PROBOHA NESTARTUJTE NA TO MOTORKU! Po zimě je ten benzín celý zvodnatělý, zkažený, hnije, divně smrdí a vůbec, navíc některým třeba i několikrát zamrzl!
Takový benzín vám zcela spolehlivě odpálí svíčky, válce, klikofky, ojnice a tak, nedejbože po startu uvidíte ve vejfucku pár kapek vody - no to je konec, voda vám prošla celým motorem!
Ještě že jsme tady my, staší a zkušení, abychom vám poradili. Třeba já.
Tak šup šup s bandaskama do nejbližší Shellky na výkonný V-Power, starej benál vylejt, já se pak zastavím, abych vás toho ošklivého, zkaženého benzínu zbavil, abyste jednou omylem ten hnus nepoužili.
Vím, jsem hodný a obětavý. Termín a místo, kam se mám pak pro ten zkažený a zcela nepoužitelný benál stavit, mi hažte do PM.
Naposledy editováno 25.02.2010 17:28:02
1 reakcí na tento příspěvek Jarní starty: jedině čerstvý benzín !!!
Ale jinak asi záleží na stroji.. v křoviňáku jsem loni v létě vyjížděl víc jak 6 let starej benzín z kanystru a už se mu to taky moc nepozdávalo
Jinak někde jsem četl, že bezín degraduje rychleji od té doby, co se do něj přidávají ty biosrance...
Naposledy editováno 16.03.2012 10:05:02
Mě se to taky stalo, motorka s plastovou nádrží, benzín Shell.
Střelba, že sem měl bobky, zda je zapalování v pořádku. Nalitá čerstvá sračka z místní benzínky a jedééém!
"Starý" benzín ekologicky zlikvidován Terrou.
No a jawského soutěžáka na "starý" benzín nenatočíš. Tedy - natočíš, ale nadřeš se jak hovado.
On totiž olej + benzín s těma novýma antidetonačníma přísadama na bázi draslíku(?) je mňamka.
Takové a podobné příspěvky sem obvykle píší lidé, kterým se to stalo a považují za vhodné s tím druhé seznámit. Když ti druzí budou mít podobné potíže, aby věděli, jaká by mohla být jejich příčina.
Místo toho si z nich spousta "znalců" dělá srandu.