globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: otevření výfuku
16.2.2010 v 17:37
Zdravim,mám z750 2005 poslední dobou přemejšlim o otevření výfuku protože se mi nechce kupovat laďák když nevim jak to bude s financema az zas benal bude litat oknem a hadry to uz bude chtit taky:) - sou asi ze je trosku vyssi spotreba,vyfuk obcas muze vystrelit a casem sem slysel ze se podpalej i ventily(po 40-50 tis.km)ale ten zvuk preci jenom za to stoji
popřípadě poradíte mi jak na to?nechci do toho cpat vatu,trubku apod ale spis sem myslel vyndat homologacni vlozku nebo casto lidi taky to prodelaj vrtakem... jak to vidite vy?

otevření výfuku

16.2.2010 v 17:41 | Nahoru | #1
Pane bože, jen to nevrtej...origo si schovej Homologační vložka je napevno, takže vyndat ji není jen tak. Pokud chceš, ujmeme se jejího odstranění, ale vážně doporučuju s origo koncovkou takto nezacházet...

otevření výfuku

16.2.2010 v 17:43 | Nahoru | #2
hm kua tak to abych zacal setrit na ixil,leo vince nebo neco podobnyho

otevření výfuku

16.2.2010 v 18:00 | Nahoru | #3
nebo Creptus Taky bych asi do originálu nevrtal, možná kdyby stál dvě kila tak jo

otevření výfuku

16.2.2010 v 18:03 | Nahoru | #4

1 reakcí na tento příspěvek otevření výfuku

16.2.2010 v 18:14 | Nahoru | #5
měl jsem Z1000 a normálně jsem je říznul na hulváta flexou. Zvuk to mělo luxusní a na výkonu jsem nic nepoznal. Klidně se zeptej novýho majitele ALÍK-NO jak je spokojenej. Jestli ti jde jenom o zvuk, je to nejlepší řešení v poměru výkon/cena.

otevření výfuku

16.2.2010 v 18:15 | Nahoru | #6
ted zrovna koukam na ty creptus,zneji nadherne a za ty penize
ale stejne takhle zni otevreny na zedovi


a takhle nejak asi ten creptus


to proste stoji za uvahu

Naposledy editováno 16.02.2010 18:17:03

1 reakcí na tento příspěvek otevření výfuku

16.2.2010 v 18:23 | Nahoru | #7
Tzv. "otevření" je nenávratné zprasení origo výfuku na úrovni šestnáctiletého tuzéra, ladícího olítaný Fávo (samolepkou a křídlem). Současně tím utrpí výkon motoru, který jde dolů, začne to žrát a majitel se diví, jak je to možný.

Buď nechat origo, nebo hotový laďák určený pro daný typ motorky.

(reakce na) otevření výfuku

16.2.2010 v 18:30 | Nahoru | #8
Wiky> riznul na hulvata flexou,pls mohl by jsi mi napsat jak cca na to? tak nejak moc nerozumim tomu co jsi napsal

(reakce na) otevření výfuku

16.2.2010 v 18:33 | Nahoru | #9

PetrXX>Tzv. "otevření" je nenávratné zprasení origo výfuku na úrovni šestnáctiletého tuzéra, ladícího olítaný Fávo (samolepkou a křídlem). Současně tím utrpí výkon motoru, který jde dolů, začne to žrát a majitel se diví, jak je to možný.

Buď nechat origo, nebo hotový laďák určený pro daný typ motorky.



přesně tak, nezbývá mi než souhlasit

otevření výfuku

16.2.2010 v 18:40 | Nahoru | #10

tady mas Creptus Z 750 a ma dobrej zvoucek

otevření výfuku

16.2.2010 v 18:50 | Nahoru | #11
Grizzly_Luboš - Jen to poradne zkurvy - otevri AT te POZNAM a vim co je to za koko..

2 reakcí na tento příspěvek otevření výfuku

16.2.2010 v 18:52 | Nahoru | #12
“Rada” kamarádů...

Pokud jsou kamarádi “na slovo vzatí odborníci na problematiku Jawy 350” apod, obvykle první “rada” bývá - odvrtat! A je neuvěřitelné, kolik majitelů motorek za bezmála půl milionu neváhá vzít vrták a zničit si nádherné sériové výfuky, protože pozdě zjistí, že jejich konstrukce je poněkud složitější, než se očekávalo a že “problém bude někde uvnitř” a ne v průměru vnějšího restriktoru výfuku. V každém případě - vrtání neboli “otevírání” sériových koncovek patří mezi destruktivní a zcela nevratné operace a neváhám to označit jako barbarství. Sériový výfuk je nádherný kus práce, jeho hodnota je vyšší než leckterá motorka “radičů” a zničit ho je celkem snadné..

Odvrtání sériového výfuku může být řešení, pokud má majitel k dispozici druhý, náhradní pár. Třeba ho získal mírně poškozený z bouračky nebo mu ho zaplatila pojiš?ovna - v tom případě, může být odvrtání zajímavou alternativou. Pokud ovšem máte jen jedny sériové koncovky, nenechte se zlákat a zničit je. Pozdě budete litovat. Proč? Třeba se jednou budete chtít motorky zbavit a majitel bude chtít jezdit převážně po městě a hlučné výfuky mu budou vadit a cena půjde dolů, jen proto, že sériové koncovky odvrtáte. Nemluvě o záruce, o kterou tím přijdete zcela jistě. Pokud na cestách v cizině narazíte na nepříjemné policisty, možná vám projde jiná koncovka výfuku, která na motorce v originálu nebyla ale odvrtaný sériový výfuk pozná každý a zgustne si na vás. Nemluvě o tom, že zvuk i při odvrtání tzv. stage 3 je pořád jen ubohý odvar toho, co vám nabídne pořádný výfuk, nemluvě o vlivu na výkon.


No, ale já už vám do toho nebudu kecat, kluci. Když tak nahoďte flexy a se slovy "Tuzinkforevfpyčo" hurá na to.

(reakce na) otevření výfuku

16.2.2010 v 19:34 | Nahoru | #13
PetrXX> proč to píšeš tučně a proč tam cpeš to br?

otevření výfuku

16.2.2010 v 19:49 | Nahoru | #14
Vyprdni se na to, navíc v přední části výfukového tlumiče této generace Z-ka se skrývá jedna taková věc, kterou vrtáním neovlivníš - katalyzátor. Za mě - kup otevřenou koncovku. Já mám od Creptuse carbon ovál s odendávacím dusítkem a všeobecná spokojenost, zvuk 1A a dobrý 4 kg zbytečný váhy pryč.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otevření výfuku

16.2.2010 v 21:34 | Nahoru | #15

PetrXX>“Rada” kamarádů...

Pokud jsou kamarádi “na slovo vzatí odborníci na problematiku Jawy 350” apod, obvykle první “rada” bývá - odvrtat! A je neuvěřitelné, kolik majitelů motorek za bezmála půl milionu neváhá vzít vrták a zničit si nádherné sériové výfuky, protože pozdě zjistí, že jejich konstrukce je poněkud složitější, než se očekávalo a že “problém bude někde uvnitř” a ne v průměru vnějšího restriktoru výfuku. V každém případě - vrtání neboli “otevírání” sériových koncovek patří mezi destruktivní a zcela nevratné operace a neváhám to označit jako barbarství. Sériový výfuk je nádherný kus práce, jeho hodnota je vyšší než leckterá motorka “radičů” a zničit ho je celkem snadné..

Odvrtání sériového výfuku může být řešení, pokud má majitel k dispozici druhý, náhradní pár. Třeba ho získal mírně poškozený z bouračky nebo mu ho zaplatila pojiš?ovna - v tom případě, může být odvrtání zajímavou alternativou. Pokud ovšem máte jen jedny sériové koncovky, nenechte se zlákat a zničit je. Pozdě budete litovat. Proč? Třeba se jednou budete chtít motorky zbavit a majitel bude chtít jezdit převážně po městě a hlučné výfuky mu budou vadit a cena půjde dolů, jen proto, že sériové koncovky odvrtáte. Nemluvě o záruce, o kterou tím přijdete zcela jistě. Pokud na cestách v cizině narazíte na nepříjemné policisty, možná vám projde jiná koncovka výfuku, která na motorce v originálu nebyla ale odvrtaný sériový výfuk pozná každý a zgustne si na vás. Nemluvě o tom, že zvuk i při odvrtání tzv. stage 3 je pořád jen ubohý odvar toho, co vám nabídne pořádný výfuk, nemluvě o vlivu na výkon.


No, ale já už vám do toho nebudu kecat, kluci. Když tak nahoďte flexy a se slovy "Tuzinkforevfpyčo" hurá na to.



S tímto musím maximálně souhlasit a zcela se s tímto ztotožňujeme.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otevření výfuku

16.2.2010 v 22:04 | Nahoru | #16
saly.pce> Měl bych na tebe jeden dotaz. Když jsem koukal na video, co sem do vlákna nahodil ciza.m, tak mě zaujalo uchyceni vyfuku. Je na prvni pohled delší než mám já a je tam navíc pásek ve tvaru S, který je přidělaný k vnitřní straně držáku stupačky. To je vylepšení konstrukce přímo od Leoše, nebo jen nějaký do-do pro účely asi snížení výfuku?

(reakce na) otevření výfuku

17.2.2010 v 07:07 | Nahoru | #17

PeťasZ750>saly.pce> Měl bych na tebe jeden dotaz. Když jsem koukal na video, co sem do vlákna nahodil ciza.m, tak mě zaujalo uchyceni vyfuku. Je na prvni pohled delší než mám já a je tam navíc pásek ve tvaru S, který je přidělaný k vnitřní straně držáku stupačky. To je vylepšení konstrukce přímo od Leoše, nebo jen nějaký do-do pro účely asi snížení výfuku?



Takhle ti nejsem schopen odpovědět, protože nevím přesně co to bylo za zákazníka a jaký něl požadavek. To by věděl případně kolega Leoš Nerad. Je velmi pravděpodobné, že to je úprava na přání zákazníka, ale opravdu to nemohu takto objetivně posoudit. Omlouvám se.

otevření výfuku

17.2.2010 v 07:37 | Nahoru | #18
já mam od předchozího majitele v každé koncovce 2 dirky cca 5mm. trochu to kvůli tomu prská a má to chraplavější zvuk . žádnej odvar to teda ale neni a hlavně je to nevratnej děj
každopádně investice nějakých 10-20kkaček je za laufy v poho

otevření výfuku

17.2.2010 v 07:46 | Nahoru | #19
Musim souhlasit s klukama, který píšou, že prasit origo výfuk je hovadina největší.
1) Ceny laďáků jsou od cca 4tis. CZK, tak na co se vtrtak v origo laufu, když efekt není zaručen a je 99% jistota, že víc poseru než vylepšim
2) Co v případě, až mi technik na STK řekne, že ten výfuk nevyhovuje (hlučnost). Je lepší ho "bastlit" zpět? Nebo koupit novou origo koncovku za X desítek tisíc Kč? A nebo jen vzít tu origo, co mám doma sundanou a nasadit jí tam???

No hoši klidně vrtejte do origo výfuků, ale já myslim, že mám celkem jasno.

otevření výfuku

17.2.2010 v 18:34 | Nahoru | #20
nazdarek vrtal som vyfuk na ZR-7 pomohlo to len trosku zlepsit zvukovu kulisu, uz by som to nerobil
Doporucil by som ti vyfuk zn. Fresco, pred dvoma dnami mi prisiel domou na mojho zeda, zvuk je skutocne nadherny a aj vyzorovo to je super.

pozri tuFresco exhaust

1 reakcí na tento příspěvek otevření výfuku

5.5.2010 v 12:26 | Nahoru | #21
zdravim... nemate někdo prosim vás zkušenost z otevřenim Zeda? musel sem ho nechat do papiru priškrit na 25kw a teď mi de asi 1/3 plynu :( a nemuzu se na tu zarážku vůbec dostat..

otevření výfuku

8.6.2011 v 14:12 | Nahoru | #22
No když se dá origo výfuk koupit na inzzerát za 800-1000, tak přeci není špatná cesta ho rovztrtat,ne?

otevření výfuku

8.6.2011 v 15:47 | Nahoru | #23
Tady je to jak ve zvláštní škole...Ale když se takový prznění někomu líbí...

(reakce na) otevření výfuku

8.6.2011 v 18:09 | Nahoru | #24

kawaz750 píše: zdravim... nemate někdo prosim vás zkušenost z otevřenim Zeda? musel sem ho nechat do papiru priškrit na 25kw a teď mi de asi 1/3 plynu :( a nemuzu se na tu zarážku vůbec dostat..



tak proc jsi todelal, kdyz to chces vzapeti otevrit???
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki z750 2007 Kawasaki Z 750 Honzíínek 0 1.5.2024 v 15:05 Honzíínek
Kawasaki z750 pro začátečníka Kawasaki Z 750 Bedys85 10 20.4.2024 v 13:42 Penkoslav
Kawasaki Z750 - Motorový olej 5100 ... Kawasaki Z 750 ERINN 1 9.3.2024 v 16:39 Slávek-TDM
Přerušovač blinkrů Kawasaki Z 750 AdamSnopek 7 1.9.2023 v 13:52 CBRlitrRR
Bliká imo- závada s kódem 63 Kawasaki Z 750 Marťas410 24 20.8.2023 v 22:19 Martinek866


TOPlist