Spousta lidí tam zajížděla stylem plyn/brzda, jako důkaz na můj argument že ve všech příručkách je postup:1-nehonit do červenho
2- střídat otáčky
3- méně plynu dle km (prvních 100, 500, 1000)... však to znáte....
4- vyměnit olej
Tak jako argument mě bylo předloženo tohle:
skoda.panda.cz/clanek.php3
Co si o tom myslíte, mělo by se to hned po zahřátí honit do červenýho?
Abych řekl svůj názor tak na mě ten článek působí usměvně, něco ve stylu jak vyčistit sání- vemte pytlík písku přidejte max plynu a sypte do sání....
1 reakcí na tento příspěvek moderní zajíždění motoru
Taky se tam mluví o korozi za studena, což je další zajímavý jev i kvůli tomu je třeba motor řádně vyhřát, což se v nízkých otáčkách nedá úspěšně dosáhnout.
Taky radí hnát motor až na okraj zadření a v momentě kdy se začne přidírat prostě zastavit, nechat motor vychladnout a pak ho hnát dál,.. no, to se mi už moc nezdá.
Taky je tam zajímavej článek jak zaběhli zrychleně 350 4T za 400km jízdy s plnou náloží (spolujezdcem a vozejkem),.. rozhodně si to přečtěte, budou se Vám protáčet oči.
Rychlý záběh
FiffiQ>Četli jste ten článek z Jawy o rychém záběhu?
Rychlý záběh