Je to hodně zajímavý stroj a láká mě designem a motorem.Měl jsem možnost se povozit na triplu a ten motor mě dostal.Tohle je taková nostalgie,do které když se zakoukáte tak ji musíte mít
Díky všem za reakce
Naposledy editováno 20.04.2010 22:46:31
1 reakcí na tento příspěvek triumph Daytona T595
1 reakcí na tento příspěvek triumph Daytona T595
1 reakcí na tento příspěvek triumph Daytona T595
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) triumph Daytona T595
Racing.angel>Kocicka
Děkuji
2 reakcí na tento příspěvek triumph Daytona T595
ten zvednutý laďák je prostě parádní, krásně vynikne letmák... jinak minimálně co dva roky měnit chladicí kapalinu, protože jak je starší, tak odrovná těsnění a to už není žádná radost...
taky při tom stáří by to chtělo překontrolovat ty tři hadice, které vedou od té chujovinky co ovládá volnoběh (nevím jak se tomu nadává česky, anglicky to je Idle Air Control Valve) na pravé straně motoru ke škrticím klapkám, protože při tom věku by mohly odejít hodně brzo a pak by to mohlo zlobit (ale pokud ti volnoběh nijak neblbne, tak asi budou měněné :))
jinak ještě jednou musím říct, že nádherná motorka a ať slouží líp než ta moje, na které furt musím vychytat plno much, ale nejsou finance
jinak na servis musím doporučit Haynesův manuál, tam najdeš jak periody kdy co kontrolovat, tak krásné návody krok po kroku jak co udělat
Před časem se mi stalo, že volnoběžný otáčky najednou vyskočily na cca 1500-1600 ot/min. Tak jsem pátral čím by to mohlo být a narazil jsem na anglických fórech taky na ev. problém s těma hadičkama od IACV, že puchří, praskají a přisávají falešný vzduch. Ovšem po několika dnech se to najednou spravilo "samo". Je fakt, že jsem poté co se to podělalo na nějaké 4 hodiny odpojil baterku, tak možná nějaký restart...
1 reakcí na tento příspěvek triumph Daytona T595
1 reakcí na tento příspěvek triumph Daytona T595
Naposledy editováno 14.11.2016 22:14:47
1 reakcí na tento příspěvek triumph Daytona T595
Nic jsem předtím se Speedem nedělal, krom toho, že jsem na doporučení servisáka hadičkou na pravém boku motoru vedoucí z pod nádrže vypustil trocha oleje z airboxu. Předpokládám, že je to odkalovací hadička airboxu, je dole zakončená hliníkovou zátkou. Ovšem to si myslím, že s těmi otáčkami nesouvisí. Jednomu kolegovi s Triumphem Sprint RS 955i se stejným motorem co mám já to dělá prý občas taky a pro jednou mu pomohlo, že na noc odpojil baterku. Takže jsem jí taky na pár hodin odpojil. Po opětovném připojení se žádná změna neudála, ovšem cca po třech nebo čtyřech dnech se to najednou spravilo samo, opět byly po nastartování volnoběžný otáčky cca 1000-1200 ot. a od tý doby je to v pořádku.
Nemáš s tímhle problémem nějakou zkušenost nebo neznáš někoho, kdo by měl a věděl by čím to může být?
Naposledy editováno 18.11.2016 09:18:12
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
rozdíl svody Daytona / Speed 955 Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955, Triumph D... | kokoška. | 4 | 30.10.2023 v 22:14 kokoška. |
Názor na Triumph Daytona T595 Triumph Daytona T595i | ozak1968 | 3 | 25.7.2019 v 22:30 ozak1968 |
Daytona 595 Triumph Daytona T595i | kettenkrad | 2 | 2.9.2015 v 12:53 kettenkrad |
Quiz :) Triumph Daytona T595i | thor83 | 13 | 4.3.2014 v 19:17 thor83 |
Vytéká chladící kapalina Triumph Daytona T595i | J.o.r.g | 7 | 1.11.2013 v 17:00 J.o.r.g |