globalmoto_kveten





Téma: Policie ČR - tak teda nevim...
 
16.2.2010 v 22:23
Co si o nich myslet. Jde teda o jednu konkrétní hlídku. Jedu z práce domu, utahanej po 12ti hodinách pěknýho šrumce. 3 km od baráku se mi z ničeho nic na konci vesnice nalepí na prdel světla. Vyjíždím z vesnice 45 km/h a říkám si, kdyby tady nebyly ty bariéry sněhu a dalo se předjet, tak toho debila závodnickýho nechám jet, ale předjíždět se nedá, tak mi nezbejvá, než tomu paku zmizet. Přišlápnu to, roztočím turbínou 2ku na 90 a pak trojku trochu polechtám a ani na rovince už ho nevidím, nohu z plynu, na pláni mezi vesnicema stopka, zleva ani zprava nic, dojedu na kompresi trojky ke křižovatce, to už ale mám zase toho debila za prdelí metr. Z rychlosti 2 km/h rozjíždím dvojku přes stopku a když jí přišlápnu zase na 90, tak už je zase někde v píči, na trojku bez plynu dojedu do mojí vesnice a značku míjím rychlostí 40 km/h, protože je děravá silnice, tma a může mi tam někdo skočit, to už ho mám ale zase na tvrdejch brzdách metr za kufrem pokračuju pomalu vesnicí a najednou stop! maják! Byli slušný, kontrola dokladů a tu stopku mi odpustili, říkám, "no to máte těžký, když mi někdo visí na prdeli metr, tak mi nezbejvá, než ujet pryč" a von na to "Nikdy nevíte, kdo to za váma jede"

Tak mi řekněte, to oni nejdřív vyprovokují někoho k risku a pak ho zkásnou?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policie ČR - tak teda nevim...

17.2.2010 v 22:06 | Nahoru | #1

em.ix>Standardní verze Aero 9000 má v základu 220 koní. Výměnou řídící jednotky se lze dostat k 250, 260 PS. Maptun umí k 500 koním, ale už se mění hodně věcí. V základu je poddimenzovaná převodovka. A i brzdy nestojí za nic moc. Hodně lidí tam dává Bremba, ale to znamená přechod na 17" disky.



Aha, tak to sem nevěděl, tak to máme ajrovku v práci nějak ještě jinak poladěnou, protože byla na brzdě a bylo tam 265 kobyl. Já mám základ, akorát jednotku vyměněnou za nějakou myslim od hirsche, nezkoušeli sme je srovnat na 100 km/h, ale každopádně sme zkoušeli srovnat to moje se sériovou 9000 2,3 t a kdyby se dalo vypnout TCS, bylo by to docela o hodně z nuly na 100, já 8,4, série 9,8, ale je to hodně o nohách na pedálech, musel by s tím jet dobrej závodník s oběma autama a nemít zapnutej protiskluz. Každopádně převodovka je slabá a podvozek včetně brzd taky, já mám snížený a tuhý péra, ale už tam ty debilové nezkrátili ramena atd. takže je to takovej trochu dojebanej kus. Jo, bremba se tam nevejdou s orig. koly.

(reakce na) Policie ČR - tak teda nevim...

17.2.2010 v 22:38 | Nahoru | #2
chlumakFZS600> Co jsem slyšel, tak verze Aero 9000 ma delší převody oproti normální 200 koňové 2,3t. Ve zrychlení 0-100 na tom budou podobně. Nějaké info.

A malá oprava. Aero má v základu u pět koní více, než jsem říkal. Tedy 225.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist