globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Reklamace v záruce
14.2.2010 v 13:39
Čus bikeři.
Mám takový problém a potřeboval bych od vás poradit. V květnu 2008 jsem pořídil novou motorku. Koncem sezóny 2009 mi začal téct pravý přední tlumič. Moto jsem zavezl do servisu, kde mi vyměnili gufero. Opravu řešili jako reklamaci. Po 14 dnech to začalo téct znovu. Znovu reklamace a opět pouze výměna gufera.
Dnes jsem v garáži posunoval motorku, ať nestojí celou zimu na jednom místě a koukám na tlumič… znovu teče. Volal jsem do servisu,..jenže v květnu mi končí záruka a oni mi chtějí znovu pouze vyměnit gufero..
Nevíte někdo co s tím???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace v záruce

14.2.2010 v 14:40 | Nahoru | #1
C.J.> to je dobrý.
Každopádně by neoprávněnou reklamaci měl zákazník zaplatit. Je to přece i logický,ne?
Vem si,že by tě mohl otravovat každý den a pak říct,tak sorry. To přeci není možný,ne?

(reakce na) Reklamace v záruce

14.2.2010 v 14:47 | Nahoru | #2

prackarr>..
Každopádně by neoprávněnou reklamaci měl zákazník zaplatit. Je to přece i logický,ne?
Vem si,že by tě mohl otravovat každý den a pak říct,tak sorry. To přeci není možný,ne?



No v tomhle jsme u ČOI narazili.. Nemůžeme dát zákazníkovi k úhradě vůbec nic.. Ačkoliv si byl předem vědom toho, že věc sám poškodil, což neuvedl, na externím servise nám reklamaci zamítli, právě proto, že zákazník věc uvnitř sám poškodil a naúčtovali nám to (takové případy máme 2-3 měsíčně), ale zákazníkovi to ani přesto nemůžeme zaúčtovat.. Takže my zaplatíme poštovné směrem do servisu, zamítnutí servisem, poštovné k nám, ale zákazníkovi nemůžeme zaúčtovat ani korunu

(protože zákazník po nás může na druhou stranu požadovat veškeré náklady nutné k uplatnění reklamace - takže já to můžu zákazníkovi naúčtovat ,ale ten to po mě může obratem zákoně vyžadovat jako nutný náklad k vyřešení reklamace )

Prostě české zákony jsou totální blábol.. Už aby se sjednotily se zákony EU (k čemuž dojde a já se toho už nemůžu dočkat )

(reakce na) Reklamace v záruce

14.2.2010 v 14:58 | Nahoru | #3

prackarr>C.J.> to je dobrý.
Každopádně by neoprávněnou reklamaci měl zákazník zaplatit. Je to přece i logický,ne?
Vem si,že by tě mohl otravovat každý den a pak říct,tak sorry. To přeci není možný,ne?


Otázka je, co je neoprávněná reklamace.
Zákazník přeci reklamuje pro to, protože s užíváním výrobu není něco v pořádku (má s tím nějaký problém).
V mém případě mi teče tlumič.
Tzn., že když přijdou na to, že na šavli je rýha od kamínku a kvůli tomu teče tlumič, tak mi reklamaci neuznají a označí tuto reklamaci jako neoprávněnou? (pak si to mám zaplatit ze svého?)
A jak to mám vědět, že je tam rýha a že se na to reklamace nevztahuje a že s tím nemám prodejce otravovat. Z mého hlediska mám problém v tom, že mi teče tlumič a motorka je ještě v záruce.
Může to být rýha a nebo může tam být prasklá šavle, nebo vyběhané pouzdro, to já přeci nemůžu vědět…Je to tedy neoprávněná reklamace?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1198, 1199] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35943 Včera v 21:27 LukynO17
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 627 10.6.2024 v 14:51 Kubik19
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 Blacky94 1 8.6.2024 v 19:47 Blacky94
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf


TOPlist