1 reakcí na tento příspěvek Padáky CBR 600 F4i
1 reakcí na tento příspěvek Padáky CBR 600 F4i
1 reakcí na tento příspěvek Padáky CBR 600 F4i
1 reakcí na tento příspěvek Padáky CBR 600 F4i
Mě to přijde jako nejlepší řešení - odzkoušeno na podzim při lehkém pádu Padák jsem měl z hliníku a úplně v pohodě, ubrousila se jen třetina a při letu po asfaltu krásně jiskřil
viz fotky u mě v deníku...
Naposledy editováno 15.02.2010 09:47:46
1 reakcí na tento příspěvek Padáky CBR 600 F4i
Naposledy editováno 15.02.2010 13:49:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky CBR 600 F4i
joone>....Při větším nárazu je riziko deformace výztuhy rámu....
Při větším nárazu je riziko rozsekání motorky na maděru!!
Padáky chrání plasty při malých pádech a delších skluzech - větší ránu nepoberou žádný.
A nevím co je myšleno "deformace výztuhy rámu" - já žádné výztuhy na rámu nemám...je to prostě rám
Naposledy editováno 15.02.2010 14:57:07
Charlie_KM>No právě, vrtat jsme nechtěli, tak jsem prolezl web a našel řešení. http://www.rdmoto.cz/eshop/detaily/214 Budeme ty padáčky montovat na naši cebrušku jak se oteplí.
Radeji s tím nepadej. Osmička duralový plech udrží kulové a při pádu to okamžitě ohneš nebo urveš. Já tuhle koncepci taky řešil na cbr a raději jsem zůstal u vyzkoušené díry v kapotě a přímo na šroub za cenu menších prodejů než prodávat něco co nefunguje.
V crashtestech normálně ohýbám desítky i dvanáctky duralové desky, takže 8mm co je tady je tak akorát na ozdobu.
pár příkladů...
Naposledy editováno 15.02.2010 15:28:54
1 reakcí na tento příspěvek Padáky CBR 600 F4i
Bohužel fotku po pádu nemám, ale vcelku by byl stejně vidět jen ubroušený padák..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky CBR 600 F4i
Hondza>Při větším nárazu je riziko rozsekání motorky na maděru!!
Padáky chrání plasty při malých pádech a delších skluzech - větší ránu nepoberou žádný.
A nevím co je myšleno "deformace výztuhy rámu" - já žádné výztuhy na rámu nemám...je to prostě rám
správně umístěný padák pobere násobek toho co padák typu RDmoto
i tvůj rám má výztuhu rámu a jestli nevíš o které části rámu píšu, jak chceš diskutovat o následcích pádu?
joone>správně umístěný padák pobere násobek toho co padák typu RDmoto
i tvůj rám má výztuhu rámu a jestli nevíš o které části rámu píšu, jak chceš diskutovat o následcích pádu?
..pouze jsem konkrétně ukázal svoje zkušenosti s padáky RD, netvrdím, že jsou nejlepší.
@Rám: >nejsem odborník ani automechanik, ale pokud je rám někde zesílen, neříkám tomu výztuha, ale prostě vlastnost rámu - když to v tom místě praskne, tak prostě praske rám. Co vím, tak výztuhy se montovaly na K5-6...
assassin>rutan hele to ze se to ohlo nevadi ne? to je ucel? to co je na fotkach? nebo jak myslis ten crash test? zs jen pad ze stojanku to takhle neohne..
ano, je to účel, pohltí to neskutečné energie tím ohybem. Moje pointa je, že prostě osmička duralová deska se ohne okamžitě a to i při pádu ze stojanu...při větším zatížení se ohne totálně a padák je na houby, protože je pod kapotou, nebo v případě F4i zamáčknutý na boku válců.
joone>správně umístěný padák pobere násobek toho co padák typu RDmoto
i tvůj rám má výztuhu rámu a jestli nevíš o které části rámu píšu, jak chceš diskutovat o následcích pádu?
no hele..ta výztuha je docela pevná. Vím to, měl jsem tuhle mašinu skoro pět let a mlátil jsem s ní o zem deno denně:)))
největší průšvih jsou ty padáky co jsou chycené jako objímka na té výztuje. to je jistá smrt:))