globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: moderní zajíždění motoru
 
8.2.2010 v 13:05
Tak jsem na jiném nejmenovaném fóru narazil na diskuzi o zajíždění motorů po výbrusu, resp. výměně pístních kroužků a nevěřil jsem svým očím co vidím...
Spousta lidí tam zajížděla stylem plyn/brzda, jako důkaz na můj argument že ve všech příručkách je postup:1-nehonit do červenho
2- střídat otáčky
3- méně plynu dle km (prvních 100, 500, 1000)... však to znáte....
4- vyměnit olej

Tak jako argument mě bylo předloženo tohle:

skoda.panda.cz/clanek.php3

Co si o tom myslíte, mělo by se to hned po zahřátí honit do červenýho?
Abych řekl svůj názor tak na mě ten článek působí usměvně, něco ve stylu jak vyčistit sání- vemte pytlík písku přidejte max plynu a sypte do sání....

1 reakcí na tento příspěvek moderní zajíždění motoru

1.9.2010 v 12:46 | Nahoru | #1
Četli jste ten článek z Jawy o rychém záběhu? Mě to přijde docela logický,.. že ložiska se nezabíhají, řetězy ano (rozvody a u Jawy i primární převod) a píst a koružky a k tomu je potřeba motor točit (ne do maxima), aby se olej řádně vyhřál a plnil svou funkci tak jak má. Taky tvrzení, že zásadní usazení všech komponentů nemůže trvat víc než 3 hodiny první jízdy mi přijde logický,..
Taky se tam mluví o korozi za studena, což je další zajímavý jev i kvůli tomu je třeba motor řádně vyhřát, což se v nízkých otáčkách nedá úspěšně dosáhnout.
Taky radí hnát motor až na okraj zadření a v momentě kdy se začne přidírat prostě zastavit, nechat motor vychladnout a pak ho hnát dál,.. no, to se mi už moc nezdá.
Taky je tam zajímavej článek jak zaběhli zrychleně 350 4T za 400km jízdy s plnou náloží (spolujezdcem a vozejkem),.. rozhodně si to přečtěte, budou se Vám protáčet oči.

Rychlý záběh

(reakce na) moderní zajíždění motoru

1.9.2010 v 19:48 | Nahoru | #2

FiffiQ>Četli jste ten článek z Jawy o rychém záběhu?
Rychlý záběh

Koukni se dobře na první stranu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist