globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zuzka GSX-R 750. Motorka pro holky?
3.2.2010 v 10:48
co myslíte? jaká je nejlepší motorka pro holky? já už mám celkem jasnom ale zkušenosti nemám žádné, tak si nechám poradit. je lepší pořídit něco menšího a pak teprve přesedlat na silnější level nebo se dá naučit zrovna na velké?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zuzka GSX-R 750. Motorka pro holky?

3.2.2010 v 13:06 | Nahoru | #1
biker_man> jo,je(teď už tedy bylo)to hlavně designem. do koupi mám ještě spoustu času na vybírání, na nastudování... počítám, že se můj názor ještě 150x změní, ale to hlavní jsem si ujasnila- raději nezačínat na ničem příliš silném. neurážím se, ba naopak děkuji za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zuzka GSX-R 750. Motorka pro holky?

3.2.2010 v 14:39 | Nahoru | #2
BADruna> Ahoj, vypadá to, že bys potřebovala nějaký základní přehled o tom, jak to rámcově s motorkama je. Tak tady je moje (velmi zjednodušené) rozdělení silničních (ve smyslu ne offroad) motorek:

objem do 500 ccm - lehčí motorky s ne tak výkonnými motory; ideální na naučení
objem od 500 do (cca) 900 ccm (ne supersporty) - dospělé motorky s zhruba takovým výkonem, který rozumný člověk dokáže zvládnout; někteří lidé u nich zůstanou celý život a nevadí jim to
objem nad 900 a víc (ne supersporty) - dospělé motorky většinou s přebytkem výkonu; konečná pro ty, kteří nemají zájem o sportovní mašiny
supersporty do 750 - slabší sportovní motorky (nicméně max výkonem někde na úrovni předchozí kategorie), výrazně orientované na výkon a intenzivní zážitek (jízdní komfort je obětován snaze o co největší výkon (např se musí se hodně řadit)) a co nejmenší aerodynamický odpor (hodně nepohodlná / skrčená pozice), obecně jsou nevhodné na cestování
supersporty nad 750 - absolutní přebytek výkonu pro většinu motorkářské populace (reálně), ostatní vlastnosti stejné jako pro slabší supersporty

U sportovních motorek jsem nepsal jaký tip lidí na nich jezdí, protože mezi ně nepatřím, takže to pořádně nevím. Obecně asi lidé, kteří na motorce obdivují výkon a tvary sportovních motorek a samozřejmě lidé jezdící závody.

Rozumní lidé s motorkama začínají v pořadí jak jsem to napsal. Méně rozumní lidé začínají na druhé odrážce (šeskové naháče). Ještě méně rozumní lidé začínají na litrových nesportech a sportovních šestkách. Začínat na poslední kategorii je v situaci, kdy každej 30 (?) českej motorkář zařve a pád na mašině je jen otázka času velká kravina, proto asi ty dřívější reakce kolegů.

Stejně jako ostatní tady, bych ti pro začátek doporučil něco z první nebo druhé kategorie - Kawasaki Ninja 250 (sporťák na naučení), Suzuki GS 500 (naháč na naučení). Ačkoliv v nejslabší kategorii, stále je poměr výkon / váha zhruba dvakrát větší než má rodinná fábka

PS: Pouze můj osobní názor. Výjimka potvrzuje pravidlo (samozřejmě, nic ti nebrání např na supersportu ujet velké vzdálenosti)

Naposledy editováno 03.02.2010 15:02:30
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist