1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.
assassin>no jo ale ten balast tam ma i origo xenon... tak jak se na miste rozlusti jestli to je origo xenon nebo prestavbova sada?
tusim ze origo to ma vse v lampe a na balastu je napis opel nebo např. hella a ne HID china a taky to pozna uz podle zminovanych ostrikovacu
Naposledy editováno 24.02.2010 08:12:53
Kovi>tusim ze origo to ma vse v lampe a na balastu je napis opel nebo např. hella a ne HID china
jasny, ale i ten cinan se da schovat komplet do lampy, profi pecliva montaz bych rekl ze u policie projde, ale ona na sebe ani nepritahne pozornost modrym-fialovym svetlem 8000-12000K, oslnovanim a vybojkou a balastem na misto "pripatlanym" tavnym lepidlem...
ja co sem do motorky a jinam "dobastlil" xenon tak jsem pouzil jednotky/vybojky z aut kde byl origo, takze na mejch ballastech/vybojkach je "valeo" nebo "philips" ... dal sem si to kdysi davno do motorky abych se odlisil.. ted to asi abych se odlisil "vyndam"... do auta to nedam urcite, stary auta s vybojkama mi posledni dobou prijdou komicky.. proste to nema styl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.
assassin>no jo ale ten balast tam ma i origo xenon... tak jak se na miste rozlusti jestli to je origo xenon nebo prestavbova sada?
Na tom svetle by melo byt vyrazeno neco jako,ze je to schvaleno pro xenon.Je to jenom moje hypoteza,ale myslim si,ze ano.Jednou jsem to videl na svetlech u oktavky.
1 reakcí na tento příspěvek xenon.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.
Mirek12>to ti pěkne hořeli dráty co?? šáhnul jsis taky na alternátor??
přesně tak ze 100 watových žárovek hoří patice i kabely hodně sem jich už opravoval a jinak ty výbojky jsou stejné jako normální xenonové žárovký akorát sou uprvený a když si seřídíš dobře víšku světel tak neoslňuješ to fábie s nor. žarovkama oslňujou víc.3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.
cholis>přesně tak ze 100 watových žárovek hoří patice i kabely hodně sem jich už opravoval a jinak ty výbojky jsou stejné jako normální xenonové žárovký akorát sou uprvený a když si seřídíš dobře víšku světel tak neoslňuješ to fábie s nor. žarovkama oslňujou víc.
8/10čuráku co tohle naserou do světel neviděli ani přístroj na seřízení světel, nejlepší je seřízení pohledem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.
Naposledy editováno 24.02.2010 21:31:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.
cholis>Mirek12> jj tak to s tebou souhlasím já to mám seřízený dokonce níž než to má být a jsem spokojenej. když sem to měl zvedlý tak auta blikyly teď na mě neblikne ani jedno teda když nemám dálkový. a jak sem říkal každá první fábie oslňuje víc než některý xenony.
protože si v ní strejda veze pytel brambor z kaufíku a neumí použít sklápění.. jak se motám kolem lidí tak polovina ani neví na co to kolečko na sklon světel slouží , nebo to nějakej kretén šteluje když je na kolečku navolená 2jka a až to řidič dá na 0nulu tak to oslnuje jako prase.. lidi prostě nevííí a xenon když se narve do paraboly kde nemá co dělat . tak má takovej výkon že se světlo rozzáří uplně celé a tím oslnuje .. to jde poznat hnedka na první pohled.. některé paraboly to mají potlačené, některé jsou na přesdržku řidiče.. mě pobavil kámoš z dopravky.. Dobry den pane řidiči .. silniční kontrola! doklady... vám ten opel ale pěkne svítí (nějaká astra z 90tého) jo jo to jsou xenony no výsledek flast a ješte jedno chycení tak papíry prostě vymaštenci ono odstat pokaždy 2tis flastr to bych nebral klidněNaposledy editováno 24.02.2010 23:00:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.
hnjupis>Je to jen a jen o seřízení. Už několikrát se mi stalo (když jsem čistil, opravoval nebo něco měnil a hrabal se ve světlech a v naklápění), že na mě blikali, že oslňuji a to NEMÁM xenony. Prostě, protože jsem je nesklopil. S tim naklápěním je to tak, že některá auta mají automatické naklápění podle terénu (ať v horizontální poloze nebo do zatáčeh-např Hyundai) a je fuk zda je tam z vyroby xenon nebo žárovka. Jiná (jako můj peugeot) mají to kolečko kterým si výšku nastavím sám. A to je jen na zodpovědnosti řidiče. Ostřikovače je podle mého zbytečná buzerace (u nás za to kluka vyhodily od STK a to měl homologovanou sadu do vochcávky II), protože jsem viděl spousty aut které xenony mají, ale ostřikovače ne. Když se světlo seřídí nikdo nepozná(podle neoslňování) zda na něho svítí žárovka a nebo xenon. Takže říct, že když si tam dáš xenon tak si ču*ák a budeš oslňovat nejde. Já bych dal silnější žá rovky (ty Philips mám vyskoušené a za deset bodů) a komu to nestačí tak si dá a SEŘÍDÍ xenon. Následky při kontrole, nebo nehodě je věc jiná a mimo toto téma. Tady jde myslím o to vidět a být viděn. Jinak i já jezdím v noci (jedete někam za rodinou u mě cca 150 km a nejde jet za hodinu zpět abych se vracel za světla takže cesty zpět domu jsou normálka myslím), ale zatím R1 svítí krásně.
hele homologovana sada do oktavie 2 neexistuje, bud origo xenon nebo nic... pokud by se dala sebelepsi sada do normalnich svetel tak to proste oslnovat bude, je to reflektor se zrcadlem a ne projektor ...
Mirek12>protože si v ní strejda veze pytel brambor z kaufíku a neumí použít sklápění.. jak se motám kolem lidí tak polovina ani neví na co to kolečko na sklon světel slouží , nebo to nějakej kretén šteluje když je na kolečku navolená 2jka a až to řidič dá na 0nulu tak to oslnuje jako prase.. lidi prostě nevííí a xenon když se narve do paraboly kde nemá co dělat . tak má takovej výkon že se světlo rozzáří uplně celé a tím oslnuje .. to jde poznat hnedka na první pohled.. některé paraboly to mají potlačené, některé jsou na přesdržku řidiče.. mě pobavil kámoš z dopravky.. Dobry den pane řidiči .. silniční kontrola! doklady... vám ten opel ale pěkne svítí (nějaká astra z 90tého) jo jo to jsou xenony no výsledek flast a ješte jedno chycení tak papíry prostě vymaštenci ono odstat pokaždy 2tis flastr to bych nebral klidně
cholis>přesně tak ze 100 watových žárovek hoří patice i kabely hodně sem jich už opravoval a jinak ty výbojky jsou stejné jako normální xenonové žárovký akorát sou uprvený a když si seřídíš dobře víšku světel tak neoslňuješ to fábie s nor. žarovkama oslňujou víc.
veta: "ty výbojky jsou stejné jako normální xenonové žárovký akorát sou uprvený" nedava smysl... vybojka je banka s plynem ve ktere "hori" elektrickej vyboj, zarovka je banka kde se v nejakem plynu prochazejicim proudem zhavi vlakno... takze uz z principu je v tom diametralni rozdil... a vzhledem k tomu ze vybojka da temer 2tolik svetla co zarovka (35Whid vs 55Whalogen) tak to asi jen na serizeni zalezet nebude...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.
jasny, to nebylo ani tak na tebe, spis na ostatni, je mi jasny ze vis jak to u tebe funguje..
ale jak rikam systemu je vic a nektery serizuji jen po nastartovani a za jizdy se nehejbou atd...
u jakyho auta mas takhle splasenej system? bawo?
Ne, obyčejný renault megane II v plné výbavě. Na bávo, které se mi líbí (X5) nemám .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.
v tom případě bych zakázal xenony i u všech II octávek už z výroby a jestli ti to ve 140 svítí automaticky dálkovejma tak mě vadíš víc než ty co tam narvou hid sadu a skloní si jí níž. Mám xenony v autě origo ale ten tvůj sofistikovanej systém tam nemám, asi použili něco jinýho.
Nebo jen nevíš, co vlastně v tom autě máš a jak to funguje. Já jsem se prostě zajímal, jak to u mne funguje. Jinak pokud jezdíš 140 po silnici (mimo dálnice)autem, jsi u mne pěkné hovado. Na dálnici to nijak moc nevadí - nejsou to dálková světla, jen vidíš cca o 1/3 dál než s klasickými světly.
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.
Kovi>To se ale velice pletes,staci kdyz policajt si necha otevrit kapotu a od zarovky pujde po kabelu i k dobre ukrytemu balastu a neskonci dokud jen nenajde.Kamarada tohle stalo 2500 mel HIDy taky v origo cockach.
no jo ale ten balast tam ma i origo xenon... tak jak se na miste rozlusti jestli to je origo xenon nebo prestavbova sada?
Pleteš se, protože origo xenony žádný "balast" nemají - vše je integrováno ve světlometu. U HIDů musíš upravovat zadní víka světel, protože dovnitř se nevejdou "startovací" relé (nebo co to je), takže jejich rozeznání je velice snadné a pozná to i naprostý technický antitalent.
hnjupis>assassin> nevim jak je to s homologaci atd. (v žádném případě se nehádám), jen mi ukazoval nějakou jako knížtičku, kde byly uvedený typy vozidel pro které to je a nějaký čísla..
.. to v té krabici je homologovanéé.. ano to má éčka ty trafa atp. ale jak to nasereš do světel určených pro žárovky , tak je ti taková homologace prd platná nevím, že to ještě nikdo nechápevtr78>assassin>
Pleteš se, protože origo xenony žádný "balast" nemají - vše je integrováno ve světlometu. U HIDů musíš upravovat zadní víka světel, protože dovnitř se nevejdou "startovací" relé (nebo co to je), takže jejich rozeznání je velice snadné a pozná to i naprostý technický antitalent.
to jsi asi moc xenonovejch světel vyndanejch neviděl aji origo mají startovací zdroj přišroubovaný venku ale většinou je pod světlem a dovnitř vede jenom silový kabel + další dráty pro pohony atp.. ale domastení bude vždycky domastění
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.
vtr78>assassin>
Pleteš se, protože origo xenony žádný "balast" nemají - vše je integrováno ve světlometu. U HIDů musíš upravovat zadní víka světel, protože dovnitř se nevejdou "startovací" relé (nebo co to je), takže jejich rozeznání je velice snadné a pozná to i naprostý technický antitalent.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.
vtr78>assassin>
Pleteš se, protože origo xenony žádný "balast" nemají - vše je integrováno ve světlometu. U HIDů musíš upravovat zadní víka světel, protože dovnitř se nevejdou "startovací" relé (nebo co to je), takže jejich rozeznání je velice snadné a pozná to i naprostý technický antitalent.
blast se rika te ridici jednotce.. a tu maji vsechny xenony.. to ze origo je maji vetsinou schovane uvnitr svetla je fakt, ale ono i ty neorigo jdou do vetsiny svetel schovat, kdyz se ta montaz dela profesionalne.. to ze nekteri tuzici vrezou do svetel diry a elektroniku od xenonu tam pripatlaj tavnym lepidlem neni dukaz toho ze to nejde udelat poradne..