globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moto po okruhovým majiteli
21.2.2010 v 22:46
Zdravím všechny,

myslíte si, že je riziko kupovat mašinu (když jsme u toho, samo GSXo), která má vesměs málo nalítáno (9-10k), ale prvním majitel ji podle všeho tak dobrou pětitisícovku dával na okruhu? Teď se nebavíme o tom, že může být položená, ale spíš o tom, co na to motor.

Mám v merku kus, kterej má na sobě i kryt komplet rámu a kyvky, takže se mrknout případně pod něj na sváry?

Díky všem :)

Naposledy editováno 21.02.2010 22:48:24
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Moto po okruhovým majiteli

21.2.2010 v 22:58 | Nahoru | #1
motor? nej bude když by ses na ní svez a vzal někoho kdo tu motku zná aby řek co a jak,v jakym je přibližně stavu nemusí mu bejt nic,nebo toho bude mít dost a bude se to chtít juknout do motoru pro motor je lepší když se točí než podtačí,třeba tomu nebude nic

3 reakcí na tento příspěvek Moto po okruhovým majiteli

21.2.2010 v 23:14 | Nahoru | #2
10 000km a eště na českých dromech, to bude po smrti to neber, protože na našich okruzích je víc zatáček doprava, tak že řadovej čtyřválec je na třetím a čtvrtým válci víc vytahanej oproti prvním dvoum. A pokud to jezdilo v Mostu tak pod matadorem strašně trpí vodítka rozvoďáků, sou tam totiž vyjetý koleje. Šmarjápano eště že tu sem a takhle tě zachránil.

(reakce na) Moto po okruhovým majiteli

21.2.2010 v 23:15 | Nahoru | #3

jgg18>motor? nej bude když by ses na ní svez a vzal někoho kdo tu motku zná aby řek co a jak,v jakym je přibližně stavu nemusí mu bejt nic,nebo toho bude mít dost a bude se to chtít juknout do motoru pro motor je lepší když se točí než podtačí,třeba tomu nebude nic


to jo, ale je taky točení a točení. Jestli to byl magor a lítala převážně omezovač tak nevim

(reakce na) Moto po okruhovým majiteli

21.2.2010 v 23:17 | Nahoru | #4
SCANDAL> To je radost :D Měli to myslím borci z ivracingu z Brna :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto po okruhovým majiteli

21.2.2010 v 23:18 | Nahoru | #5

SCANDAL>10 000km a eště na českých dromech, to bude po smrti to neber, protože na našich okruzích je víc zatáček doprava, tak že řadovej čtyřválec je na třetím a čtvrtým válci víc vytahanej oproti prvním dvoum. A pokud to jezdilo v Mostu tak pod matadorem strašně trpí vodítka rozvoďáků, sou tam totiž vyjetý koleje. Šmarjápano eště že tu sem a takhle tě zachránil.


potrzuji,v prdeli budou i rafky,kdyz jsou pneu prevazne zatizene na prave strane,rafky se na te strane pokrivi dovnitr,potom na normalni ceste nebude drzet stopu a bude sama zatacet na rovine

1 reakcí na tento příspěvek Moto po okruhovým majiteli

21.2.2010 v 23:25 | Nahoru | #6
dělají si s tebe prdel.

Moto po okruhovým majiteli

21.2.2010 v 23:31 | Nahoru | #7
Beru to s rezervou Holt prdel musí být, vždy a všude :P

(reakce na) Moto po okruhovým majiteli

22.2.2010 v 00:00 | Nahoru | #8

matrixbiker>dělají si s tebe prdel.



A z čeho tak usuzuješ??????

Moto po okruhovým majiteli

22.2.2010 v 00:23 | Nahoru | #9
Myslim ze okruhovky i kdyz lehly a padany, tak motoricky maji mnohem lepsi peci, nez jakakoliv jina motorka, ktera je padla ze stojanku a jezdena holkou!

Moto po okruhovým majiteli

22.2.2010 v 00:35 | Nahoru | #10
zdarec,sice nemám takové znalosti jak výše uvedení borci,ale mám ve svém okolí šest kluků,co si takovou motku koupilo a všichni několik sezón bez problemů.

Moto po okruhovým majiteli

22.2.2010 v 00:56 | Nahoru | #11
Na čem záleží u tyhle motorky je cena . Kdyby byla za rozumnou cenu tak bych jí bral a těm kecům tady nevěř. Sice je pravda že oktuhovka dostává trochu víc na prdel ale jestli má nalítáno na okruhu pět tísíc tak bych řek že je to v poho. Aspoň víš na rozdíl od jinejch že byla lítána na okruhu na některech to nepoznáš hoděj z laminátu na normal kapoty a máš to krásnou motorku ježděnou jen na silnici

Naposledy editováno 22.02.2010 01:02:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto po okruhovým majiteli

22.2.2010 v 07:36 | Nahoru | #12
Ježiši kriste to jsou rady, že z toho čumím jak tele. V prdeli ráfky, vytahané dva válce kvůli zatáčkám doprava:))))))) já z vás lehnu:)) Víte vůbec jak funguje mazání a chlazení motoru????

Moto po okruhovým majiteli

22.2.2010 v 08:19 | Nahoru | #13
radši si koupím motorku co byla jetá na okruhu nebo od nějkýho střelce než motorku co byla podtáčená a trápená

ale záleží jestli se o ní starali.

Moto po okruhovým majiteli

22.2.2010 v 08:46 | Nahoru | #14
Já bych se toho nebál.Jak už ale řiká grassel,záleží jak bylo oní postaráno

Moto po okruhovým majiteli

22.2.2010 v 09:03 | Nahoru | #15
presne tak , ale predpoklad nekoho kdo s ni jezdi na okruhu je ze se nechce zabit a ma ji v dobrem stavu , tim padem ja bych okruhovou koupil klidne , ale pokud mas zenu , vyzaduj jako soucast dodavky zadni stupacky , blbe se shani

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto po okruhovým majiteli

22.2.2010 v 10:10 | Nahoru | #16
RUTAN> no jasně,ty seš zase nejchytřejší vid?ty nulo

Moto po okruhovým majiteli

22.2.2010 v 10:27 | Nahoru | #17
jeď se na ní podivat a ve sebou někoho kdo jí zná,svezte se na ní a uvidíte.
lidi chápu že motka na okruhu víc dostává,ale zajímalo by mě co ste to mluvili s tim ráfkem?to je z těsta nebo co? co na tom záleží když to víc klopí na pravou stranu? bude asi víc sjetá guma na tý jedný straně,toť vše ne? sakra ty ráfky sou dělaný aby tu zátěž vydrželi ne?jak to může vytahat dva válce,diť je motor zatěžovanej rovnoměrně,jestli je to jinak tak sorrykluci ,ale příde mi to jako nesmysl

Moto po okruhovým majiteli

22.2.2010 v 10:41 | Nahoru | #18
Většina silničních motorek byla ježděná na okruhu.

(reakce na) Moto po okruhovým majiteli

22.2.2010 v 10:52 | Nahoru | #19

Netáhlo>RUTAN> no jasně,ty seš zase nejchytřejší vid?ty nulo



nula říká někomu nulo:)) úsměvné..

2 reakcí na tento příspěvek Moto po okruhovým majiteli

22.2.2010 v 11:11 | Nahoru | #20
Kontrolni otazka - vite, z ceho jsou dneska rafky?

Fakt uz se nedelaji plechovy

To mazani dvou valcu je kravina i kdyz clovek o mazani nic nevi. Kdyz je motorka naklonena v zatacce, tak vyslednice odstredive a gravitacni sily pusobi furt jezdci pod prdel. Jinymi slovy - kdyz si prilepis na nadrz sklenici s vodou, tak se ti ta voda v zatacce nevyleje. Z toho taky logicky plyne, jak vypada hladina benzinu v nadrzi nebo oleje v motoru - furt stejne

Je to logicky uz proto, ze kdyby ta sila pusobila nekam jinam, tak se motorka prevazi a bud ji polozis nebo prepadnes.

Jediny, kdy se motorka blbe maze je, kdyz ji nechas hrcet na stojanku.

(reakce na) Moto po okruhovým majiteli

22.2.2010 v 11:18 | Nahoru | #21
phobos> byl si rychlejší, zrovna jsem to chtěl napsat s tou odstředivou

Moto po okruhovým majiteli

22.2.2010 v 14:29 | Nahoru | #22
haha tady někdo a bude jich víc nepochopil vtip a nadsázku :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto po okruhovým majiteli

22.2.2010 v 14:41 | Nahoru | #23
Ja bych okruhovku nechtel ani za nic. Ram do vrtule, vsude stopy pom kaceru a navic ta poohybana kola a pridrene motory

phobos>
To mazani dvou valcu je kravina i kdyz clovek o mazani nic nevi. Kdyz je motorka naklonena v zatacce, tak vyslednice odstredive a gravitacni sily pusobi furt jezdci pod prdel.



Btw> dstrediva sila neexistuje.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto po okruhovým majiteli

22.2.2010 v 15:13 | Nahoru | #24

Dawe02>Btw> dstrediva sila neexistuje.


Ted sedim na prednasce z fyziky a o odstredivy sile tu mluvime tak ja uz nevim...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto po okruhovým majiteli

22.2.2010 v 16:13 | Nahoru | #25

pylot>Ted sedim na prednasce z fyziky a o odstredivy sile tu mluvime tak ja uz nevim...



Sandera?
Oni tu mechaniku panove z UFI moc nezvladaji

Schvalne se ho zeptej, ze nerozumis moc podstate zavadeni toho pojmu, kdyz (uz jiste) vymezil setrvacnou silu. Kdyz se bude cukat, zkus jmenovat D'Allemberta a rekni ze ti do jeho virtualnich praci a sil tato nezapada a pripadne ti matouci...
Bude legrace.

(reakce na) Moto po okruhovým majiteli

22.2.2010 v 16:16 | Nahoru | #26
2x

Naposledy editováno 22.02.2010 17:30:41

1 reakcí na tento příspěvek Moto po okruhovým majiteli

22.2.2010 v 17:44 | Nahoru | #27
tak a můžeme debatovat na téma proč se odstředěné mléko jmenuje tak jak se jmenuje když odstředivá síla neexistuje

(reakce na) Moto po okruhovým majiteli

22.2.2010 v 17:54 | Nahoru | #28
Dawe02> Ee Sandera ne. Cernej. A byla by to sranda velika. Myslim ze s mejma vedomostma a znalostma by si se mnou pekne vytrel zadnici. Jeste se radsi par let budu drzet pri zemi.

(reakce na) Moto po okruhovým majiteli

22.2.2010 v 17:55 | Nahoru | #29
ptaak> to uz tu probehlo asi 3 roky zpet. Jak je videt, porad je koho skadlit

Moto po okruhovým majiteli

22.2.2010 v 18:06 | Nahoru | #30
mě to přijde zajímavý, protože sportovní motorka je prostě určená na okruh, čili dle mého souzení se jí nemůže nic stát, je na to přece stavěná... Stejný případ by byl, kdyby se kupec divil, že krosař jezdil s kroskou po krosové trati, nebude ta motorka v prdeli?
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1


TOPlist