Tak mi řekněte, to oni nejdřív vyprovokují někoho k risku a pak ho zkásnou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policie ČR - tak teda nevim...
em.ix>Standardní verze Aero 9000 má v základu 220 koní. Výměnou řídící jednotky se lze dostat k 250, 260 PS. Maptun umí k 500 koním, ale už se mění hodně věcí. V základu je poddimenzovaná převodovka. A i brzdy nestojí za nic moc. Hodně lidí tam dává Bremba, ale to znamená přechod na 17" disky.
Aha, tak to sem nevěděl, tak to máme ajrovku v práci nějak ještě jinak poladěnou, protože byla na brzdě a bylo tam 265 kobyl. Já mám základ, akorát jednotku vyměněnou za nějakou myslim od hirsche, nezkoušeli sme je srovnat na 100 km/h, ale každopádně sme zkoušeli srovnat to moje se sériovou 9000 2,3 t a kdyby se dalo vypnout TCS, bylo by to docela o hodně z nuly na 100, já 8,4, série 9,8, ale je to hodně o nohách na pedálech, musel by s tím jet dobrej závodník s oběma autama a nemít zapnutej protiskluz. Každopádně převodovka je slabá a podvozek včetně brzd taky, já mám snížený a tuhý péra, ale už tam ty debilové nezkrátili ramena atd. takže je to takovej trochu dojebanej kus. Jo, bremba se tam nevejdou s orig. koly.
A malá oprava. Aero má v základu u pět koní více, než jsem říkal. Tedy 225.