globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: xenon.
 
21.2.2010 v 10:50
jaký xenon použít do světla suzuki 1000K3? díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.

24.2.2010 v 08:12 | Nahoru | #91

assassin>no jo ale ten balast tam ma i origo xenon... tak jak se na miste rozlusti jestli to je origo xenon nebo prestavbova sada?


tusim ze origo to ma vse v lampe a na balastu je napis opel nebo např. hella a ne HID china a taky to pozna uz podle zminovanych ostrikovacu

Naposledy editováno 24.02.2010 08:12:53

(reakce na) xenon.

24.2.2010 v 08:22 | Nahoru | #92

Kovi>tusim ze origo to ma vse v lampe a na balastu je napis opel nebo např. hella a ne HID china



jasny, ale i ten cinan se da schovat komplet do lampy, profi pecliva montaz bych rekl ze u policie projde, ale ona na sebe ani nepritahne pozornost modrym-fialovym svetlem 8000-12000K, oslnovanim a vybojkou a balastem na misto "pripatlanym" tavnym lepidlem...

ja co sem do motorky a jinam "dobastlil" xenon tak jsem pouzil jednotky/vybojky z aut kde byl origo, takze na mejch ballastech/vybojkach je "valeo" nebo "philips" ... dal sem si to kdysi davno do motorky abych se odlisil.. ted to asi abych se odlisil "vyndam"... do auta to nedam urcite, stary auta s vybojkama mi posledni dobou prijdou komicky.. proste to nema styl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.

24.2.2010 v 18:44 | Nahoru | #93

assassin>no jo ale ten balast tam ma i origo xenon... tak jak se na miste rozlusti jestli to je origo xenon nebo prestavbova sada?



Na tom svetle by melo byt vyrazeno neco jako,ze je to schvaleno pro xenon.Je to jenom moje hypoteza,ale myslim si,ze ano.Jednou jsem to videl na svetlech u oktavky.

1 reakcí na tento příspěvek xenon.

24.2.2010 v 19:26 | Nahoru | #94
Je to jen a jen o seřízení. Už několikrát se mi stalo (když jsem čistil, opravoval nebo něco měnil a hrabal se ve světlech a v naklápění), že na mě blikali, že oslňuji a to NEMÁM xenony. Prostě, protože jsem je nesklopil. S tim naklápěním je to tak, že některá auta mají automatické naklápění podle terénu (ať v horizontální poloze nebo do zatáčeh-např Hyundai) a je fuk zda je tam z vyroby xenon nebo žárovka. Jiná (jako můj peugeot) mají to kolečko kterým si výšku nastavím sám. A to je jen na zodpovědnosti řidiče. Ostřikovače je podle mého zbytečná buzerace (u nás za to kluka vyhodily od STK a to měl homologovanou sadu do vochcávky II), protože jsem viděl spousty aut které xenony mají, ale ostřikovače ne. Když se světlo seřídí nikdo nepozná(podle neoslňování) zda na něho svítí žárovka a nebo xenon. Takže říct, že když si tam dáš xenon tak si ču*ák a budeš oslňovat nejde. Já bych dal silnější žá rovky (ty Philips mám vyskoušené a za deset bodů) a komu to nestačí tak si dá a SEŘÍDÍ xenon. Následky při kontrole, nebo nehodě je věc jiná a mimo toto téma. Tady jde myslím o to vidět a být viděn. Jinak i já jezdím v noci (jedete někam za rodinou u mě cca 150 km a nejde jet za hodinu zpět abych se vracel za světla takže cesty zpět domu jsou normálka myslím), ale zatím R1 svítí krásně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.

24.2.2010 v 20:56 | Nahoru | #95

Mirek12>to ti pěkne hořeli dráty co?? šáhnul jsis taky na alternátor??

přesně tak ze 100 watových žárovek hoří patice i kabely hodně sem jich už opravoval a jinak ty výbojky jsou stejné jako normální xenonové žárovký akorát sou uprvený a když si seřídíš dobře víšku světel tak neoslňuješ to fábie s nor. žarovkama oslňujou víc.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.

24.2.2010 v 21:12 | Nahoru | #96

cholis>přesně tak ze 100 watových žárovek hoří patice i kabely hodně sem jich už opravoval a jinak ty výbojky jsou stejné jako normální xenonové žárovký akorát sou uprvený a když si seřídíš dobře víšku světel tak neoslňuješ to fábie s nor. žarovkama oslňujou víc.



8/10čuráku co tohle naserou do světel neviděli ani přístroj na seřízení světel, nejlepší je seřízení pohledem

xenon.

24.2.2010 v 21:20 | Nahoru | #97
Přidám taky něco,ju ?Myslím si,že pokud stojí už z výroby parabola za pendrek,tak se to pak těžko dohání,at už watama,nebo jiným zdrojem světla."Vysvícené"(zašlé či vyhřáté od silnějších žárovek)paraboly nepočítaje.Mám starší Kiu,tak vím o čem mluvím a některé Mazdy,Fiaty atd.nepočítaje.Dost výrobců už používá zvlášt žárovku na tlum a dálky(i na moto)což mi přjde lepčí.Ale seřízení je základ.Jel sem v Golfu s xenonama a krása,ale i bez nich to nesvítí špatně .Ale když Ti vyběhne zviřátko,je to stejně všecko jedno .Jo a Fóbkama je to pravda,slyšel sem,že tam stačí blbě nasadit žárovku ?

(reakce na) xenon.

24.2.2010 v 21:23 | Nahoru | #98
Mirek12>Má pravdu předsedo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.

24.2.2010 v 21:30 | Nahoru | #99
Mirek12> jj tak to s tebou souhlasím já to mám seřízený dokonce níž než to má být a jsem spokojenej. když sem to měl zvedlý tak auta blikyly teď na mě neblikne ani jedno teda když nemám dálkový. a jak sem říkal každá první fábie oslňuje víc než některý xenony.

Naposledy editováno 24.02.2010 21:31:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.

24.2.2010 v 22:59 | Nahoru | #100

cholis>Mirek12> jj tak to s tebou souhlasím já to mám seřízený dokonce níž než to má být a jsem spokojenej. když sem to měl zvedlý tak auta blikyly teď na mě neblikne ani jedno teda když nemám dálkový. a jak sem říkal každá první fábie oslňuje víc než některý xenony.

protože si v ní strejda veze pytel brambor z kaufíku a neumí použít sklápění.. jak se motám kolem lidí tak polovina ani neví na co to kolečko na sklon světel slouží , nebo to nějakej kretén šteluje když je na kolečku navolená 2jka a až to řidič dá na 0nulu tak to oslnuje jako prase.. lidi prostě nevííí a xenon když se narve do paraboly kde nemá co dělat . tak má takovej výkon že se světlo rozzáří uplně celé a tím oslnuje .. to jde poznat hnedka na první pohled.. některé paraboly to mají potlačené, některé jsou na přesdržku řidiče.. mě pobavil kámoš z dopravky.. Dobry den pane řidiči .. silniční kontrola! doklady... vám ten opel ale pěkne svítí (nějaká astra z 90tého) jo jo to jsou xenony no výsledek flast a ješte jedno chycení tak papíry prostě vymaštenci ono odstat pokaždy 2tis flastr to bych nebral klidně

Naposledy editováno 24.02.2010 23:00:28

(reakce na) xenon.

24.2.2010 v 23:03 | Nahoru | #101
StiefTomas> na autě to mám přímo na skle světel xenon D2S.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.

24.2.2010 v 23:06 | Nahoru | #102
Mirek12> mě spíš zaráží že 10 z 10 servisů na motky ten přístroj nemá a seřizuje to podle čáry na zdi :( jinak seš pěkně drsnej holky na to musej letět

(reakce na) xenon.

24.2.2010 v 23:41 | Nahoru | #103
[quote]badcip>Mirek12> mě spíš zaráží že 10 z 10 servisů na motky ten přístroj nemá a seřizuje to podle čáry na zdi :( jinak seš pěkně drsnej holky na to musej letět [/quot

tak to neovlivním .. jo letej na to kluci muck

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.

25.2.2010 v 07:58 | Nahoru | #104

hnjupis>Je to jen a jen o seřízení. Už několikrát se mi stalo (když jsem čistil, opravoval nebo něco měnil a hrabal se ve světlech a v naklápění), že na mě blikali, že oslňuji a to NEMÁM xenony. Prostě, protože jsem je nesklopil. S tim naklápěním je to tak, že některá auta mají automatické naklápění podle terénu (ať v horizontální poloze nebo do zatáčeh-např Hyundai) a je fuk zda je tam z vyroby xenon nebo žárovka. Jiná (jako můj peugeot) mají to kolečko kterým si výšku nastavím sám. A to je jen na zodpovědnosti řidiče. Ostřikovače je podle mého zbytečná buzerace (u nás za to kluka vyhodily od STK a to měl homologovanou sadu do vochcávky II), protože jsem viděl spousty aut které xenony mají, ale ostřikovače ne. Když se světlo seřídí nikdo nepozná(podle neoslňování) zda na něho svítí žárovka a nebo xenon. Takže říct, že když si tam dáš xenon tak si ču*ák a budeš oslňovat nejde. Já bych dal silnější žá rovky (ty Philips mám vyskoušené a za deset bodů) a komu to nestačí tak si dá a SEŘÍDÍ xenon. Následky při kontrole, nebo nehodě je věc jiná a mimo toto téma. Tady jde myslím o to vidět a být viděn. Jinak i já jezdím v noci (jedete někam za rodinou u mě cca 150 km a nejde jet za hodinu zpět abych se vracel za světla takže cesty zpět domu jsou normálka myslím), ale zatím R1 svítí krásně.



hele homologovana sada do oktavie 2 neexistuje, bud origo xenon nebo nic... pokud by se dala sebelepsi sada do normalnich svetel tak to proste oslnovat bude, je to reflektor se zrcadlem a ne projektor ...

(reakce na) xenon.

25.2.2010 v 08:00 | Nahoru | #105

Mirek12>protože si v ní strejda veze pytel brambor z kaufíku a neumí použít sklápění.. jak se motám kolem lidí tak polovina ani neví na co to kolečko na sklon světel slouží , nebo to nějakej kretén šteluje když je na kolečku navolená 2jka a až to řidič dá na 0nulu tak to oslnuje jako prase.. lidi prostě nevííí a xenon když se narve do paraboly kde nemá co dělat . tak má takovej výkon že se světlo rozzáří uplně celé a tím oslnuje .. to jde poznat hnedka na první pohled.. některé paraboly to mají potlačené, některé jsou na přesdržku řidiče.. mě pobavil kámoš z dopravky.. Dobry den pane řidiči .. silniční kontrola! doklady... vám ten opel ale pěkne svítí (nějaká astra z 90tého) jo jo to jsou xenony no výsledek flast a ješte jedno chycení tak papíry prostě vymaštenci ono odstat pokaždy 2tis flastr to bych nebral klidně



(reakce na) xenon.

25.2.2010 v 08:03 | Nahoru | #106

cholis>přesně tak ze 100 watových žárovek hoří patice i kabely hodně sem jich už opravoval a jinak ty výbojky jsou stejné jako normální xenonové žárovký akorát sou uprvený a když si seřídíš dobře víšku světel tak neoslňuješ to fábie s nor. žarovkama oslňujou víc.



veta: "ty výbojky jsou stejné jako normální xenonové žárovký akorát sou uprvený" nedava smysl... vybojka je banka s plynem ve ktere "hori" elektrickej vyboj, zarovka je banka kde se v nejakem plynu prochazejicim proudem zhavi vlakno... takze uz z principu je v tom diametralni rozdil... a vzhledem k tomu ze vybojka da temer 2tolik svetla co zarovka (35Whid vs 55Whalogen) tak to asi jen na serizeni zalezet nebude...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.

25.2.2010 v 16:16 | Nahoru | #107
assassin> nevim jak je to s homologaci atd. (v žádném případě se nehádám), jen mi ukazoval nějakou jako knížtičku, kde byly uvedený typy vozidel pro které to je a nějaký čísla..

(reakce na) xenon.

25.2.2010 v 17:49 | Nahoru | #108
assassin>

jasny, to nebylo ani tak na tebe, spis na ostatni, je mi jasny ze vis jak to u tebe funguje..

ale jak rikam systemu je vic a nektery serizuji jen po nastartovani a za jizdy se nehejbou atd...
u jakyho auta mas takhle splasenej system? bawo?


Ne, obyčejný renault megane II v plné výbavě. Na bávo, které se mi líbí (X5) nemám .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.

25.2.2010 v 17:54 | Nahoru | #109
badcip>

v tom případě bych zakázal xenony i u všech II octávek už z výroby a jestli ti to ve 140 svítí automaticky dálkovejma tak mě vadíš víc než ty co tam narvou hid sadu a skloní si jí níž. Mám xenony v autě origo ale ten tvůj sofistikovanej systém tam nemám, asi použili něco jinýho.



Nebo jen nevíš, co vlastně v tom autě máš a jak to funguje. Já jsem se prostě zajímal, jak to u mne funguje. Jinak pokud jezdíš 140 po silnici (mimo dálnice)autem, jsi u mne pěkné hovado. Na dálnici to nijak moc nevadí - nejsou to dálková světla, jen vidíš cca o 1/3 dál než s klasickými světly.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.

25.2.2010 v 18:02 | Nahoru | #110
assassin>

Kovi>To se ale velice pletes,staci kdyz policajt si necha otevrit kapotu a od zarovky pujde po kabelu i k dobre ukrytemu balastu a neskonci dokud jen nenajde.Kamarada tohle stalo 2500 mel HIDy taky v origo cockach.

no jo ale ten balast tam ma i origo xenon... tak jak se na miste rozlusti jestli to je origo xenon nebo prestavbova sada?



Pleteš se, protože origo xenony žádný "balast" nemají - vše je integrováno ve světlometu. U HIDů musíš upravovat zadní víka světel, protože dovnitř se nevejdou "startovací" relé (nebo co to je), takže jejich rozeznání je velice snadné a pozná to i naprostý technický antitalent.

(reakce na) xenon.

25.2.2010 v 18:10 | Nahoru | #111

hnjupis>assassin> nevim jak je to s homologaci atd. (v žádném případě se nehádám), jen mi ukazoval nějakou jako knížtičku, kde byly uvedený typy vozidel pro které to je a nějaký čísla..

.. to v té krabici je homologovanéé.. ano to má éčka ty trafa atp. ale jak to nasereš do světel určených pro žárovky , tak je ti taková homologace prd platná nevím, že to ještě nikdo nechápe

(reakce na) xenon.

25.2.2010 v 18:13 | Nahoru | #112

vtr78>assassin>

Pleteš se, protože origo xenony žádný "balast" nemají - vše je integrováno ve světlometu. U HIDů musíš upravovat zadní víka světel, protože dovnitř se nevejdou "startovací" relé (nebo co to je), takže jejich rozeznání je velice snadné a pozná to i naprostý technický antitalent.



to jsi asi moc xenonovejch světel vyndanejch neviděl aji origo mají startovací zdroj přišroubovaný venku ale většinou je pod světlem a dovnitř vede jenom silový kabel + další dráty pro pohony atp.. ale domastení bude vždycky domastění

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.

25.2.2010 v 18:17 | Nahoru | #113

vtr78>assassin>

Pleteš se, protože origo xenony žádný "balast" nemají - vše je integrováno ve světlometu. U HIDů musíš upravovat zadní víka světel, protože dovnitř se nevejdou "startovací" relé (nebo co to je), takže jejich rozeznání je velice snadné a pozná to i naprostý technický antitalent.

Tak to jsou moje origo xenony asi nějaké falešné

(reakce na) xenon.

25.2.2010 v 19:27 | Nahoru | #114

Mládě.Fidži>Tak to jsou moje origo xenony asi nějaké falešné



Tak to jsem fakt neviděl, pro jaký typ auta to je určeno - ať se takovému amatérismu vyhnu Pořád to ale vypadá vypadá o dost lépe, než HID profimontáže co jsem viděl.

Naposledy editováno 25.02.2010 19:28:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.

25.2.2010 v 20:43 | Nahoru | #115
assassin> mám za to že i origo octávky byly bez projektorovej světel ale měly výbojky D2R se stínítkem a ne D2S, nebo D1S bez stínítka.

(reakce na) xenon.

25.2.2010 v 20:49 | Nahoru | #116
vtr78> mám to v bmw 745 a funguje to tak že svítí pořád stejně ( ikdyž za jízdy si v podstatě žijou vlastním životem podle toho jak se brzdí, přidává a tak ) a když chci vidět daleko tak přepnu a svítí dálkově. Mimo dálnici tak rychle nejezdím ale i na dálnici je to asi hodně nepříjemný. jak to řešíš když někoho dojedeš nebo míjíš auto v protisměru ??? asi by mě nebavilo pokaždý ubírat. jinak manželka má Espace a rozhodně tam ten systém co ty nemá ale nemá plnou výbavu tak v tom asi bude ten problém.

(reakce na) xenon.

25.2.2010 v 20:52 | Nahoru | #117
vtr78> netuším jestli je to balast ale podobnou krabičku balastu mám na světlech zespoda přidělanou. Máme to tak i v S classe a má to tak i S8. Nebudu rozebírat espace ale myslím že ten saretér musí mít každý auto. Ale já se o to tak jako ty nezajímám jen jsem to měl rozebraný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon.

25.2.2010 v 20:57 | Nahoru | #118
Mládě.Fidži> nemáš je z toho čínskýho serveru cos nedávno dával k dobru ???

(reakce na) xenon.

25.2.2010 v 22:18 | Nahoru | #119

badcip>Mládě.Fidži> nemáš je z toho čínskýho serveru cos nedávno dával k dobru ???

Ne, tyhle konkrétně jsou e39 540i. Ale na všech BMW e39 jsou ty moduly Hella téměř stejné.

(reakce na) xenon.

26.2.2010 v 08:54 | Nahoru | #120

vtr78>assassin>

Pleteš se, protože origo xenony žádný "balast" nemají - vše je integrováno ve světlometu. U HIDů musíš upravovat zadní víka světel, protože dovnitř se nevejdou "startovací" relé (nebo co to je), takže jejich rozeznání je velice snadné a pozná to i naprostý technický antitalent.



blast se rika te ridici jednotce.. a tu maji vsechny xenony.. to ze origo je maji vetsinou schovane uvnitr svetla je fakt, ale ono i ty neorigo jdou do vetsiny svetel schovat, kdyz se ta montaz dela profesionalne.. to ze nekteri tuzici vrezou do svetel diry a elektroniku od xenonu tam pripatlaj tavnym lepidlem neni dukaz toho ze to nejde udelat poradne..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist