globalmoto_kveten





Téma: GSX-R 1000 K1-k2
 
1.2.2010 v 20:10
Prosím o radu,spolehlivost,vady a na co si dát bacha.GSXR 1000 k1-k2.

GSX-R 1000 K1-k2

1.2.2010 v 20:22 | Nahoru | #1
začnem u toho jaký máš zkušenosti?! Jak jezdíš?! Co od toho čekáš?!

2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K1-k2

1.2.2010 v 21:03 | Nahoru | #2
já se ptám na spolehlivost a vady ne na to jak to jede a jak jezdim ja....

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K1-k2

1.2.2010 v 21:07 | Nahoru | #3
Já nevim, ale GRASSEL na 01-02 hrozně nadává :\

2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K1-k2

1.2.2010 v 21:11 | Nahoru | #4
asi záleží na tom-kus od kusu!Kolikrát může být k7 na tom hůř než k2 co se týče stavu.Záleží na tom jak ten dotyčný se o to staral.

GSX-R 1000 K1-k2

2.2.2010 v 01:25 | Nahoru | #5
Kaviárový tousty...

(reakce na) GSX-R 1000 K1-k2

2.2.2010 v 06:53 | Nahoru | #6

Kintarooo>asi záleží na tom-kus od kusu!Kolikrát může být k7 na tom hůř než k2 co se týče stavu.Záleží na tom jak ten dotyčný se o to staral.



no vidíš to, odpověděl sis sám

(reakce na) GSX-R 1000 K1-k2

2.2.2010 v 07:06 | Nahoru | #7

Kintarooo>já se ptám na spolehlivost a vady ne na to jak to jede a jak jezdim ja....



a já se tě zase ptám na to jak jezdíš ty, protože můžeš bejt třeba jeden z těch kterým bych nedoporučil ani šestku když nevím kdo jak jezdí a jaký má zkušenosti tak ti nebudu nic doporučovat, takže asi tak

Naposledy editováno 02.02.2010 07:09:56

(reakce na) GSX-R 1000 K1-k2

2.2.2010 v 07:07 | Nahoru | #8

SValovec1000>Já nevim, ale GRASSEL na 01-02 hrozně nadává :\



přesně tak, je to hrozná kunda

(reakce na) GSX-R 1000 K1-k2

2.2.2010 v 07:09 | Nahoru | #9

Kintarooo>asi záleží na tom-kus od kusu!Kolikrát může být k7 na tom hůř než k2 co se týče stavu.Záleží na tom jak ten dotyčný se o to staral.



hele nezáleží, K1-2 je opravdu dost nepovedená motorka. Sere se to jako svině a je fakt taková nedomrdlá. Třeba napínák ventilových usměrňovačů je věc kterou kupuješ každou chvíly a hodně blbě se to schání

GSX-R 1000 K1-k2

2.2.2010 v 07:43 | Nahoru | #10
Osobně na K1 ani K2 nejezdím :) ale známej ji má. Je to jeden z těch co opravdu jezdí (ne jako já s 3tis ročně ) kupoval ji loni s 20tis a teďka tam už má něco okolo 35. Jezdí sni déšť ne-déšť , zima ne-zima. - A zatím si ji chválí -. Měnil jen standardní věci - obutí,párkrát olej, brzd. obložení atd. Je teda pravdou, že to moc velkej brusič slaidrů zrovna není .. spíš "rovinkář" ale po dálnicích ji dává vždy co dá.
A krom rozvodů které udělal preventivně říkal, že do ni jinak nedal ani korunu a nikdy ho nezklamala takže za nej říkám, že to asi jezdí dobře.

Edit. jo kecám měl jeden defekt. kupoval ji s upravenou podsedlovkou kde má světélka dvě čočky. A tam někdo dal silnější žárovky tak se mu ty krytky roztekly a i kabeláž nějako v tom místě za-haprovala. Potažmo mu ulétla SPZ protože držák byl taky nějakej divně "namunděnej". Ale tu podsedlovku tam někdo fouknul asi těsně před prodejem aby to hezčeji vypadalo :/ Udělalo se pár vychytávek a už je v to v "poho"

Naposledy editováno 02.02.2010 07:47:06

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K1-k2

2.2.2010 v 11:04 | Nahoru | #11
GRASEL: četl jsem popis tvojí motorky, pěkně napsaný. Mám dotaz, když jsi vyndal přívěru a dal tam jinej svod, byl jsi to někde vyladit. Mě začínala na podzim taky občas hlásit chybu přívěra, takže přemýšlím, že půjde do háje. Spodek nepotřebuju, ve dvou nejezdím a pod 7tis. se v jádru taky moc nepohybuju.

(reakce na) GSX-R 1000 K1-k2

2.2.2010 v 11:39 | Nahoru | #12
Kintarooo> hlavně si dávej bacha ať ti nešustí volnoběžka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K1-k2

2.2.2010 v 11:46 | Nahoru | #13
zebyhonda> čéče zatím jsem to nikde poladit nenechával

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K1-k2

2.2.2010 v 13:00 | Nahoru | #14
GRASSEL> hmmm, tak to je dobrá odpověď, bude se kuchat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K1-k2

2.2.2010 v 13:04 | Nahoru | #15
zebyhonda> hlavně to nech udělat někoho kdo tomu fakt rozumí a aby ti rovnou odpojil signalizaci porouchaný přívěry ale aby ti to ukazovalo ostatní věci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K1-k2

2.2.2010 v 13:50 | Nahoru | #16
GRASSEL> jasnačka, mám svýho dvorního mehanika. Koupím krátkej výfuk se svodem nebo jenom svod, to ještě uvidím a tradá přívěro.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K1-k2

2.2.2010 v 13:52 | Nahoru | #17
zebyhonda> a pak vokolo tebe bude jezdit babka na kole, než se ti podaří motor vymotat do červenýho

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K1-k2

2.2.2010 v 14:00 | Nahoru | #18
FiZzeR> chápu že tomu nerozumíš když to neznáš, tobě to nad 6tisíc umře

(reakce na) GSX-R 1000 K1-k2

2.2.2010 v 14:03 | Nahoru | #19

GRASSEL>FiZzeR> chápu že tomu nerozumíš když to neznáš, tobě to nad 6tisíc umře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K1-k2

2.2.2010 v 14:04 | Nahoru | #20
FiZzeR> ale když už mě bude předjíždět, tak aspoň ohluchne baba jedna

(reakce na) GSX-R 1000 K1-k2

2.2.2010 v 14:06 | Nahoru | #21
zebyhonda> hele o to bych strach neměl nestalo se mi to ani u jednoho motorkáře tak bych se tý babky nebál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K1-k2

2.2.2010 v 14:15 | Nahoru | #22

GRASSEL>FiZzeR> chápu že tomu nerozumíš když to neznáš, tobě to nad 6tisíc umře



pche, v šesti mi to náhodou tahá jak pitomý stejně jako ve čtyřech, osmi, desíti,... jo, desíti.

Naposledy editováno 02.02.2010 14:16:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K1-k2

2.2.2010 v 14:16 | Nahoru | #23
FiZzeR> to je fakt, tobě příjde že to tahá jak pitomý furt

Naposledy editováno 02.02.2010 14:16:45

(reakce na) GSX-R 1000 K1-k2

2.2.2010 v 14:17 | Nahoru | #24
GRASSEL> no dyť taky že jo

GSX-R 1000 K1-k2

2.2.2010 v 15:17 | Nahoru | #25
bracha ma K2, zatim pohoda, co sem tu kdy cetl, tak se snad zanasi jen TPS cidlo, na to je nekde navod na vycisteni/promazani

GSX-R 1000 K1-k2

2.2.2010 v 18:05 | Nahoru | #26
K1-K2?SRAD ze silnejsim motorem a jinou kapotou .Co jineho v cenove relaci muze svet nabidnout?Asi nic
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist