popřípadě poradíte mi jak na to?nechci do toho cpat vatu,trubku apod ale spis sem myslel vyndat homologacni vlozku nebo casto lidi taky to prodelaj vrtakem... jak to vidite vy?
1 reakcí na tento příspěvek otevření výfuku
1 reakcí na tento příspěvek otevření výfuku
Buď nechat origo, nebo hotový laďák určený pro daný typ motorky.
PetrXX>Tzv. "otevření" je nenávratné zprasení origo výfuku na úrovni šestnáctiletého tuzéra, ladícího olítaný Fávo (samolepkou a křídlem). Současně tím utrpí výkon motoru, který jde dolů, začne to žrát a majitel se diví, jak je to možný.
Buď nechat origo, nebo hotový laďák určený pro daný typ motorky.
přesně tak, nezbývá mi než souhlasit
2 reakcí na tento příspěvek otevření výfuku
Pokud jsou kamarádi “na slovo vzatí odborníci na problematiku Jawy 350” apod, obvykle první “rada” bývá - odvrtat! A je neuvěřitelné, kolik majitelů motorek za bezmála půl milionu neváhá vzít vrták a zničit si nádherné sériové výfuky, protože pozdě zjistí, že jejich konstrukce je poněkud složitější, než se očekávalo a že “problém bude někde uvnitř” a ne v průměru vnějšího restriktoru výfuku. V každém případě - vrtání neboli “otevírání” sériových koncovek patří mezi destruktivní a zcela nevratné operace a neváhám to označit jako barbarství. Sériový výfuk je nádherný kus práce, jeho hodnota je vyšší než leckterá motorka “radičů” a zničit ho je celkem snadné..
Odvrtání sériového výfuku může být řešení, pokud má majitel k dispozici druhý, náhradní pár. Třeba ho získal mírně poškozený z bouračky nebo mu ho zaplatila pojiš?ovna - v tom případě, může být odvrtání zajímavou alternativou. Pokud ovšem máte jen jedny sériové koncovky, nenechte se zlákat a zničit je. Pozdě budete litovat. Proč? Třeba se jednou budete chtít motorky zbavit a majitel bude chtít jezdit převážně po městě a hlučné výfuky mu budou vadit a cena půjde dolů, jen proto, že sériové koncovky odvrtáte. Nemluvě o záruce, o kterou tím přijdete zcela jistě. Pokud na cestách v cizině narazíte na nepříjemné policisty, možná vám projde jiná koncovka výfuku, která na motorce v originálu nebyla ale odvrtaný sériový výfuk pozná každý a zgustne si na vás. Nemluvě o tom, že zvuk i při odvrtání tzv. stage 3 je pořád jen ubohý odvar toho, co vám nabídne pořádný výfuk, nemluvě o vlivu na výkon.
No, ale já už vám do toho nebudu kecat, kluci. Když tak nahoďte flexy a se slovy "Tuzinkforevfpyčo" hurá na to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otevření výfuku
PetrXX>“Rada” kamarádů...
Pokud jsou kamarádi “na slovo vzatí odborníci na problematiku Jawy 350” apod, obvykle první “rada” bývá - odvrtat! A je neuvěřitelné, kolik majitelů motorek za bezmála půl milionu neváhá vzít vrták a zničit si nádherné sériové výfuky, protože pozdě zjistí, že jejich konstrukce je poněkud složitější, než se očekávalo a že “problém bude někde uvnitř” a ne v průměru vnějšího restriktoru výfuku. V každém případě - vrtání neboli “otevírání” sériových koncovek patří mezi destruktivní a zcela nevratné operace a neváhám to označit jako barbarství. Sériový výfuk je nádherný kus práce, jeho hodnota je vyšší než leckterá motorka “radičů” a zničit ho je celkem snadné..
Odvrtání sériového výfuku může být řešení, pokud má majitel k dispozici druhý, náhradní pár. Třeba ho získal mírně poškozený z bouračky nebo mu ho zaplatila pojiš?ovna - v tom případě, může být odvrtání zajímavou alternativou. Pokud ovšem máte jen jedny sériové koncovky, nenechte se zlákat a zničit je. Pozdě budete litovat. Proč? Třeba se jednou budete chtít motorky zbavit a majitel bude chtít jezdit převážně po městě a hlučné výfuky mu budou vadit a cena půjde dolů, jen proto, že sériové koncovky odvrtáte. Nemluvě o záruce, o kterou tím přijdete zcela jistě. Pokud na cestách v cizině narazíte na nepříjemné policisty, možná vám projde jiná koncovka výfuku, která na motorce v originálu nebyla ale odvrtaný sériový výfuk pozná každý a zgustne si na vás. Nemluvě o tom, že zvuk i při odvrtání tzv. stage 3 je pořád jen ubohý odvar toho, co vám nabídne pořádný výfuk, nemluvě o vlivu na výkon.
No, ale já už vám do toho nebudu kecat, kluci. Když tak nahoďte flexy a se slovy "Tuzinkforevfpyčo" hurá na to.
S tímto musím maximálně souhlasit a zcela se s tímto ztotožňujeme.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otevření výfuku
PeťasZ750>saly.pce> Měl bych na tebe jeden dotaz. Když jsem koukal na video, co sem do vlákna nahodil ciza.m, tak mě zaujalo uchyceni vyfuku. Je na prvni pohled delší než mám já a je tam navíc pásek ve tvaru S, který je přidělaný k vnitřní straně držáku stupačky. To je vylepšení konstrukce přímo od Leoše, nebo jen nějaký do-do pro účely asi snížení výfuku?
Takhle ti nejsem schopen odpovědět, protože nevím přesně co to bylo za zákazníka a jaký něl požadavek. To by věděl případně kolega Leoš Nerad. Je velmi pravděpodobné, že to je úprava na přání zákazníka, ale opravdu to nemohu takto objetivně posoudit. Omlouvám se.
1) Ceny laďáků jsou od cca 4tis. CZK, tak na co se vtrtak v origo laufu, když efekt není zaručen a je 99% jistota, že víc poseru než vylepšim
2) Co v případě, až mi technik na STK řekne, že ten výfuk nevyhovuje (hlučnost). Je lepší ho "bastlit" zpět? Nebo koupit novou origo koncovku za X desítek tisíc Kč? A nebo jen vzít tu origo, co mám doma sundanou a nasadit jí tam???
No hoši klidně vrtejte do origo výfuků, ale já myslim, že mám celkem jasno.
Doporucil by som ti vyfuk zn. Fresco, pred dvoma dnami mi prisiel domou na mojho zeda, zvuk je skutocne nadherny a aj vyzorovo to je super.
pozri tuFresco exhaust
1 reakcí na tento příspěvek otevření výfuku
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki z750 2007 Kawasaki Z 750 | Honzíínek | 0 | 1.5.2024 v 15:05 Honzíínek |
Kawasaki z750 pro začátečníka Kawasaki Z 750 | Bedys85 | 10 | 20.4.2024 v 13:42 Penkoslav |
Kawasaki Z750 - Motorový olej 5100 ... Kawasaki Z 750 | ERINN | 1 | 9.3.2024 v 16:39 Slávek-TDM |
Přerušovač blinkrů Kawasaki Z 750 | AdamSnopek | 7 | 1.9.2023 v 13:52 CBRlitrRR |
Bliká imo- závada s kódem 63 Kawasaki Z 750 | Marťas410 | 24 | 20.8.2023 v 22:19 Martinek866 |