1 reakcí na tento příspěvek OT: Co si myslíte o LPG do auta?
Fugo>spíš než ta plynová jednotka což je vlastně piggyback (prodlužuje/zkracuje délku vstřiku) je lepší použít programovatelnou jednotku a tu odladit, jednotce je fuk zda tam dává benzin, plyn, etanol....
aha ja myslel ze tam je pro ten vstrik rovnou naka jina jednotka, ale to by byla blbost to by tu nedelal kazdej druhej:) ono to ty plynovy vstriky ridi jako to benzinovy pres origo jednotku, jen upraveny pres nejakou piggyback.. zase sem o neco chytrejsi
Měl jsem LPG ve Škodě 120 a ta měla za 10 let s plynem najeto 220000 km a v pohodě a furt jela docela dobře. Ale jelikož jsem ji dostal zadarmo od příbuznýho a na LPG nádrži propadla doba použitelnosti a mě se nechtělo do starý škodovky vrážet prachy za novou, tak jsem celou škodovku nechal sešrotovat......protože s tím stylem jízdy jak jsem s tou škodovkou jezdil, tak bych ji asi na benzín neuživil
teď už je to v pohodě, u stopětek se bralo jedno místo za plyn - ne všude, ale Mladá Boleslav třeba jo :)
když to má člověk jako pracovní auto na každodenní dojíždění, tak plyn paráda.
Naposledy editováno 18.02.2010 12:43:19
a druhá věc je výhřevnost...
Takže přidat 2-4st. na předstihu a dát studenější svíčky.
Co jsem dělal ventili na přestavěných autech, po roce byla polovina ventilů bez vůle...
Po seřízení a dalším roce se již tolerance nepohli, takže dojde k nějakýmu rozklepání sedel a talířků ale pak si sednou a už to drží
Ale jinak za mě je plyn Bomba.
Za přestavbu jsem dal 31 tis do Megoše r.v. 99 1,4 16 v 70 kw.
Mám toroidní nádrž, sekvenční střik, rezervu přikurtovanou v kufru a vleze se mi tam i kočárek. Najel jsem zatím přes 35 000km . Svíčky jsem zatím neměnil, jsou OK.
Dojíždění do práce ( já 2*20 km, po rodičovské ženská 2*32km) a občas výlety jsem na 1000 - 2000 do auta na plyn.
Spotřeba je od 6,8 do 7,5 litru plynu, podle jízdy.
Jsem spokojen.
Počítám že si ho nechám ještě tak 4-5 let a jdu do Mogoše v kombíku, samo že na plyn.