globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Na co si dát pozor
24.1.2010 v 18:37
Čauves, chtěl bych koupit Ducati Monster 600. Napište mi prosim na co si dát pozor při koupi, nějaké zkušenosti a tak. Za každej příspěvěk budu vděčnej. Díky moc

Na co si dát pozor

24.1.2010 v 18:49 | Nahoru | #1
HLEDAT
Je tu toho mraky, jen chtít hledat ...

Na co si dát pozor

24.1.2010 v 19:02 | Nahoru | #2
já bych si dal pozor na italy

Na co si dát pozor

24.1.2010 v 19:03 | Nahoru | #3
Jo je toho tady hodně, ale jestli tomu moc nerozumíš tak vem s sebou nějakýho kámoše co se v tom vyzná a pár mašin už koupil nebo nějakýho technika, tohle se vyplatí aby sis potom nekoupil nějakou slepeninu a nevěděl co s ní....a přečti si o tý mašině něco ať víš co kde a jak je.....jinak sem kdyžtak hod odkaz at kouknem aspon na fotky a jinak si dej pozor na bezny veci jako propruzit a sahnout na vidle jestli tečou, poslechnout motor, zkontrolovat VIN, detailně prohlídnout lak, kouknout na vidle předek a zadek protože když to spadne tak jsou většinou trošku škráblý, kouknout ze spoda na stupačky jestli jsou škráblý, pak zkusit ložiska kol, řetězovka atd je toho spousta a když tam budou mouchy tak pátrej příčinu a případnou cenu opravy....je toho hodně určitě jsem na něco zapomněl

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor

24.1.2010 v 19:09 | Nahoru | #4
Tak tady je ten odkaz, co vy na to?
www.tipmoto.com/motorky/ducati/138777-monster-600.html

Na co si dát pozor

24.1.2010 v 19:17 | Nahoru | #5
Počkej si na někoho až sem příde a koukne na to přesně já na ducati nekoukám tak nevim ale podle info tak ty kilometry k tomu roku mě moc neseděj ale tim se neřiď, hlavně koukej na stav a když koukneš, sáhneš na kotouče tak to zhruba poznáš kolik to má nalítáno ale chtělo by to zkušenosti no.....jestli jedeš koupit první moto tak vem určitě někoho s sebou

(reakce na) Na co si dát pozor

24.1.2010 v 22:15 | Nahoru | #6

BWPPavel_14>Tak tady je ten odkaz, co vy na to?
www.tipmoto.com/motorky/ducati/138777-monster-600.html


No tak podle fotek toho moc nevykoukáš, ale pokud mám říct svůj názor, tak původ Itálie, to nikdy neznačí nic moc dobrého, mohla to být bořba, 17 tisíc Km na 8 let starou mašinu, to je docela málo, ale někdo moc nejezdí, takže to těžko říct. Ale že to má novou řetězovku, to značí že už má možná najeto víc než to, mám pocit že ta řetězovka by tam měla vydržet klidně i 30 tisíc. Další věc jsou řemeny a seřízení ventilů, serviska k tomu asi nebude, takže pro klid duše to budeš muset nechat seřídit a řemeny případně vyměnit. Bylo by načase už jen po těch Km, a při tom stáří ani nemluvě, je možný že na to ještě nikdo ani nešáhnul! Boční kryt je líznutej, buď to leželo, nebo spadla ze stojánku, ale klidně se to dá odřít i při výjezdu z vrat, nic moc to neřekne... Co mě ale hned prásklo do očí, jsou ty přední tlumiče, ještě jsem na Monsteru 600 neviděl, že by měl přední blatník připáskovanej k tlumičům objímkama, většinou všechny M600 na to mají hliníkovej třmen, tohle řešení se používá co vím hlavně u SBK a u Monsterů snad až od roku 2003, takže to asi značí že tyhle tlumiče nejsou origoš, a proč nejsou origoš? Možná to bylo bořený a šikovně opravený, hádam že to někdo napasoval pod Italskou Lízu a Čecháček si to přivezl domů jako suvenýr! Druhá možnost je, že to měl nějakej tuner, kterýmu origoš UpSideDownky nestačily, ale to by si tam asi nedal tyhle sračky! A jinak, celkově na mě ta motorka působí takovým až moc načančaným dojmem, možná až přehnaně, asi bych se poohlídnul po něčem jiném, a nebál bych se ani starších modelů, já mám ten nejstarší M600 r.v. 1994, mám na něm zatím najeto 30 tisíc, a pořád šlape jako hodinky, dokonce se mi na něm neprojevujou ani ty klasický závady, třeba jezdí mi to i v těch největších deští, a i při teplotách kolem nuly, jen když jsem ho dovezl, měnil jsem regulátor, jinak pohoda! Ale vyber si co chceš, tohle je jen můj názor na ten stroj...

Na co si dát pozor

24.1.2010 v 22:54 | Nahoru | #7
Zdarec ...

... přesne jak píšou chlapi ... jestli moc nevíš, vem si sebou někoho !!!

Když jsem vybíral svoji první moto, vzal jsem si s sebou strýce, který jezdí a opravuje moto už snad 40let, tak už nějaké zkušenosti má ... ukazal mi co, kde, jak obhlídnout ...

Ještě jestli bych mohl za sebe trochu poradit ... NESPĚCHEJ ! ... obhlídni vícero inzerátů, popř. projeď, i když ten to asi moc nepůjde ... času do jara jestě dost !!!

Jinak, není to teda moje, někdo to sem už na fóru psal, doufám, že mě nebude kamenovat za copyright , na co si dát pozor ... totálně vyčerpávající seznam

mrkni na to, vytiskni, vem s sebou ...

-------------------------------------
Co zkontrolovat při koupi motocyklu :

- kontrola vizualniho stavu a laku
- kontrola vsech casti motocyklu (jestli neco nechybi - blinkry, zrcatka ...)
- jak vypadaji plasty? poskrabane? svarovane? opravovane laminatem?
- v jakem stavu je sedlo? ma originalni potah? je prosezene?
- co pneumatiky? hloubka vzorku? jsou prorezane?
- kontrola dratu v kolech - ohnute? chybi?
- jakou barvu ma brzdovka? neni hneda? je ji dost?
- je dost chladici kapaliny? neni v ni olej?
- kontrola kotoucu - jak jsou sjete? rovnomernost sjeti?
- v jakem stavu je retez a rozety? je namazan? jakou ma vuli?
- kontrola brzdovych desek
- nejsou narazene rafky? pecliva kontrola - moto na hlavni stojan a otacet koly
- netecou predni vidle? stahnout prachovky a podivat se
- sahnout rukou na motor a zjistit, jestli je uplne studeny
- nekape z motoru olej? neni motor od oleje (cely motor prohlidnout)
- na hlavnim stojanu zkusit vuli zadni kyvky
- zkusit vuli v krku rizeni a v prednich tlumicich
- nekolikrat properovat predek i zadek - jak tlumi?
- otocit riditkama do strany az nadoraz - je cely pohyb plynuly?
- sednout na moto a parkrat nohou vyklopit bocni stojan a postavit na nej moto
- nema bocni stojan vuli? neni krivy nebo kratky?
- zkusit zmacknout packu predni i zadni brzdy - neni moc mekka?
- zkusit zmacknout packu spojky
- kontrola svetel (tlumena, dalkova), blinkru (predni, zadni)
- brzdova svetla - predni i zadni brzda, troubeni, svetelna houkacka
- zapnout zapalovani - funguji kontrolky neutralu, mazani a podsviceni budiku?
- nastartovat motor a nechat ho trochu zahrat - jak chyta?
- hned po nastartovani sahnout na svody - jsou stejne teple? nejede motor na 3 valce?
- poslechnout motor z obou stran pri pridavani plynu
- na okamzik zacpat vyfuk a poslechnout se zacpanym
- v pripade pochybnosti si nechat sundat plasty a poslechnout bez plastu
- sednout na moto, zkusit zaradit a vyradit jednicku, jde snadno najit neutral?
- vyjet na tesotvaci jizdu - zpocatku v klidu a po ohrati motoru tomu poradne nalozit
- jde snadno radit? neklouze spojka? co vibrace? nestrili do vyfuku?
- jak se chova v zatackach? netahne na jednu stranu? neklepou se riditka?
- vyzkouset brzdy - brzdi dobre? nevadnou?
- na rovnem useku pri mensi rychlosti pustit riditka - netahne na stranu?
- po prijezdu z projizdky chcipnout a pak nastartovat - jak chyta za tepla?
- zkusit, jak jde do otacek a jak se vraci na volnobeh
- parkrat vytocit motor do cervenyho a pri tom sledovat kour z vyfuku
- neni kour cerny? pak by to siganlizovalo, ze zere olej
- neni kour bily? pak zrala vodu

Na co si dát pozor

25.1.2010 v 09:43 | Nahoru | #8
Presne tak vse je tu uz receno, z me strany urcite si ssebou vem nekoho kdo tomu rozumi a podle fotek ta druha z prave strany jde trochu videt odreny kryt motoru tak ze byla padana "ze stojanu" a nebo byla proste polozena tomu by svecil i ladak ty se vetsinou davaji kdyz se boura nebo pada tak se vymeni misto serioveho vyfuku, jinac jestli je puvodni lak atd... Preji doborou koupi

Na co si dát pozor

25.1.2010 v 11:57 | Nahoru | #9
Myslím si že rok 2001 by měl mít budíky i s otáčkoměrem, ale nevím zda se tam ze začátku roku nedávaly tyhle, já mám je na své 98čce... Podle Motodatabáze co jsem koul měly všechny 2001 budíky s otáčkoměrem... ale fakt je to jen malý postřeh

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor

25.1.2010 v 12:19 | Nahoru | #10
Tak rozhodně ležela, ale to asi tak 90% monsterů. Budíky nevím, ale vidlice jsou podle mě z novější moto. Takové se dávali až na 620 na 600 jsem je neviděl. Nicméně poznatek z koupě 900 je takový, že nejde na 100% říct co v kterém roce má na motorce být. Dost často se měnili dodavatelé. Prohlídni si rám jestli není lakovaný, s neoriginál barvou na rámu bych si monstera nekoupil, ukazuje to na rovnání.
Kilometry bych neřešil bude mít 2x tolik, ale jestli měl servis tak to nevadí. Počítej hned po koupi s tím, že musíš udělat ventily a řemeny včetně napínacích kladek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor

25.1.2010 v 18:26 | Nahoru | #11
Michal #5> To ne, já taky teď dávám novou barvu na rám a ráfky, a to jsem nic nerovnal, jen už je to oprýskané flekaté a hnusné.... Nechci jezdit na hnusném Monsteru

(reakce na) Na co si dát pozor

25.1.2010 v 19:00 | Nahoru | #12
Lukinos> Já bych si monstera s jinou než originál barvou na rámu nekoupil. Ve chvíli kdy je jiný lak tak je to pro mě 50:50 jestli je to opravená totálka nebo rozmar majitele. Po laku už to nepoznáš kit a barva schová hrozně moc.

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor

25.1.2010 v 19:03 | Nahoru | #13
Michal #5> No vidíš to, já mám třeba origoš lak, a už není nic moc, místama je poškrábanej, odřenej a na pár místech už dokonce chytl lišku, je na čase ho nechat nalakovat, přitom bořba to není, tak si to vem, ale já ho naštěstí nikdy neplánuju prodávat, takže je mi to šumák...

(reakce na) Na co si dát pozor

25.1.2010 v 19:43 | Nahoru | #14
DMC.motobiker> Taky ty máš motorku z roku 94 tam je to něco jiného. Tady byla řeč o ročníku 01 tam by měl lak být ještě celkem v pořádku.

Na co si dát pozor

25.1.2010 v 19:51 | Nahoru | #15
Michal #5> No pokud s tím jezdil taloš někde u moře, tak nemusí, ale dávam ti za pravdu, dle těch tlumičů atd. to vypadá, že ležela, a i když z fotek to není moc poznat, myslím že rám bude taky rovnanej a lakovanej, ale to chce vokouknout přímo na místě... Jinak tenhle Monster na mě nepůsobí moc věruhodně... Ale podle fotek se toho moc říct nedá... Já bych se raději podíval po nějakém co má CZ / DE původ...

Naposledy editováno 25.01.2010 19:52:47

Na co si dát pozor

25.1.2010 v 19:57 | Nahoru | #16
Tlumiče, těsnost tlumičů, zvuk motoru pokud tomu rozumíš, ventily..nepravidelné hrčení klapání..zvedout podsedlovou část, hledat nějaké sváry atd které nevypadají originálně a které značí pád a svařování, zvednout nádrž a hledat totéž..ale spíš si vem s sebou někho kdo tomu rozumí...od poslechu dost poznáš..tak i tak stoprocentně budeš muset po koupi investovat do prohlídky, řetěz, výměna oleje to je po koupi ojetiny prostě nutnost..rozhodně bych doporučoval vyměnit rozvody, seřídit vůli ventilů..zkontrolovat vstřikování..či pokud má karbece tak podtlaky atd..
brzdy zkontrolovat..nejlépe i profouknoit a namazat lanka bovdeny, asi i svíčky pokud by byly špatné..takže po koupi do toho tak 5-10 tisíc dáš

Na co si dát pozor

30.1.2010 v 21:06 | Nahoru | #17
Díky všem za přízpěvky....nakonec jsem koupil jiného monstra viz.odkaz. Byl kupovanej v čr a fakt super,vše v servisce,spokojenost!
www.motoinzerce.cz/motorky/ducati/368091-monster-600-dark.html

Na co si dát pozor

30.1.2010 v 21:07 | Nahoru | #18
A ještě jedna věc, nevíte jak je to ohledně zavření na 25kW? Jak papírově tak uplně? Je to pro ženskou tak uvidim jak se s tim popere.

Na co si dát pozor

31.1.2010 v 19:12 | Nahoru | #19
Papírově to nejde, Ducati s 25kW můžeš koupit pouze novou, ale snížení výkonu to papírů ti nenapíšou.

Na co si dát pozor

31.1.2010 v 19:56 | Nahoru | #20
BWPPavel_14> To má 44Kw jo? :\ To chci taky! U Monstera 600 je každý kilo waty navíc dobrý!

Na co si dát pozor

31.1.2010 v 19:58 | Nahoru | #21
Nemá cenu to zavírat na 25kW, i tak to má málo, něco kolem 44kW!

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor

31.1.2010 v 20:29 | Nahoru | #22
kodlisko> Jo jo , Monster 620 má něco kolem 44Kw , ale u M600 tolik vidím prvně!

(reakce na) Na co si dát pozor

1.2.2010 v 09:38 | Nahoru | #23

DMC.motobiker>kodlisko> Jo jo , Monster 620 má něco kolem 44Kw , ale u M600 tolik vidím prvně!


5kw sem, 5kw tam. U Hondy to taky nehraje roli.

Na co si dát pozor

1.2.2010 v 11:13 | Nahoru | #24
U mne to také nehraje roli, muj monstřík je tak svižný až mi to bohatě stačí A jelikož jezdim ve favoritu, pocit síly pod prdelí mám na monstříkovi pořád

Na co si dát pozor

1.2.2010 v 14:52 | Nahoru | #25
Já, jelikož chodím pěšky, tak mi M600 příjde docela lenivej...

Jak říkám, každý kilo waty tam příjde v hod...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Origo výfuky na Monster 600 Ducati Monster 600 TheMoses 3 30.5.2023 v 20:41 honzabiker
Synchronizace karburátorů Ducati Mo... Ducati Monster 600 Ducati88 1 12.3.2022 v 13:08 Ariete
Prosím o rady - koupě Ducati Monster [1, 2] Ducati Monster 620, Ducati Monster 600 blahi 55 14.8.2021 v 20:40 eMnatřetí
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... adrianosciro 14 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild
Jakou značku baterie doporučíte [1, 2, 3, 4] Ducati Monster 600 chatra 102 28.7.2020 v 12:05 kratkej01


TOPlist