít stím na uřad . No jo sčím a kam přesně?
Všechno ostatní jsou kraviny. Že prý to šlo dřív za úplatek, ti je houby platné. To už ti dnes nikdo neudělá. Něvěř pohádkám.
Cesta je oficiální přes dovozce, což bylo naposledy MOTO S+P pod Brnem. Tam měli sadu válec-píst-hlava za lidových 10 kolíků. To ti pak namontují, orazítkují, a díky tomu papíru ti to zapíše úřad.
Žádné měření výkonu, natož průměru výbrusu, se nikdy nekonalo a konat ani nebude.
1 reakcí na tento příspěvek mz 150 etz přepis na 125
BagoBorec>To je úplně jedno jestli měníš píst, válec nebo celej motor.Chceš prostě přepsat údaje v TP a k tomu potřebuješ potvrzení od výrobce motocyklu.Zaprvý neexistuje síť autorizovaných servisů, který by ti tuhle úpravu provedly, zadruhý neexistuje výrobce MZ.
Podruhý ti řikám, na úřadě jim fakt NEBUDE stačit, že jim přineseš papír od Josky z HorníDolní a.s. Motoservis, že proběhla výměna dílů v motoru a že objem je odteď 125ccm.
Jediný podle mě proveditelný řešení, je koupit alespoň papíry ze 125 ccm a přerazit číslo rámu.Ale jak už sooky říkal, udělalo se jich málo a jsou pekelně drahý.
A to s tou R6tkou vůbec nebyl špatnej příklad...zákon vůbec neřeší, jestli je rozdíl 10ccm nebo 1000ccm
A proč se tady na to vlastně ptáš když si nenecháš poradit a meleš si furt dokola svou?
Ty meleš pořád dokola tu svou, bludy, že ti změnu musí povolit výrobce.
Není to pravda, může to udělat oficiální dovozce, naposledy to byla firma Moto S+P, u Brna, kit stál 10 tisíc, ale neřekl bych, že by to nešlo udělat levněji. Na úřadě musíš předložit účtenku ze servisu, kde byl kit namontován. Toť vše. Pak nemohou říct ani slovo a číslo motoru zůstává. Mimochodem, MZ neměly předčíslí vyjadřující typ motoru, jen číslo, které se už dávno neeviduje, za 50 Kč ti ho z malého TP vyškrtnou.
To že to policajti přehlížejí je špatně, prostě je nějakej zákon. To že je ten zákon blbej víme všichi, ale stejně s tím nic nenaděláš.
Jezdi si klidně na 150 na A1, ale až způsobíš nějakou škodu, tak bude průser. Stejně než něco pořešíš tak ti bude 18 a tím pádem po problému.
Já jezdil do 17 na simsonu a najezdil jsem na možná víc jak někteří "motorkáři" se silnějšíma motorkama.
Jo a ještě to srovnávání "šak oni taky jezděj a na mnohem silnějších, takže já to vlastně dělám dobře, že ten zákon porušuju jen trochu" je trochu kravina. Já sem ho zabil pistolí do hlavy, takže ho to nebolelo, jako když ho ten borec omlítil kávovou lžičkou. Prostě buď nějakej zákon dodržuješ, nebo nedodržuješ. A neska není problém udělat škodu větší než za 100 táců.
Naposledy editováno 27.10.2010 10:17:34
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... | Apo-Rider | 34 | 10.5.2024 v 21:21 Zdenalbenal |
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... | Apo-Rider | 9 | 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976 |
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 | Tomáš_63 | 14 | 1.5.2024 v 12:25 Dodo1976 |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
MZ etz 150 MZ ETZ 150 | rasputin122 | 20 | 16.6.2023 v 12:42 Ladislav122 |