1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to kachna nebo reálé?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Druhá alternativa je s sbeou vozit kyslíkovou bombu, ale je to velký, těžký a neskladný
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Naposledy editováno 25.01.2010 20:07:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to kachna nebo reálé?
sharkis>abcman> 2 kovové nádoby nad sebou, oddělené nějakou vytahovatelnou přepážkou Ve spodní nádobě 40% peroxid vodíku, ve vrchní odděleně burel (oxid manganičitý)
Ve spodní nádobě (projistotu) bezpečnostní tlakový ventil ( nebo menší díra, aby ten rychlej vývoj kyslíku nádobu neroztrhl) a z vrchní nádoby hadička zavedená před sání / do sání / do airboxu
V potřebnou chvíli vytáhnout přepážku, burel katalyzuje rozklad peroxidu a čistej kyslík jde ke spalování, čimž se zvýší výkon motoru
Ale nedá se ot používat pořád, to by se motoru nelíbilo
Druhá alternativa je s sbeou vozit kyslíkovou bombu, ale je to velký, těžký a neskladný Tohle může mít nanejvýš 200gramů
Navíc by neměl bejt problém ten peroxid zahustit, aby to nebylo v případě nehody tak nebezpečný
Náklady na výrobu takřka nulové, kolik to může přidat výkonu netušim
asi to zkusim na simála
složité
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)